-

94 posts, 5 pages, 43,105 views

Damien

Posts: 2,882

#41 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
No mutta minullapa onkin oikein tärykalvotkin puhki, että revi siitä! *poks*



Jatkuvasti? Mä puhkasin iteltäni vasemman tärykalvon tossa viime keväänä edellisen kerran, ja sehän kasvaa umpeen ellei sulla oo putkia korvissa.
hrdkvr

Posts: 3,929

#42 • • hrdkvr KURGO
aika ysärimatsquu

Onko noi klipit jotain midejä vai valmiiksi tuotettuja? Kuulostaa ihan midiltä.

--
-keep it hard-

Damien

Posts: 2,882

#43 • • Edited Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Miten oikein puhkaisit tärykalvosi? *täh*



Tungin Audi-spray, korvahuuhtelu suihkeen vähän liian syvälle suihkussa ja painoin nappia, *PUHKiS* ja kolme viikkoa bassot humisi läpi vasemmasta korvasta ;)

Mut joo, jos sulla on jatkuvasti korvat auki, sitä kokonais saundia on vaikea hahmottaa...
Damien

Posts: 2,882

#44 • • Edited Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Heheh, joko uskot, että minusta ei ole mihinkään? *toktok*



En ota sitä henkilökohtaisesti, mikäli haluat dissata itseäsi, en sen puoleen tee asian eteen turhia liikkeitäkään, koska jo aivan tarpeeksi monta tytöntyllerön itsetuntoa olen päässyt tässä elämässä paikkaamaan.

DJ Inept,
Joko teet noista biisit? *tirsk*



Jos palkkaat mut niin toki, mikäli ootat että innostun itse asiasta, saat odottaa toisenkin tovin verran - ellet tietenkin oo superhottis.
Funktion

Posts: 1,720

#45 • • Edited Funktion over 9000

Replying to -:

Damien[
ellet tietenkin oo superhottis.



Tässäpä varmaan tiivistettynä se mitä vaatii että joku tästä alkaa biisiä vääntään.

Tahi toki raha.

:P

EDIT: kusinpa quoten.. jee!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Arsk4_

Posts: 833

#46 • • Arsk4_ Lihis

DJ Inept, 31.1.2010 03:39:
---

Tai voihan toki olla niinkin, että joku Tiësto paraikaa väsää noista maailmanlaajuisia hittejä, ja unohtaa vain mainita että kuka ne oikeasti oikein keksikään.. *joo*



Tämä on todennäköisin vaihtoehto.

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Damien

Posts: 2,882

#47 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept
Mitäs jos olenkin vain puolihottis, miten silloin maksetaan? Puolet luonnossa ja puolet rahalla? *lmao*


Vittu teidän naisten kanssa, ikinä ette osaa ajatella muuta ku seksiä.

Se menee suunnilleen näin, hyvännäköistä mutta huonolla itsetunnolla varustettua naista ei jaksa, mut jaksaa katella. Epähottista mut reiluu muijaa, jolla on terve asenne itseensä ja luomaansa taiteeseen, jeesaa niiku jeesais ihan ketä muutakin reipasta ihmistä, joka tarttee apua. Rumaa ja huonolla itsetunnolla varustettua jätkää voi jeesaa koska vaan, ku se sentään kuuntelee, mut ugly-ass-mama'siittaa, jolla on minäkuvan kans ongelma, ei vaan jaksa kukaan.
DJ Rx

Posts: 2,527

#48 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

DJ Inept, 31.1.2010 03:39:
---
Funktion, 30.1.2010 04:00:
---
Damien[
ellet tietenkin oo superhottis.

---


Tässäpä varmaan tiivistettynä se mitä vaatii että joku tästä alkaa biisiä vääntään.

Tahi toki raha.

:P

EDIT: kusinpa quoten.. jee!

---

Jos melodiani ovat niin surkeita, etteivät ne kiinnosta ketään, niin antaa sitten olla! *hmph*
Tai sitten on niin, että kaikki vain ovat niin itsekkäitä, että väsäilevät ainoastaan omakeksimiä biisejään ihan muna pystyssä! *lmao*
Tai voihan toki olla niinkin, että joku Tiësto paraikaa väsää noista maailmanlaajuisia hittejä, ja unohtaa vain mainita että kuka ne oikeasti oikein keksikään.. *joo*



Joo kandee alkaa jo nyt soitteleen niitten Teostojen perään, näähän viedään käytännössä käsistä nää biisit!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

SamHard

Posts: 2,098

#49 • • SamHard
Puun takana lymyää trolli!
Damien

Posts: 2,882

#50 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Entäs jos en ole mikään noista? *nauru*



No sit mäkään en varmaan oo kihloissa, me voidaan avioituu ja lähtee ahvenanmaalle tekee sun melodioistasi hitti biisejä kiinnitettäväksi ohi kiitävien ruotsinlaivojen discohiteiksi.

DJ Inept,
Vai olenko? Sano sinä! *hih*



Näytä persees ni sanon mielipiteeni siitä.

Mun profiilista näät jo kuinka kaunis mä osaan parhaimmillani olla. Enää lienee siis kysymys vain sun vakiintumishaluistas, koska mä heitän tästä avoliitosta lusikan nurkkaan, jätän muksun ilman isää ja lähen sun kaa sinne öölantiin pitää kivaa studioon... *sydän*
Damien

Posts: 2,882

#51 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Ei, en viitsisi näyttää persettäni, koska se ei ikävä kyllä taida olla parhaita puoliani! Todella ikävä juttu, jos näet ihmisissä vain perseet! *tirsk*



No sä itse kysyit mun mielipidettä ja miten mä voin sellaisen antaa jos en ole sua koskaan vielä nähnyt? Mä näen ihmisissä aika paljon, myös sellaista mitä ne eivät itsestään haluaisi näyttää.
Damien

Posts: 2,882

#52 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
En muista, että olisin kysynyt mielipidettäsi perseestäni? Vai kysyinkö tosiaan? *lmao**tirsk*



Kysyit, että "entäs jos en olekkaan mikään noista?" jolloin alkuperäisen viestin konteksti oli mun jaottelu siitä, miten jaksaminen menee hott -kertoimen / itsetunto factorin mukaan. Sun perseestä näkis hott kertoimen ja itsetunto factorihan rakentuu tässä koko ajan meidän keskutellessa.

Eli kysyit sä, et vaan tajunnu että kysyit, koska mä en kertonu sulle miten mä pyrin sun kanssa määrittelee sun muuttujat.
leenuliinu

Posts: 1,022

#53 • • leenuliinu Kenen kaveri
Must tuntuu että molemmat tän keskustelun osapuolista on Riku.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Damien

Posts: 2,882

#54 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Sinua ehdotettiin minun tuottajakseni.. Kiinnostaako? *hali*



En vieläkään tiedä mihin kategoriaan sä meet, ku en oo nähny sua ja juttujes perusteella sua ei taida jaksaa, eli pitäs siis jaksaa katella ;)

En nyt myöskään ymmärrä mitä sä et ymmärrä, ihan hyvin me musta tässä toisillemme vittuillaan vai onko sulla valikoiva vittu?
kinderi

Posts: 1,783

#55 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

DJ Inept, 7.2.2010 22:21:
---

Sitäpaitsi, minäkin olen varattu. Nimittäin Tempulle! *sydän*
Onkohan Temppu kuullut noita? *plur*



Onkos Tempun stalkkeri kehittäny ittelleen uuden nikin ja alkanu nikkaroimaan musiikkia?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#56 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

DJ Inept, 7.2.2010 22:27:
---

Jadajadadiipadaapa



Onnea valitsemallesi tielle.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Damien

Posts: 2,882

#57 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Miksi sinä olet noin ilkeä, ovatko melodiani niin huonoja, byääh?! *nyyh*



Miksi sä koet mut ilkeänä? En mä mun mielestä ole ilkeä jos mä vittuilen, vittuilu on huumoria ja kunnioituksen osoitusta, muuten mä en edes kiinnittäis suhun huomiota. Mistä päästäänkin itse asiaan, miks sä oot noin huomionkipee? Eka haluut leikkii ja sit yks kaks, et enää haluukkaan leikkiä, mut sit taas kuitenkin haluut? Mä en käsitä, mä oon aina vastannu sulle ajoissa, mut sä oot jopa välillä jättänyt mut roikkuu tänne odottaen replyä muutaman päivän. Kuka nyt on ilkee?
Damien

Posts: 2,882

#59 • • Edited Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Pitääkö olla paljaalteen vai saako olla housut? Ja missä asennossa? *ding*



Sun valinta , mä löydän kyllä omat kulmani.

edit: mut kiirehdi, kato silloin ku miehellä on pillu kotona nii siitä tulee laiska ja en oikein nyt ees lämpee tästä meidän flirtistä.
Damien

Posts: 2,882

#60 • • Damien [tr3ox]

DJ Inept,
Ai laitatko sinäkin persekuvan vai? *vink*



Ai haluutsä mua vai? Eksä ollukkaan Tempun kaa, vai onks teil avoin suhe?

DJ Inept,
Mitä minä persekuviani tänne laittelemaan, jos et edes lämpene minulle? *grr*



Sun jutuilles baby, sun jutuilles, fysiikkaa en ole päässytkään sitten tarkastelemaan.

DJ Inept,
No onneksi ainakin Temppu välittää minusta! *pihkassa*



Ooks varma kans? Mitä jos se onkin sun kaa vaa, koska se diggaa sun melodioistas? Ootko miettiny, et kuinka todellista toi teidän rakkaus oikeastaan on? *pahis*