[reiv:] 5am afterparty @ Playground, Helsinki sunday morning 31.1. from 05am till late...

9 posts, 1 page, 1,996 views

[reiv:]

Posts: 769

#1 • • Edited [reiv:]
31.1.10b.jpg
[reiv:] 5am

Club Playground sunday morning 31.1.2010

Yli 20 vuotta takaperin acidhouse -kulttuuria synnytettiin laittomissa aamuyön warehouse -bileissä. Nyt vuonna 2010 on syytä palauttaa mieliin mistä kaikessa on oikeastaan kyse ja palata juuri näiden perus asioiden äärelle. Muutama vuosi on vierähtänyt noista ajoista ja samanlaisia fiiliksiä harvemmin enää pääsee kokemaan normibileissä. Lähimmäksi noita autuaita technon alkuaikojen tunnelmia pääsee ehkä enää vain aamubileissä. Back to basics.

31.1.10b.jpg

Uuden vuosikymmenen ekat aamut, vaikka suoraan Redrumin Helsinki Techno Citystä. Rituaalinjohtajinaan dekkien takana:

Eliot Ness ([reiv:], Helsinki Techno City)
Prydzit ja Prodigyt päivineen maahan tuonut lomaileva teknon paha poika.

Dj Taste
Vaikka onkin uusi nimi kaupungin clubicirclessä, löytyy mittarista 10 vuoden kokemus teknosta. Urbaanin musiikin dj numero 1 Suomessa. Sukujuuret Ibizan naapurisaarella.

Genki (HDDC)
Monen kommentin mies, dj-pioneeri joka näkyy ja kuuluu mm. HD/DC:n taustajoukoissa. Vahvaa näkemystä bilesoundista dubstepistä minimal technoon. Tällä kertaa kuitenkin vain jälkimmäiseen.


- [reiv:] 5am: Melkein laitonta - jo vuodesta 2004 -

31.1.10b.jpg
[reiv:] 5am at Playground - Sunday 31.1.2010

Image is nothing. The Sound is everything.
100% [reiv:] mentality: Deep. Dark. Groovy. Minimalistic. Sexy. Electronic.
Black. White. Red. Brown. East. West. North. South.

Afterparty @ Club Playground - Iso Roobertinkatu 10, Helsinki
Doors 05:00 - 12:00 | Age 18 and over
Tech house | Deep | minimal | house
With resident dj's Eliot Ness & Taste 05-10 & guest dj Genki 10-12

Live dj mix by Dj Taste
http://a1.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdeejaytaste%2Fdj-taste-5ive-mixtape-31-01-2010&&remote_addr=88.195.208.233&referer=

Facebook Event link
http://www.facebook.com/event.php?eid=269008379101&index=1

31.1.10b.jpg
dj upi

Posts: 1,835

#2 • • dj upi
Wow mikä livenauha Tastella! Toi mies pitää saada Ibizalle vetää pitkä setti isoon klubiin! Aamulla!
DJ Taste

Posts: 120

#3 • • DJ Taste
Kesällä sitten Ibiza kun sesonki taas alkaa ;)

Koitan muistella ton koko biisilistan ja postaan sen sitten.
[reiv:]

Posts: 769

#5 • • Edited [reiv:]
Aamujen soittojärjestys Playgroundissa 05:00:

Ness
Taste
Genki - 12:00

Ennan aamuja kaikki Redrumiin. Siellä mestarit lavalla.
genki

Posts: 872

#6 • • genki
<3 <3 <3 <3

much love! KIITOS Ness & Dj Taste!

voiko sanoa että suomessa on yks parhaista jatkobilemeiningeistä! jengi ootte mielettömiä!!

--
crop circles in the carpet

tanhutytto

Posts: 63

#7 • • tanhutytto
Aika herkkua oli kyllä!! *jiihaa*
Ei sinne tosin juttelemaan tultu, mutta siltikin mainittakoon, ettei tarvinnut kenenkään kanssa jutella kun en tuota venäjää osaa.
Oon ollut pitkään poissa kuvioista, kertokaas mulle ovatko kaikki bileet nykyisin näin ulkomaalaiskansoitettuja? *täh*
Amnesia

Posts: 888

#8 • • Amnesia

Replying to [reiv:] 5am afterparty @ Playground, Helsinki sunday morning 31.1. from 05am till late...:

tanhutytto, 31.1.2010 14:14:
Aika herkkua oli kyllä!! *jiihaa*
Ei sinne tosin juttelemaan tultu, mutta siltikin mainittakoon, ettei tarvinnut kenenkään kanssa jutella kun en tuota venäjää osaa.
Oon ollut pitkään poissa kuvioista, kertokaas mulle ovatko kaikki bileet nykyisin näin ulkomaalaiskansoitettuja? *täh*



Onko siinä jotain vikaa? Onhan Helsingin bileissä paljonkin "muualla syntyneitä" jne, ne ymmärtää keskimäärin paremmin hyvän päälle kuin suomalaiset.
Aamubileissä toki vielä vähän korostetummin kuin muissa.
tanhutytto

Posts: 63

#9 • • tanhutytto
Ei ole vikaa,ei, niin kauan kun saan olla rauhassa omissa oloissani.
Kommenttini olikin lähinnä ihan puhdasta hämmästelyä kuinka kävijät ovat muuttuneet siitä kun itse vielä kävin enemmän..