Supercharged VS Fury 7.5.2010 @ Lahti

62 posts, 4 pages, 25,383 views

Zeni-

Posts: 1,104

#41 • • Zeni- Funky Little Man

Replying to Supercharged VS Fury 7.5.2010 @ Lahti:

opmdevil, 7.5.2010 15:42:
Miten paljon siellä limpparit maksaa?


eiköhän ne oo jotain 2-3e välissä.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Fintek

Posts: 75

#43 • • Fintek random raver
Ae hitsi.. Hitsin Hitsi. Kovasti huvittaisi mennä käymään, mutta ai hitsi kun ei oikein pokka riitä.
klrp

Posts: 77

#44 • • klrp Fukken Max Penalty
o/

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Goala

Posts: 332

#47 • • Goala It is your own imagination!
Aivan loistavat bileet olin! *plur* Musiikista ei ole mitään negatiivista sanoomista..Tulihan tampattua alusta loppuun saakka :) KAIKKI artistit soitti älyttömän hyvää musaa, varsinkin swoooosh ja J7 whiiiiiii, kiitti kaikille hienosta ja onnistuneesta illasta *vink* Harmi vaan kun paljohälytys alkoi soimaan ja bileet jouduttiin pysäyttämään. (..vittu mä kirosin..) JA harmi kun ei jatkoja näille bileille ollu :( WINK WINK, vois joskus ollakkin :P !!! Hyvää musiikkia, hyvä mieli ja paljon paljon hyvää seuraa. PS: Minna, MUISTA tasapaino ;D hihiiii. Suvi KIITTÄÄ SUURESTI. Lisää tälläisiä ilta/öitä, kiiitooooos.

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Kolera

Posts: 4,256

#50 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
olin kyl tosiaan aika wtf ku RMB:n spring pärähti kesken bileiden soimaa =P
hyvä humala ja euron bisset mitä hamstrattii et riitti loppuillaks litkut =P
perus dokaukseks ja paskanjauhamiseksihan se meni ja tuli sit ihan lopus REIVATTUU IHAN VITUN TUNTEELLA!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Alchemiist

Posts: 134

#51 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Kyllä euron keitto vei miestä.

Mutta mahti bileet oli, ensimmäistä kertaa mäkin Lahteen asti pääsin ja mestathan oli todella hienot. Sattuu päähän.

ps. Kiitti Janne kun alotit Lux Aeternalla *kuolaa*

--
SUOMIPOLKKA!<3

Kurnauh

Posts: 29

#52 • • Kurnauh Justiina täti
Kyllä oli mahtavat pippalot pitkästä aikaan. RMB-SPring oli ihan yliveto ja ihana yllätys ! Muutenki tuli tampattua _selvinpäin_ ja puhallettua pilliin. Kiitos ja kumarrus! Ja kyllä on perkele kroppa sen tuntunenki pitkästä aikaa että on tullut tampattua! MIKÄ OLI BOOGIE?! ;)

--
One of the things you learn after years of dealing with drug people,
is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a
drug.

Horzi

Posts: 646

#53 • • Edited Horzi FINRG Recordings

Replying to Supercharged VS Fury 7.5.2010 @ Lahti:

Alchemiist, 8.5.2010 12:39:
Kyllä euron keitto vei miestä.



Joo nyt kävi näin. *nauru* *känni*

Mulla oli suunnitelma..
Lähen Lahteen bileisiin, otan vaan pari ja oon ihan ihmisiks kuta kuinkin selvin päin.
Mutta kunnon möyry saatiin kuitenkin taas aikaan. *possu*

Hyvää saundii tuli kyl koko illan! Subi oli kovassa tikissä, hyvää meininkiä. Ja Carboneille erityiskiitos Tuonelan ja muiden vanhojen klasareiden soittamisesta. *hymy*

Lahti ei pettäny taaskaan!
Camomilli

Posts: 112

#54 • • Camomilli
Jaksoin taas jopa pari tuntia .. mut oli kyllä ihan mielettömän kivaa ja hyvää musiikkia. Mikä oli se hassu biisi jossa oli ääniä ja *PING* ? *plur*
Lime_

Posts: 401

#55 • • Lime_
Olihan mahtava meno, vaikka tulinkin paikalle yksin. Euron oluet maistui mukavasti ja musiikki oli hyvää, eikä edes yhtään liian kovalla, joka oli todella positiivista. Alkuillasta ei tanssilattialle oikeen viitsinyt mennä pyörimään, kun oli niin autiota, mutta viimeiset pari tuntia tuli kyllä tampattua oikeen huolella. Sai pientä hikeä pintaan, ja kivasti sitten pääsi vesisateessa ajamaan vielä pyörällä.. viikonlopun kuntoilut siis tehty.

Ainoa miinus oli kyllä tanssilattian ympärillä roikkuneet verhot/lakanat, kun se rajasi vähän turhan paljon ja teki itse tanssilattiasta turhan pienen.

Palohälyytyskään ei oikeastaan haitannut, hyvissä fiiliksissä bileet loppui kuitenkin. Mitähän siinä viereisessä rakennuksessa paloi kun paloautoja oli paikalla? Ja ihmettelin kovin kun ei pilkkua tullut ollenkaan, tai sitten en vain huomannut.
xl8r

Posts: 2,227

#56 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Puuh, alkaahan sitä toipua. Ei mun pitäny ottaa mitään, mut otin sitten kumminkin :D

Hyvä meininki läpi illan, sori tutuille, etten kerinnyt kauheesti moikkaamaan, olin niin innoissani uuden gearin ja livevideokuvan kanssa. Musiikillisesti parhaiten itelle uppos toki Jayvee & Galrav, mut kautta laitain hyvää settiä koko porukalta. Hauska myös nähdä, että Carboneilla on täys vire päällä. Ens kerraks laitan kyllä teemua varten kameraan jonkinlaisen kahvan, niin on vähän helpompi riehua sen kameran kanssa :D

Uuden gearin (siis se livekuvakamera) takia tuli nauhoiteltuakin aika lailla, katsotaan jos saan jostain sopivan musiikkikappaleen niin vois veistellä jonkinlaisen visuaalikoosteenkin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

klrp

Posts: 77

#58 • • Edited klrp Fukken Max Penalty
Bisse kyl teki tehtävänsä, itse en edes kuullut palohälyytystä ennen kuin olin ulkona. Automatka kulu hyvin nukkuen. :)

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Goala

Posts: 332

#59 • • Goala It is your own imagination!
Ei mitään negatiivista sanottavaa, niih jooh paitsi se palohälytyksen pirinä ja pörinä loppu illasta..harmitti kun bileet loppui ihan seinäääään :/ MUTTA, Musiikki maistui aivan loistavasti, tuli tampattua lähes kokoajan! *hih* Hauskaa oli, suvi kiittää. Lisää tälläisiä iltoja. polkkaaaaa...polkkaaa *plur*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

xl8r

Posts: 2,227

#60 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Tuommonen tuli kasattua visuaaleista -->

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe