Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):
Jil, 15.3.2010 11:26:
---
Morjens, 15.3.2010 08:44:
Ihme jengiä täällä, kun itketään joka asiasta, mutta niin kai se aina on.
Ne jotka ei Arminin seteistä tykkää, ei varmaan kannata sitten tulla keikalle? Tuskin Arminin keikkatyyli nyt yhtäkkiä muuttuisi.
---
Makuasioita. Mun mielestä Armin (ja monet muut DJ Magin Top 10-"starat") on lähes poikkeuksetta alisuorittanut Suomessa. Setit on sitä tasapaksua "hitti"-kamaa, eikä uskalleta viedä sitä settiä sille oikeelle tasolle mihin nää kaverit varmasti pystyy.
---
Tuntuu että suurimmat valittajat tulee nimenomaan pääkaupunkiseudulta. Ei ole kivaa tulla täältä kaukaa vaikka junalla 115 edestakaisin, kun keikka maksaa n.25.
---
Johtuskos siitä, että 80% varmaan tapahtumassa olleista on täältä päin kotosin? Ja miks sitten saavut jos ei oo yhtään kivaa? Paljos sen keikan pitäs maksaa jotta ois kivempaa?
---
Ehkä keikasta osaa ottaa enemmän irti, kun siitä joutuu maksamaan enemmän ja näkemään huomattavasti enemmän vaivaa, että pääsee edes paikan päälle.
---
Jos se on kriteeri arvostella tapahtumaa niin mikäs siinä. Itse en vaan ymmärrä, että miten se tapahtumasta saatuun mielikuvaan vaikuttaa, saapuuko Helsingistä, Vaasasta vai Siperiasta?
---
"keikalla oli kuuma", no kylmäkö sielä pitäisi olla? Eiköhän se lämpö tullut siitä väkimäärästä. Mielestäni tuo lisää fiilistä ja klubimeininkiä, kun on lämmin ja tiivistä.
---
Sun mielestä sellanen sillipurkissa oleminen ja jatkuva tuuppiminen joka suunnasta lisää fiiliksiä? Mikäs siinä, makunsa kullakin..
---
Basso oli aivan liian lujaa. Itsellä oli tulpat, minkä takia voimakkuus pysyi hyvänä, mutta korkeat äänet jäivät tehokkaasti pois. Ilman tulppia ei voinut olla, eikä todellakaan kannatakkaan. Tietenkin tähän basson häiritsevyyteen vaikuttaa se, että missä kohtaa tanssilattiaa ollaan. Mielestäni Freda51 Nic Chagallin keikalla musiikki toistui oikein hyvin. Toki kun nyt olin selvinpäin, niin asioihin kiinnittää helpommin huomiota.
---
Oiskohan tolla venuella ollu osuutta asiaan?
Okei, miten sun mielestä Armin ei sitten suoriutunut hyvin? Itse tarkoitin lähinnä Arminin suoritusta. Veti enrgisesti ja positiivisesti koko keikan, saaden ylöisön hyvin mukaan. Sillehän ei Armin, eikä kukaan muukaan voi mitään, jos esimerkiksi sinä et tykkää juuri siitä musiikista mitä se Suomessa soittaa. Olihan siinä mukana paljon ASOT top 20 biisejä, sehän on selvää.
Kuka sanoi että ei ole kivaa tulla keikalle? Juurihan sanoin että itse nautin keikasta, enkä ymmärrä kaikkia valittajia. Tarkoitin sitä, että matkasta ei ole kivaa maksaa viittä kertaa enemmän, kuin keikasta. Täälläpäin Suomea ei vaan ole mitään keikkoja, joten ei jää paljoa vaihtoehtoja.
Jos et ole tiennyt, ihmismieli osaa arvostaa enemmän asiaa, jonka eteen on itse joutunut näkemään vaivaa. Lisää voit lukea vaikka tieteen alojen lehdistä.
Olen minäkin sitä mieletä, että Onnela ei hirveen hyvin sovellu tälläiseen, jo pelkästään musiikin toiston kannalta, mutta minkäs teet jos ei muita paikkoja ole vapaana. Artisti tulee silloin kun sille sopii, sen mukaan varataan paikka.
Jos ei ens kerralla ole parempaa paikkaa, ei varmaankaan tämän keikan "pettyjien" kannata tulla paikalle uudestaan pettymään, kun on tiivistä, kuuma ja kännisiä ihmisiä (öh, ollaan Suomessa, täällä ei moni selvinpäin biletä).
Jakakaa niitä kuvauksianne, vaikka youtubessa ;) Saadaan klubilaiset vähä jatkofiiliksiä!