CD DJ IN A BOX numark

9 posts, 1 page, 6,867 views

FS

Posts: 414

#1 • • FS
http://www.numark.com/cddjinabox

pitäis tässä lahjaa naiselle antaa ystävänpäivänä

ALL YOU NEED: 2 CD players + mixer + headphones.



CD DJ IN A BOX is a complete DJ setup with two NDX200 CD players, headphones, and a two-channel DJ mixer. You get a mixer and two rugged, heavy CD decks, each with a large jog wheel for comfortable performance. Numark’s Anti-Shock™ buffered skip-protection technology keeps your music playing even when vibrations might cause other players to skip. CD DJ IN A BOX features seamless looping for creating and integrating loops in instant remixes. Its two-channel M1A mixer has all the essentials, such as two input channels, main and headphone outputs, mic input, and smooth faders. Whether you are an experienced veteran switching from vinyl, or just starting out, CD DJ IN A BOX gives you everything you need to rock the house.


nää taitaa olla ihna kelpokamaa jo pari pienen luokan bileet soittaneelle, himakäyttöön tuli (ainakin luulisin)?

ei oo vaan ennen näkynyt, ja thomaninn tietojen mukaan just tullut myyntiin..
eli mielipiteitä, itse en ole numarkiia koskaan digannut, mikseri 5000fx oli ihan jees. Mut noist soittimista, en oo kuullukkaan. M1 tuttu ja kelpo vehje

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

dj upi

Posts: 1,835

#3 • • dj upi
Jos sil on läppäri ni osta sille äänikortti/kontrolleri.
dj upi

Posts: 1,835

#5 • • dj upi

Replying to CD DJ IN A BOX numark:

gr, 12.2.2010 15:08:
---
dj upi, 12.2.2010 14:03:
Jos sil on läppäri ni osta sille äänikortti/kontrolleri.

---

tumblr_kovylsloNs1qz6z0no1_500.jpg



Teeppä levareil Joris Voornin Balance 14 :D

..ja joojoo, teeppä Abletonil joku hirmunen skrätsikombo.

Menee kyl oddtopiciks mut musta on sairasta et joka kerta kun puhutaan tällasista ni joku vannoutunut vinyylimaakari alkaa valittamaan. Tää oli läppä mut tuntuu et implisiittisesti skenessä vielä aika paljon turhaa paskaa läppäröintiä kohtaan.

CD, LP, ja eri kontrolleri/softakombot on kuin eri soittimia. Niillä on eri asiat tehty luonnollisemmiksi kuin toisilla tehdä. Se on kuin säveltäminen: Kitaralla tulee tehtyä erilaisia sävelmiä kuin pianolla koska sen toimintalogiikka ihmisen näkökulmasta hiukan erilainen. Miksi väitellä mikä on paras ylipäänsä? Loogisempaa olisi puhua mikä on paras mihinkin tarkoitukseen. Vinyylillä ei voi tehdä kaikkea mutta on kyllä Abletonissakin rajoituksensa.

Nyt kysynkin topicin aloittajalta: Minkälaiseen musaan ja käyttöön soittimet tulee pitkällä tähtäimellä?
FS

Posts: 414

#6 • • FS
V*tuttaa tää klubituksen jatkuva offtopic. Joten

- minua ei kiinnosta omat kirjoitusvirheeni
- minua ei kiinnosta onko jonkin muu parempi paketti kuin tämä
- minua ei kiinnosta mielipiteet vinyyleistä ja kannettavista
- minua ei vois vähempää kiinnostaa, jos juuri sinulla aiheeseen liittymätöntä sanottavaa





- mua kiinnostaa tää ihan oudonhalpa paketti
- paketti siis tulee kotikäyttöön
- nainen soittaa about kaikkea mitä soittaa voi. Mutta useimmiten olen tullut huomanneeksi soi: neurofunk, jotain R&B kuraa (en siis itse tykkää) ja Electroo.
- kovassa käytössä on, taitaa joka ilta soitella kun kerran jopa oli vähän myöhässä kun oli pakko soittaa biisi loppuun, omg!=)

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

spaze

Posts: 262

#7 • • spaze
Ostitko naisellesi ystävänpäiväksi ko setin? Tuli vaan mieleen että olisko se sydänsuklaapaketti sittenkin parempi vaikka onkin loppuunkulunut idea? Meinaan että jos innostuu vielä enempi niin voi olla että pikkukiekoista tulisi paljon mielenkiintoisempia kuin itse miehestä. Tällaisen viban sain viestistäsi ;)
iGH

Posts: 1

#9 • • iGH
Mulla on tää setti. Tänään tuli... Valmiina ongelmana tuli tietysti, että toinen soitin ei CD:tä lue.

Näyttää siltä, että anturi luulee, että "CD tray" on koko ajan auki, ja yrittää sulkea sitä koko ajan :S

Kellään vinkkiä mitä tehdä?

Jos ei tosta korjaannu nii lähetän takas thomannille...