M: Pioneer CDJ-100 x 2 + DJM-300-s

7 posts, 1 page, 1,970 views

Diego Marcelo

#1 • • Edited Diego Marcelo [Tanzanite Records, Wulongzu Records]
Aika luopua näistä hyvin palvelleista härveleistä sillä mieli tekee siirtyä kalliimpiin vekottimiin.

Ostin soittimet reilu kaksi vuotta sitten käytettynä, eli olen vähintään soittimien toinen omistaja. Tarkemmasta iästä ei ole tietoa. :) Ergo, kuitteja sun muita ei myöskään ole. Toiseen satkuun vaihdettiin heti ostamisen jälkeen kalliiksi tullut upouusi lukukoneisto mutten enää osaa sanoa kumpaan. *justjoo*

Soittimet ja mikseri ovat täysin kunnossa, mitään vikoja tekniikassa ei ole, mainittakoon että mikserin kanavaliu'ut ovat mukavan jämäkät jopa näin 800:lla soittamaan tottuneelle. Ulkoisesti vempeleet ovat myös priimakunnossa, ei isoja naarmuja tai kolhuja.

Kuva 1

Kuva 2

Sijainti on Oulu ja ensisijaisesti myyn koko setin yhtenä pakettina, ellei sitten käy niin että jokaiselle löytyy ottaja yhtäaikaa.

Hp: 500e (postittamisesta tai kuljettamisesta aiheutuneet kulut ostajalle) mutta tarjota saa.

Nopeimmin saa kiinni txt-viestillä (041 - 5476850) tai maili: diego_ronkkomaki [at] hotmail.com. YV:täkin saa laittaa.

PS. Vaihdossa olen valmis ottamaan CDJ-1000:set ja maksamaan välirahaa, jos nyt joku sattuu haluamaan rahanpuutteessa päivittämään settiään alaspäin.
FunkyDee

#2 • • FunkyDee
Eikö tuo ole DJM-300?
FunkyDee

#4 • • FunkyDee
Itselläkin tuo mixeri on ja hieno mixeri on:).
nomic

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Onko tämä paketti vielä myynnissä?
Diego Marcelo

#7 • • Edited Diego Marcelo [Tanzanite Records, Wulongzu Records]

Replying to M: Pioneer CDJ-100 x 2 + DJM-300-s:

nomic, 4.3.2010 18:40:
Onko tämä paketti vielä myynnissä?

Ja nythän kävi niin että lukuisien noutamismuistutuksien jälkeen seurannasta näkyy että ostaja on kieltäytynyt lunastamasta pakettia, syystä joka on tuntematon nimittäin tyyppi ei liiemmin ajan tasalla minua pidä.

Paketti lienee siis edelleen myynnissä kunhan posti sen Klaukkalasta minulle takaisin toimittaa..

Laitan tyypin tietoja varoitukseksi muille heti jos ei ala jotain hyvää syytä noutamatta jättämiselle tulemaan..