antti83, 21.3.2010 12:33:
Ainoana kritiikkinä voisi sanoa että Hollen ei olisi tarvinnut kyllä heti settinsä alkuun kääntää volyymiä täysille, äänentaso oli juuri sopiva Turbulencin setin aikaan.
Joo, tästä ei kyl Hollea voi syyttää. Turbulencin setin aikana mikserin tasot ei juurikaan liikahtaneet suuntaan eikä toiseen ja volume oli melko hiljaisella tasolla (tätä siis mietittiin useamman henkilön voimin). Dj:n vaihdoksen yhteydessä laitettiin mikseristä lisää höökiä ulos ja samalla vaimennettiin vahvistinpuolelta tasoja. Tällaisessa säätötoimenpiteessä ei aina mene asiat ihan niinkuin pitäisi ja tasot nousi enemmän kuin oli tarkoitus.
Mikäli tällaisia tulee vastaisuudessa eteen, niin käykää rohkeasti sanomassa jollekulle asiasta, valomiehelle, dj:lle, äänitarkkailijalle tms. viesti tulee (toivottavasti) lopulta perille ja saadaan tasot miellyttävämmäksi :) Sitä varten siellä ne nupit on, että niitä saadaan säädettyä sopivaksi. Itse en keikkunut tanssilattialla juurikaan ja olen tulpat päässä aina ravintolassa jo pelkästään sen takia, että korvan vieressä huutava känninen kaveri laittaa korvat särkyvaihteelle. En siis itse huomannut volumen olevan liian kovalla :( EDIT: Siis tässä tapahtumassa ei känniset kaverit huudellu korvaan, mutta koskaan ei tiedä millon se käy.