COSMIC CITY & ALAS presents SCUBA & SASCHA DIVE. Dubstep meets deep house & techno

32 posts, 2 pages, 12,254 views

Lil Tony

#23 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Ennakoliput nyt myynnissä Tiketissä 13.20e + booking fee

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

#24 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Rehellisesti sanoen Scuba on yski tän hetken kovimpia ja mielenkiintoisimpia artisteja. Tätä ei vaan voi missata jos on yhtään Dubstepin, deep housen tai technon ystävä.

Kannattaa myös saapua ajoissa mestoille, lipunhintakin on selkeesti halvempi ja juomat edullisia ennen puolta yötä

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

#25 • • GERTY
ai prkl! nää olikin samana viikonloppuna! auts. se on taas valittava toinen... mä missasin täysin viimeeks sasha diven... saattaapi olla et tämä viekin mua ens vkl.
Aurinkoneiti

#26 • • Aurinkoneiti
Kannattaiskohan tänne lähteä? Ei oo vielä tanssikiintiö täynnä tältä viikolta.*hihu*
W

#27 • • W
Kai on enempi tekno painotteinen kuin dubstep? *ding*

Offtopic:
Miks muuten myös lauantait on k-18, eikös voisi lauantaina olla vaikka k-22 ja pe k-18? *iloinen*

Noh, kuitenkaan kukaan ei vastaa niin kai sitä tänne tullaan tänään häröilemään. *hihu*
tvf

#29 • • tvf
Toi RA-mix ollut tehosoitossa viime aikoina, superkova.
Lil Tony

#30 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Kannataa saapua ajoissa mestoille. tänään mennään kiinni kello 02:30. Kelloja siirretään ensi yön kesäaikaan. ulkolaiset aloittelee hyvissä ajoin. Itse jätän tän illan väliin. Korvien lepoa.

--
Jazz Is a Teacher

Aurinkoneiti

#31 • • Aurinkoneiti
Alkuillan ja aamuyön tuntien musasta tykkäsin eniten. Saschan tyyli upposi parhaiten minuun.