Eurooppa 3 - Sateenkaaren Alla (Fat Man Do Normipäivä Remix)

12 posts, 1 page, 5,581 views

Phyton

Posts: 151

#1 • • Phyton
Laitetaan nyt samaan terapialaskuun kun ette varmaan ole vielä toipuneet edellisestä.
Eli samaa leikkimielistä jamittelua kuin edellinen.


disco, hard trance, house, trance, jotain

lisätiedot - kuuntele
ValaX

Posts: 3,891

#2 • • ValaX
siis rupeeko näitä nyt tulemaan enemmänkin:)
darudevil

Posts: 427

#4 • • darudevil Darude
Nooh, tota videoo tuli käkätettyä ihan vedet silmissä, taas kerran...

Mutta oletpa biisistä remiksiä vääntänyt! Asiallista! Itellä on ollut sama biisi, sekä toi toinenkin, tollasella 'to be done omaansoittoon bootleg' listalla vuosikausia, mutten oo vielä toimeentunut.

Maistuu! Mielettömät fiilikset on originaaleissa, ja nää väännökset toimii vallan mainiosti. Kunhan vaan pystyn unohtamaan noi videot... ;)
rajiformes

Posts: 7

#5 • • rajiformes
Minä tykkäsin enemmän tuosta Älä unohda minua -biisin remixistä.
Mutta oiskohan Pimeä Maa -biisistä mahdollisesti tulossa joku tosi hyvä remix vielä? :)
Phyton

Posts: 151

#6 • • Phyton

Replying to Eurooppa 3 - Sateenkaaren Alla (Fat Man Do Normipäivä Remix):

darudevil, 4.2.2010 11:43:
Nooh, tota videoo tuli käkätettyä ihan vedet silmissä, taas kerran...

Mutta oletpa biisistä remiksiä vääntänyt! Asiallista! Itellä on ollut sama biisi, sekä toi toinenkin, tollasella 'to be done omaansoittoon bootleg' listalla vuosikausia, mutten oo vielä toimeentunut.

Maistuu! Mielettömät fiilikset on originaaleissa, ja nää väännökset toimii vallan mainiosti. Kunhan vaan pystyn unohtamaan noi videot... ;)



:D No hyvä että huumori upposi myös sinne päätyykin, täytyy myöntää että kun videota väsyneenä kasailin niin nauru muuttui jossain vaiheessa yliääneksi ja
näky oli verkkokalvoihin kiinni palava rituaali,
kuitenkin vartalostani on 90% jalkaa ja kun hytkyin äänettömänä tuolissani
josta lähti vain rytmikäs natina, se herätti rakkaassa avovaimossani kysyviä katseita "pitäisikö soittaa pappi paikalle jotta tuo riivattu kohtaus saataisiin pois vai pitäisikö soittaa ambulanssi?"

Olisi erittäin mielenkiintoisaa kuulla miehen väännökset kyseisistä raidoista jahka ottaisit tukevan otteen niskastasi kiinni :P
Phyton

Posts: 151

#7 • • Phyton

Replying to Eurooppa 3 - Sateenkaaren Alla (Fat Man Do Normipäivä Remix):

rajiformes, 4.2.2010 18:25:
Minä tykkäsin enemmän tuosta Älä unohda minua -biisin remixistä.
Mutta oiskohan Pimeä Maa -biisistä mahdollisesti tulossa joku tosi hyvä remix vielä? :)



Ja juuri kun menin lupaamaan Valalle että piinaus on ohi :D ei pitäisi koskaan sanoa ei.
En lupaile mitään mutta katsotaan jos se kipinä taas pullahtaa jossain vaiheessa niin täytyyhän sitä bensaa heittää sekaan ja toivoa että saadaan hyvä hiillos.. ;D
curry

Posts: 474

#8 • • curry ^mauste^

Replying to Eurooppa 3 - Sateenkaaren Alla (Fat Man Do Normipäivä Remix):

rajiformes, 4.2.2010 18:25:
Minä tykkäsin enemmän tuosta Älä unohda minua -biisin remixistä.



Tässä olen oikeastaan samaa mieltä.
Ei tämä Sateenkaaren Alla remix ollut suinkaan huono, mutta ehkä tuo alkuperäinen biisi ja etenkin melodia tulivat esille vihmerämmin tuossa Älä unohda minua -remixissä. Mutta ihan vinkeä remix tämäkin ja kaikkinensa laadukas tuotos! Keep up the good work! *piis*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....