O: ortofonin äänirasia

7 posts, 1 page, 2,001 views

Mr. Beat

Posts: 145

#1 • • Mr. Beat SaloUG
Teknariin sopiva ortofonin äänirasia hakusassa. Neulat on omasta takaa. tarjouksia tulemaan vain (;

--
addicted to music

Avatar
#2 • • Kapteeni Haddock Guest
Minkälaista haet? Mulla olis Pro ja Elektro, molemmat suoraan äänivarteen kiinnitettävää mallia. Halvalla lähtee.
Mr. Beat

Posts: 145

#3 • • Mr. Beat SaloUG
Mitä eroa niillä on? mulla on neulat "S" ja "E" käy kait molemmat..
Neuloista en siis halua maksaa mitään.
Soitan pääasiassa housea, progea ja trancea, joten myy niistä se joka soveltuu paremmin käyttötarkoitukseeni, jos niil on eroa. (;

--
addicted to music

Avatar
#4 • • Edited Kapteeni Haddock Guest
Niin, ilmeisesti ainakin niitä saman mallisia neuloja voi vaihtaa keskenään. En ole varma voiko elliptistä neulaa sitten käyttää rasiassa, johon on tarkoitettu pallopääneula eli toi "S". Noissa mun molemmissa rasioissa on palloneula.

Elektro on vähän kalliimpi, mutta sitä on myös kehuttu enemmän. Se soveltuu varmasti tohon musiikkiin mitä soitat. Saisit sen mukaan kaks neulaa, joista toinen on käyttämätön ja tietty harjan ja laatikon kun en niillä sitten tee mitään. Hinta olis 40€
Pro ei ole edes ollut mulla käytössä, kun sain sen kaupan kylkiäisenä. Siinä tulee mukana yks käytetty neula. Jos oot tästä kiinnostunu niin voin kokeilla vielä, että se toimii. Tän saat, kun vaan haet täältä pois, muuten se maksaa 20€ :).

Voit vaikka laittaa sähköpostia, jos kiinnostaa noi vielä.
tommi.tuhkanen(ättt)gmail.com

Edit. Rasiat on Vantaalla, nouto tai postikin käy.
Mr. Beat

Posts: 145

#5 • • Mr. Beat SaloUG
laitoin meiliä (;

--
addicted to music

happosepi

Posts: 1,070

#6 • • happosepi
"teknariin sopivia ortofonin äänirasioita" on olemassa kymmeniä erilaisia, joten valmistajan lisäks ois tosiaan hyvä mainita myös malli :) tässä tapauksessa ilmeisesti concorde pro s tai dj e.
Mr. Beat

Posts: 145

#7 • • Mr. Beat SaloUG
Kiitokset vinkistä!
Ton elektron hommaan. Omat neulani ovat "S" Elektro ja "E" Molemmat näyttävät visuaalisesti ihan samanlaisille.

--
addicted to music