Eurooppa 3 - Älä Unohda Minua (Fat Man Do Remix)

29 posts, 2 pages, 8,411 views

Jahas

Posts: 1,435

#21 • • Jahas
Olipas aivan karmea :D
Funktion

Posts: 1,720

#25 • • Edited Funktion over 9000
Jos nyt pistetään oma musiikkimaku ihan kokonaan syrjään, ja tarkastellaan tätä ihan objektiivisesti...

Onhan tämä omassa kategoriassaan ihan helvetin hieno :D Ei tästä biisistä vakavasti otettavaa skene-uskottavaa remixiä saa tekemälläkään, ja lyön vetoa että jos tämän jossain takakylän paikallisessa menomestassa pudotat klo 02 niin ihmiset tykkää. Ja sehän on tarkoituskin tämänlaisilla biiseillä.

Omassa sarjassaan siis vallan loistava!

(muuten sitten ihan hirveä :D )

EDIT: Jopa pieni muutosehdotus.. Alun main melodian pimpon soundiin hitosti isompi reverbi ja layeroit sen jonkun toisen isomman soundin kanssa, niin saat alusta asti vähän enempi munaa tohon :P

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Meke

Posts: 2,083

#26 • • Meke GT Digital, BCN Records
Soitatin tän parille tutulle jotka diggaavat Eurooppa 3:n biiseistä ja pitivät tästä remixistä

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Phyton

Posts: 151

#28 • • Phyton

Replying to Eurooppa 3 - Älä Unohda Minua (Fat Man Do Remix):

Funktion, 17.1.2010 01:01:

EDIT: Jopa pieni muutosehdotus.. Alun main melodian pimpon soundiin hitosti isompi reverbi ja layeroit sen jonkun toisen isomman soundin kanssa, niin saat alusta asti vähän enempi munaa tohon :P



Joo se vois toimia mutta iehän tässä raidassa muutenkaan munaa ole niin ajattelin sen nostavan hilpeyttä heti alku metreillä :D