TURHAUTUMISLUUKKU

67 posts, 4 pages, 24,728 views

tommib

Posts: 3,204

#41 • • tommib
Turhauttaa taas kerran koko elämä ja se, ettei mitään kamaa saa myytyä. Tarvis saada tilaa hyllyyn. Ja vituttaa ex-vaimo päivä päivältä vaan enemmän, kun toinen on niin taliaivo
Inferno@Tre

Posts: 678

#42 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kaikenlaista paskaa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Jago

Posts: 4,039

#43 • • Jago un-trained monkee
Tää viikonloppu on kaikinpuolin mennyt osi ohi. Jumitus sopii parhaiten kuvailemaan tätä viikonloppua.
Lyhyesti sanotuna. Paljon on ollu tarkotus tehä, mutta mitään en saa aikaan. ei vaan tää viikonloppuna oo ollu energiaa mihinkään.

missasin duunipikkareiden jatkot kun tulin himaan valmistautumaan
Missasin hytkyt vaikka olin täällä valmistautumassa.
En päässy tänää salille.
En oo ees syöny kunnolla, koska jääkaappi on tyhjä mul ei oo paistinpannuu viellä hankittuna eikä mikroo, joten uuni on ainut tapa kokkaa, eikä mulla oo täällä mitään uunissa kokattavaa

No onneks sentään tänään kävin kaupassa ja voin nyt laittaa jotain safkaa sinne.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

hannahia

Posts: 65

#45 • • hannahia
Solu, neljän sottasen 18 vuotiaan tytön kanssa, jotka huutaa ja möykkää puol 5 aamulla, kun itellä herätyskello soi tunnin päästä ja jotka alottaa kauheen haloon, kun oon menny siivoon heidän pitkin kämppää jättämät vaatteet ja rojut... huoh, onneks viikon päästä pääsee muuttaan toiseen kämppään.
hiphei

Posts: 493

#46 • • hiphei
^
Jep, muutaman tuollaisen kokemuksen jälkeen
kaipaa omaa asuntoa varmasti!
Ja kun sellaisen oman rauhan saa, sitä osaa
arvostaa<3
Takyon

Posts: 2,945

#47 • • Takyon Möwkö
Naiset..

Itsekseni olin tanssahtelemassa hiukan syrjemmässä kun siihen tulee tuntematon tyttönen hengailemaan ja kohta kysyy josko mentäis tanssilattialle. No siinä sitten tanssitaan ja jutellaan pitkät tovit ja kun loppuillasta yritän tehdä muuvvseja niin nainen nostaa vasemman käden mun naaman eteen ja esittele sormusta nimettömässä. No hauskaa oli ollu ja hauskaa oli sen jälkeenkin, en mä anna tollasen pilata mun iltaa mut vähän omituista silti. Mitesse sanonta menikään? Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, vaiko hä? :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Inferno@Tre

Posts: 678

#49 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Paskaa, paskaa ja vielä enemmän paskaa

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

hiphei

Posts: 493

#51 • • hiphei
^
En mä siitä elämän paskasta tiiä, mut tänä
aamuna on just "pökäle meininki turhautumisella" *grr*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#52 • • Aurinkoneiti
Norwegian airlinesilla pystyy ainoastaan maksamaan lentonsa luottokortilla. Enkä aio todellakaan hankkia mittään luottokorttia sen takia :/

Enkä lähe istumaan 12 h junaan istumapaikalle, vaans en takia ko ei saa makuuvaunupaikkaa. Pittäiskö varata lemmikkivaunusta paikka, niin voisin nukkua siellä....

Eikä huvita lähteä kaahaamaan autolla kohti etelää...

Mutta ei ole ko VAIN kaksi vaihtoehtoa, mistä pittää valita leppoisampi vaihtoehto!
Jago

Posts: 4,039

#53 • • Jago un-trained monkee
Mä tiedän tasan mitä reivivaatteita mulla on vaatekaapissa ja tiedän tasan miltä ne näyttää mun päällä. Oon myös ostanut niitä niin paljon, että oon päättänyt jopa luopua osasta, kun ei niitä kaikkia vaan kerkee käyttää... ja silti.. miks on niin vaikee valita vaatteita päälleensä..*toktok*

Mainittava on kyllä viellä se, että iän myötä kun oma bilelookki on muuttunut aika paljon tavallisemmaks(syytän tästä circuit-homoja) tuntuu olevan kokoajan vaikeempaa laittaa näitä vanhoja kuteita päälle.
Esim tällä hetkellä päällä musta-keltanen läppähame. Jotenkin varsinkin ajatus reivihameesta tuntuu just nyt tosi ei yhtään multa.

(sillähän ei oo mitään merkitystä että oon myös vähän löysemmässä kunnossa ja nä'ä vaatteet on tehty polkkaprinsessoille)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jil

Posts: 682

#54 • • Jil

Replying to TURHAUTUMISLUUKKU:

Norwegian airlinesilla pystyy ainoastaan maksamaan lentonsa luottokortilla. Enkä aio todellakaan hankkia mittään luottokorttia sen takia :/



Itse olen Ryanairille sekä Air lingusille molempiin onnistunu makselee electronilla tai masterin debitillä vaikka ei siitä aina mainintaa oliskaan. En ole oikeestaan netistä mestaa löytänyt missä ei vois maksella electronilla tai masterin debit-kortilla. Ihmettelen suuresti jos norwegianille ei sama homma onnistu. Usein jos ei electronista oo mainintaa niin klikkaa sitä normaalia visa-logoa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#56 • • Aurinkoneiti

Replying to TURHAUTUMISLUUKKU:


---
Norwegian airlinesilla pystyy ainoastaan maksamaan lentonsa luottokortilla. Enkä aio todellakaan hankkia mittään luottokorttia sen takia :/

---


Itse olen Ryanairille sekä Air lingusille molempiin onnistunu makselee electronilla tai masterin debitillä vaikka ei siitä aina mainintaa oliskaan. En ole oikeestaan netistä mestaa löytänyt missä ei vois maksella electronilla tai masterin debit-kortilla. Ihmettelen suuresti jos norwegianille ei sama homma onnistu. Usein jos ei electronista oo mainintaa niin klikkaa sitä normaalia visa-logoa.



Taidankin valita junassa istumisen. Koska voin maksaa pankkikortilla. Ja se olisi ehkä luonnon kannalta parempi vaihtoehto. Ko autolla ajaminen saastuttaa enemmän kuin junalla matkustaminen. Vr:hän ei tietääkseni käytä ydinvoimaa.
Wolverine

Posts: 1,860

#57 • • Wolverine
Naiset. Mistä johtuu että jos lähestyn suht selvinpäin naisia asiallisesti niin ei tunnu natsaavan mutta sit jos olen törkeessä jurrissa ja teen hävyttömiä ehdotuksia niin natsaa? Hajoon.
UzU

Posts: 2,361

#58 • • Edited UzU [33100]

Replying to TURHAUTUMISLUUKKU:

Norwegian airlinesilla pystyy ainoastaan maksamaan lentonsa luottokortilla. Enkä aio todellakaan hankkia mittään luottokorttia sen takia :/




Suosittelen kyllä luottokorttia lämpimästi lentoja varaillessa. Lentoyhtiöiden konkurssit yms tilanteet joissa et pääsekään ilmaan ovat kohtuullisen yleisiä tänä päivänä ja semmoisissa tapauksissa luottokunta tmv. palauttaa rahasi.

terveisin nimimerkki: kerran kokeillut
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#59 • • Aurinkoneiti

Replying to TURHAUTUMISLUUKKU:


---
Norwegian airlinesilla pystyy ainoastaan maksamaan lentonsa luottokortilla. Enkä aio todellakaan hankkia mittään luottokorttia sen takia :/

---



Suosittelen kyllä luottokorttia lämpimästi lentoja varaillessa. Lentoyhtiöiden konkurssit yms tilanteet joissa et pääsekään ilman ovat kohtuullisen yleisiä tänä päivänä ja semmoisissa tapauksissa luottokunta tmv. palauttaa rahasi.

terveisin nimimerkki: kerran kokeillut



En siltikään hanki luottokorttia. Ko ennekin pärjännyt hyvin ilman sitä. Eikä lentäminen ole ollenkaan välttämätöntä kotimaassa. Enkä ole lähdössä ulkomaillekkaan. *hymy*
tommib

Posts: 3,204

#60 • • tommib
Joutuu taas menemään korjaamaan mun kuiturastoja. Lähtee koko ajan irti. Nyt sit parturini onneksi katsoo koko homman a:sta ö:hön, jotta asia saadaan kuntoon. Ainoa ikävä puoli on, että samana päivänä lähden Tukholmaan ja sitä ennen saan koko päivän juosta asioilla.