ASIO, M-Audio Oxygen & FL

10 posts, 1 page, 2,716 views

Druma

Posts: 416

#1 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
joo.

Ongelma olis tällänen:

Ostin midikiipparin. Johdot kiinni, levy sisään ja netist ajurit. Kiippari toimii.
Yritän recordaa vaikka tehdessä basslinee käyttäen kiipparia, että pianorolliin jäis blokit sitä mukaan kun hieron tota kiipparia. Jos mulla on äänikorttina valittuna Ensisijainen äänet kuuluu, mutta en voi recordaa. Huutaa ASIO:sta. Asensin ASIO:n ja record toimii, mutta nyt ei kuulu ääntä kajareista.

Oon konffinut ASIO:n, kaikki on aktivoitu ja tila on päällä.

What shall we do about this? :(
Lumpy

Posts: 873

#4 • • Edited Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Ok no sitte en osaa kyl sanoo. Todennäköisesti sequn asetuksista on kiinni.
golem

Posts: 1,395

#5 • • golem Golem
yksi kätevä keino (jos mahdollista), nii on asentaa sama kiippari tilapäisesti toiselle tietokoneelle (esim. läppäri tms..), jos silloinkin on sama ongelma, nii todennäköisesti asetuksissa jotain, mut jos ongelma katoaa, nii sitten ensimmäisen tietokoneen kaa on jotain ongelmaa.

Kannattaa kokeilla myös monella eri hostilla. Esim. Sound Forge (tai muu äänieditori), jos valitset sieltä ASIO:n, nii onko edelleenkin sama ongelma?
Druma

Posts: 416

#6 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Asetuksista oli kiinni.

Totesin et toi recordaus on paskaa. Haluisin saada sen pianorollin nyt toimimaan niinku luulis sen toimivan, mutta ilmeisesti FL:ssä pitää hiirel klikkaa niit laatikoit rolliin?
Jimmyfi

Posts: 904

#7 • • Jimmyfi
kyl fruittari tallentaa pianorolliin sun pimputukset.. sä saat ne kohilleen joko vetelmällä tai sitten Quaterzingillä vai miten lie kirjotetaan :) midikiippari kyl omien kokemusten mukaan on parasta käyttää reasonissa tai ableton tai mikä tahansa muu softa.. fruittaris on kätevä sellanen kiippari missä on nupikoita millä säätää esim envelopeja jne.. ja perus lyhyet melodiat onnistuu no prob.. :=)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Druma

Posts: 416

#8 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Mä kokeilin sitä Quan-juttua, mut ei se silti nuotteja jätä rolliin? :P

Onkohan mulla joku asetus päin vittua?
GrimsouL

Posts: 468

#9 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Replying to ASIO, M-Audio Oxygen & FL:

Druma, 26.2.2010 09:52:
joo.


What shall we do about this? :(



Jos sul kuuluu saundit ku pimputtelet sitä kiipparia mut nauhottaes ei tuu nuotteja pianorollii ni klikkaa oikeel hiirenkorvalla sitä rec-nappia ja kato et siel on score päällä.
Druma

Posts: 416

#10 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Noniin edistystä.

Score oli poissa päältä -> päälle. Aluks ei mitään, löysin sit tuolt asetuksista sellaisen kun "Step Edit" heitin sen päälle ja nyt sain sitte nuotit rolliin. Seuraava ongelma, jos pidän kosketinta pohjassa niin se ei vaikuta nuotin pituuteen rollissa. Se antaa pelkästään siitä pienimpiä palikoita monta peräkkäin.

Pystyykö tähän vaikuttamaan?