FINRG Recordings julkaisee backcataloguensa ilmaiseksi netissä!

21 posts, 2 pages, 9,752 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#1 • • DJ Rx FINRG Recordings
FINRG Recordings sulkee nettikauppansa vuodenvaihteessa ja keskittää voimavarojaan enemmän musiikin tuottamiseen ja julkaisemiseen ilmaiseksi netissä. Osa FINRGn catalogista on jo ladattavana osoitteessa ja listaa päivitetään sen mukaan kun uusia sekä vanhoja biisejä ehditään uploadata sivustolle.

Surffaa siis osoitteeseen ja tue FINRG:tä lataamalla suosikkibiisisi ilmaiseksi!

BUJAKA!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Calumet

Posts: 216

#2 • • Calumet
Tuleeko tästä mitään "viekää kaikki" pakettia? Ku olis kiva saada itelle, mutta ei jaksais ruveta räpeltään että mitä jo on ja mitä ei ole.
mrvain

Posts: 143

#4 • • mrvain What can you do?
Hienoa. Palvelikinkin nopean letkun päässä, niin ei juuri aikaa kulunut biisien latailussa :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#6 • • DJ Rx FINRG Recordings
Tarkkaillaan tilannetta josko ko. palvelulle olisi kysyntää!

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Camfer

Posts: 259

#8 • • Camfer
ihan minun aloittelevana Dj:nä kannalta Finrg teki kulttuuriteon. pääsen itse fiilistelemään biisejä mitä olen aina itse halunnut soittaa kun en ole raaskinut ostaa :P

Kiitos.
Decion

Posts: 1,569

#9 • • Decion Koneradio
Superb! kiva päästä vihdoinkin nauttimaan 320kbit versioista joistain vanhoista 64kbit previkoista mitä joskus 15kesäsenä latailin ku ei ollu valinnanvaraa *nauru* *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Avatar
#10 • • niomic Guest
Hieno veto Ville ja muut FINRGistit!

Toivoisin kyllä itsekin yhtä downloadattavaa pakettia mikäli tuo mitenkään onnistuu. Muuten pitää käydä hakemassa jokin download-them-all addoni ja sen kanssa setviä. Tätä vielä hankaloittaa se et kaikkea ei ole vielä ladattavissa.

Olisiko mahdollista saada myös ilmoitus säikeeseen kun kaikki on upattu vai kuinka pitkä rupeama tästä on mahdollisesti tulemassa :P?
DJ Rx

Posts: 2,527

#11 • • DJ Rx FINRG Recordings
no tossa semmonen epistola vielä edessä et ihan pian ei kannata alkaa moista ilmoitusta odottelemaan, biisejä on todella paljon ja pelkästään mp3:sten uppaamisessa järjestelemään tulee kestämään aikaa.

Sen verran asiasta on jo puhuttu että jossain vaiheessa MAHDOLLISESTI tarjoamme FINRG torrent pakettia joka sisältää kaiken tähän mennessä julkaistun materiaalin + muuta mediaroipetta dj seteistä live sekä radiosetteihin jotan sitten MAHDOLLISESTI päivitettäisiin vuoden välein. Katsotaan nyt minkälainen rambuugi tämä ensimmäinen vaihe backcatalogimme siirtämisen osalta on ja tarkastetaasn sitten tilanne miten virtaa riittäisi moiseen eeppiseen suoritukseen....

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Vexe

Posts: 1,016

#12 • • Edited Vexe
Mitä sitä ei tekisi näin hienon lahjan saamiseksi? Biisien erikseen lataaminen ei ole ilmaisesta yhtään mitään. Erittäin iso kiitos tästä.

Kannattaa siis aloittaa tuo biisien keruu välittömästi, niin ei tarvitse kerralla ottaa kaikkea. ;)

PS. Minkälaisella lisenssillä biisit on jaossa?
SamHard

Posts: 2,098

#14 • • SamHard
Ei sen enempää aiheesta, mutta kannattaa supporttaa muutama
euro kuten itse tein. Finrg sivuilta löytyy feature jos haluaa jotain
pistää pojille vuosien työstä. Iso respect koko finrg porukalle!!
ps. kaikkien fanien puolesta toivon että carbon based julkaisee
tulevaisuudessa uutta materiaalia!

Sami
dB

Posts: 1,315

#19 • • dB Digital Beat Music
Hieno juttu. Suurkiitokset tästä.
Huomasin myös kun töissä työkaveri soitti Hakkapeliitta levyä Spotifyllä eilen. Sieltäkin siis. ;)