Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 326,679 views

neppu*

Posts: 111

#421 • • Edited neppu* Neppu
Bileet oli loistavat, mutta mistä kummasta niitä känni/huumeörvelöjä oli tänä vuonna eksynyt lasereihin jotenkin erityisen paljon? Vai johtuiko kaikki vaan siitä, että olin kuskina ja selvinpäin? Super8 & Tab, Orkidea, Proteus ja Kunnari rokkas! Kiitos.*plur*

Edit: Black Is the New Yellow x2 *pihkassa*
epicuros

Posts: 7,734

#422 • • epicuros
Pietari prkl <3

--
Valid criticism does you a favor.

Zipster

Posts: 6

#423 • • Zipster
Vähän videoviihdettä:


Super8 & Tab intro + vähän sekalaista feat. ilmapallot


Kunnarin intro ja vähän sekalaista siitäkin

joku fiksumpi kirjoitelkoon biisit kommentteihin sillä joku niitä kuitenkin kysyy, itse tunnistan noita vähän heikosti
Temazepam

Posts: 246

#424 • • Temazepam Forever N00B
Lyhyt ja ytimekäs:
*plur* AWESOME!!! *plur*

Pääsalin laserit ja valot olivat parhaimmat koskaan, mitä Lasereissa oon käyny. Orkidea veti parhaimman setin, kokonaisvaltaisesti *jiihaa*
Porukalla ihmettelimme, oliko salissa jotenkin normaalia valoisampaa vai johtuiko kaikki valkoisesta pukeutumisesta?

Jossain vaiheessa iltaa vedestä veloitettiin 3,5 € Hima&Salin aulassa, eikös hinta ollut 2,5 €? *ding*

Piti vetäytyminen aloittaa jo kahden tienoo, kun iski porukkaan pahat jalkavammautumiset. Miksi ei voisi olla edes vähän penkkejä jossain? Valkeet vaatteet ei oikein arvosta lattialla istumista.

Kuinka vaan, ensi vuotta jo innolla odotetaan kuin lapsi joulua :)
KIIITOOOOSS!!! x 3 henkilöä *sydän*

---
btw, missä oli Photobooth? *täh*

--
-Your Lordy Mistress-

kajis

Posts: 345

#425 • • kajis
Eiiiii perkele!!! Olis tolla omalla kameralla saanut ihan törkeen hyvälaatusia videoita MUTTA ENKÖHÄN MÄ OLLUT UNOHTANUT low-framerate asetukset ja nyt videot ovat ilman ääntä ja erittäin surkeita -.- Arrrrggghhh
Metz^^

Posts: 264

#426 • • Metz^^

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Temazepam, 18.4.2010 14:20:
Lyhyt ja ytimekäs:
*plur* AWESOME!!! *plur*

Pääsalin laserit ja valot olivat parhaimmat koskaan, mitä Lasereissa oon käyny. Orkidea veti parhaimman setin, kokonaisvaltaisesti *jiihaa*
Porukalla ihmettelimme, oliko salissa jotenkin normaalia valoisampaa vai johtuiko kaikki valkoisesta pukeutumisesta?

Jossain vaiheessa iltaa vedestä veloitettiin 3,5 € Hima&Salin aulassa, eikös hinta ollut 2,5 €? *ding*

Piti vetäytyminen aloittaa jo kahden tienoo, kun iski porukkaan pahat jalkavammautumiset. Miksi ei voisi olla edes vähän penkkejä jossain? Valkeet vaatteet ei oikein arvosta lattialla istumista.

Kuinka vaan, ensi vuotta jo innolla odotetaan kuin lapsi joulua :)
KIIITOOOOSS!!! x 3 henkilöä *sydän*

---
btw, missä oli Photobooth? *täh*



kuvattavaks pääsi pääsalin perällä siniseks valaistun trussitaustan luona :)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

LiQuid

Posts: 91

#428 • • LiQuid

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Freja, 18.4.2010 13:13:
Juu en tod ollu, kyl mä kohteliaasti annan mua ennen olevien mennäkin mua ennen :] ja meitä naisia oli kaks. :P



taisin päästää teijät siit mua ennen ku ei siin ollu jonoo.. mut sit sitä jonoo alko tulee aika paljo :D ja sanoinki sulle et oot täältä tuttu :)

--
Cant get lucky all the time .. but you can party every day !!

Nightraver

Posts: 321

#429 • • Nightraver Nightraver
Semmoiset karkelot. Tab & Super8 ehdottomasti illan paras setti. Kunnarin setti tuntui vähän jauhavan paikallaan ainakin minulle. Orkidea soitti varsin mukavaa soundia myös. Hardi puolellakin tuli kävästyä Pietaria tamppailemassa pieni pätkä ja ihan hyvää settiä tuntui tämäkin miekkonen heittävän.

Laserit oli todella näyttävät ja niitä oli monta, värejäkin käytettiin koko RGB skaalalta. Laskeutuvat strussit ja PAR-kannut jotka oli pistetty valaisemaan strusseja oli myös upeat. Homman kruunasi CO2 tykit joita kunnarin setin aikana pihauteltiin *hihu*

Kaikin puolin ihan mukava ilta, itsellä tuo tanssifiilis oli ehkä osittain kateissa ja iso osa ajasta menikin rupatellessa tuttujen kanssa joita paikalla oli runsaasti, mutta menihän se näinkin *hih*

Iso käsi järjestäjille melkoisen työn olitte tehneet *hymy*

--
In TRANCE We TRUST

Freja

Posts: 8,774

#430 • • Freja Sihteeri

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

LiQuid, 18.4.2010 14:52:
taisin päästää teijät siit mua ennen ku ei siin ollu jonoo.. mut sit sitä jonoo alko tulee aika paljo :D ja sanoinki sulle et oot täältä tuttu :)



Ai se olit sinä! Sinä julma, joka ei suostunut esittelemään itseään vaikka selkeesti tiesit kuka mä oon :DD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SESSIONS2

Posts: 532

#431 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
IMG_0134.jpg

The first 100 photos from the photobooth are now online at SESSIONS2. 100 more will be published daily until we're done with them.

Thank you veri meni,
Jone
SESSIONS2
ValaX

Posts: 3,891

#433 • • ValaX
Olihan se ihan kiva reissu. Musiikillisesti mitä kuulin, niin parasta oli Paul Easy sekä Heikki, Ana & Jaakko. Puol kahdelta lähdin sitte pois kun tuntui, että musa ei toiminu enää oikeestaan muualla kun siinä välitilassa. Osasin kyllä vähän varautua tuohon että musiikki ei välttämättä uppoa mulle ihan loppuun asti. Suur kiitokset vielä sille kolmen hengen seurueelle joiden seurassa pääsin kamppiin. Olitte muistaakseni menossa Vantaalle*plur*
FinnRaver

Posts: 240

#434 • • FinnRaver
Oli aivan mahtavat bileet! Orkidea heitti ylivoimasesti parhaan setin ja tuli kyl pompittua koko rahan edestä. kyl nää jatkossakin menis näin kotimaisin voimin! *aplodit*

Vuoden pääst sit uudestaan!

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

lioness

Posts: 19

#435 • • lioness
Noh, Noh.

Ensimmäinen kertani Lasereissa. Valot ja etenkin laserit oli upean näköiset ja toimi loistavasti *sydän*, mutta muuten kokonaisuus oli ehkä jopa hieman pettymys.
Istumapaikkoja ei missään ja kuten joku aiemmin jo mainitsikin, ei noi valkoiset vaatteet oikein suosi lattialla istumista. Tiskillä "baarimikot" oli vissiin jostain pystymetsästä revittyjä kun eivät pystyneet hahmottamaan kun kolmen ihmisen leveydeltä tiskiä. Siinä sitä sitten odoteltiin kahden myyjän välissä ainakin kymmenen ihmisen saadessa juomaa minun vuorollani! En tykkää, mulle on tollaset jutut kun asiakaspalvelu tiskillä niin tärkee juttu, et voi joskus pilata jopa koko illan tai vastaavasti pelastaa sen. Nyt ei käynyt kumminkaan, mutta harmittaa. *grr*
Tupakkapaikalle (joka vissiin oli myös ainoa paikka johon pääsi ihan vaan haukkaamaan happea, oli kulkeminen järjestetty hankalasti yhdestä pienestä ovesta josta ihmisvirta yritti kulkea molempiin suuntiin. Ja sisällä kun happi loppui, niin kaikkihan sinne ulos halusivat!
Paikalla oli mielestäni melkoisen paljon Kääliöitä. Kaikki tönii ja tuijottaa vaan sitä omaa iki-ihanaa napaansa. Ei mitään kunnioitusta kanssa bilettäjiä kohtaan. Siihen kunnioitukseen olen kuitenkin tämän genren bileissä tottunut. Toki ymmärrän että noin suuressa massassa väkisinkin joskus tönäsee jotakuta, silloin saa kuitenkin pyytää anteeksi, Etenkin jos siinä "huomaamattaan" astuu piikkikoroilla toisen varpaille tai huitasee nyrkillä silmään. Siinä se ilta sitten puoliksi menikin muita väistellessä ettein kovin paljon sais osumaa. *senkin*

Musiikillisesti illassa oli ehdottomasti parasta Orkidea, Super8 ja Tab sekä Proteus. Kiitos teille! *aplodit* Yhdeltä tuli vaikea valinta, kun Super8 ja Tab sekä Proteus soittivat samaan aikaan. Jaoin sitten ajan puoliksi, pääsin kuulemaan molempia settejä.
Carbonit olisin myös halunnut nähdä, mutta kauhea väsymys ja kyseisen tilan hapettomuus saivat pysymään sieltä poissa. Johonkin muualle sitten taas heitä kuulemaan *joo*
Suurin miinus musiikissa oli päälavan BPM:n vaihtelu turhan radikaalisti. Juuri kun oli saanut vauhdin päälle, muuttu saundi tosi löysäksi. Siinä vaiheessa kun Kunnari aloitti, lähti fiilis heilua mestoilla lopullisesti. Bussiin olisin mennyt jos bussi olisi ollut jo paikalla, ulkona odoteltiin. Oli ihana saada raitista ilmaa! Kunnarin setti tai se puolisen tuntia mitä kuuntelin, oli turhan tasapaksua. Kivaa saundia, sen yhden biisin ajan, mutta kun setti ei etene mihinkään, niin ei riittänyt tällä tytöllä mielenkiinto kuunnella.

Kokonaisuudessaan kiitos järjestäjille! Suuren työn olette tehneet ja siinä hienosti onnistuneet. Pientä hienosäätöä voisi vielä tehdä yllämainituin vinkein...

--
miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla mahdoton

Quakey

Posts: 692

#437 • • Quakey
*plur*. ei voi muuta sanoa :D ja ilmapallot oli tosi mageet!
UkeUke

Posts: 394

#438 • • UkeUke
Wau. Ekakertalaisena aivan älyttömän upeet bileet! Mentiin vaan jo melkein heti kasilta niin alko väsyttää aika ajoissa, niin lähdettiinki jo siinä 2-3 aikaa poies. Ja me kun odotettiin, että millon ne ilmapallot laskeutuu, mut sit missattiin ne!!

Hienoa..aivan mahtavaa.. harmittaa vaan, ku ei tullu panostettua niin paljon pukeutumiseen. Kiitokset tästä ja Orkideasta tykkäsin aivan helvetisti, kuin myös Orion&Flightistä ja Proteuksesta, ahh.
kllee

Posts: 2

#439 • • kllee
Orkidean soittama biisi jossa tarzan huuto mukana (CHA JAJAJAJA) hukassa? Voisko joku valaista tietämätöntä
mistä biisistä oli kyse? kiitos jo valmiiksi :)