PSYCHEDELIC CLINIC 19.3.2010 @ Kaivohuone, Helsinki // LAUGHING BUDDHA LIVE + + +

46 posts, 3 pages, 20,030 views

NaSu*

Posts: 236

#41 • • NaSu* psyKepossu
EiKö kukaan oo vieLäkään pystynyt sanoo mitään?? :)))) Noh, mä aloitan:
IHANAA!! Kuumaa, porukkaa, saundia, juomaa, kavereita ja kaikkea mitä hyvät biLeet tarttee!!

KIITOS!!! clinic ei petä!! *possu**aplodit*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Lupu

Posts: 317

#42 • • Lupu Supersaha
Retropuolella tuli parasta saundia mulle, harmi että sieltä meinas happi loppua kesken.. *hikoil*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#43 • • peikkolapsi miisa the maskotti
**tuikshan tämäki sitte meni ja en tullutkaan.
näääääh

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Bilehippi

Posts: 172

#44 • • Bilehippi V S P
Kiitoksia Clinicille Bileistä... Todella mahtavat Dekot oli saatu paikalle. Ja mahtavaa soundia tuli koko illan. Laudhing Buddha oli todella hyvä...
Christina_Death

Posts: 43

#45 • • Christina_Death
Laughing Buddha vei tajun!! jee jee! *tanssittel**sydän**super**super*muutenkin mahtava meininki...Kaivohuone sopii mielettömän hyvin bilepaikaksi!! Kiitos!*plur**pihkassa*
wiwi

Posts: 1,575

#46 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Oli kaunista, hauskaa, mahtavaa! Kaikin puolin onnistunut ilta. Dekotus oli perkeleen hieno, kaivohuone toimi paikkana oikeen hyvin, ihmiset oli kauniita ja iloisia (hyvä rastakerroin!), tanssimaan mahtui ja musa toimi alusta loppuun. Vessoistakin tuli kylmää vettä niin ei tarvitse edes vesipullon hinnasta nillittää. ;) Välillä oli pakko juoksennella päälavan ja retrostagen välillä ja se ei voi olla huono merkki.

Kaksi pientä asiaa illan aikana harmitti: korvatulppia ei ollut saatavilla, kuten ei myöskään minkäänlaista pientä naposteltavaa (en oleta että tämä olisi tapahtumajärjestäjän vallassa). Omasta huonosta ravitsemuksesta ja rankasta tanssiliikunnasta johtuen laski verensokeri jossain vaiheessa niin alas, että olin vähällä lähteä kotiin kokoamaan itseäni. Ainoa mitä keksin baarista pyytää, oli tuoremehu joka ei paljon oloa kohentanut. Onneksi kaverin kuivahedelmät pelastivat loppuillan!

Retrostage oli erityisesti mun mieleen. Kun Aavepyörä soitti viimeisenä, oli energiat jo ihan tapissa mutta ei vaan voinut pysähtyä ennen kuin valot syttyivät ja musiikki lakkasi. Huhhuh! Chillissä ehdin käydä vain pyörähtämässä, mutta mukavalta sielläkin näytti ja kuulosti.

Eipä ole aikoihin jäänyt mistään bileistä näin hyvät fiilikset. Kiitos järjestäjille! Tulen toistekin. :)

Kiitän myös itseäni siitä että olin kerrankin selvinpäin. Hyvä meikä!

Ai niin joo, haha, se blondi pitkätukkainen jäbä, joka kulki hymyilemässä ihmisille ja kutitti mun kaveria varpaista, oli kanssa aika stara. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.