HALLMARK X - The 10th Birthday Celebration 6.2.2010 @ Helsinki

141 posts, 8 pages, 48,031 views

Kristofer

Posts: 65

#101 • • Kristofer Vanhuus painaa
Hyvä meininki oli ja asiallista porukkaa suurimmaksi osaksi, kuten joku mainitsi niin tahattomista tönimisistä jne. melkein aina pahoiteltiin.

Tämä "Eestin agentti" siellä vessassa oli mitä luultavimmin tämä Suomen turhin julkkis, BB-Antti. Mutta ei ollut kyllä viroa vaan venäjää. *grr*

Hyvä fiilis jäi päälle ehdottomasti! Ja ihmiset, kuvia ja videoita uppimaan!

BTW, eikö ketään muuta vituttanut tolkuton 3 euron hinta kraanavedestä??

--
Trance is life.

Amma

Posts: 2,383

#104 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Hallut on se paikka, johon monet vanhat ystävät ja tutut (vielä) tulee - vaikka USA:sta asti.... Parasta. *sydän* Trance ei enää ole ihan ykkösenä musamaussa, mutta tuli sitä tampattuakin. *hihu*

Vessat oli karseessa kunnossa, paperi loppu ja välillä oli vissiin ruuhkautumisongelmaa.

Kiitokset sille näppärälle jätkälle, joka tuli viime metreillä eteeni tanssimaan, peruutti suoraan päällä ja kun otin käsillä vastaan etten peruuttaisi takanani olevan päälle, päätti jätkä vetää meitsiä kyynärpäällä suoraan mahaan. Jepjep. *whaat*

--
*etsiskel*

kajis

Posts: 345

#105 • • kajis
Hauskasti soittivat tuon Amsterdam kappaleen juuri kolmen maissa, kun laulun sanatki menee jossain vaiheessa tyyliin; "...it's almost 3am" - Jätkät sitte näyttivät kelloansa että tulipa sopivaan aikaan heh :)

Soittivatko pojat muuten Elektran/Helsinki Scorchin'ia? Lähdettiin meinaa just 20-15min ennen loppua pois nii jäi harmittaa että pamauttiko ne nyt sitte kummatki tai jommankumman aivan viimeisenä *slurps*
Tomu

Posts: 63

#106 • • Edited Tomu
Ei kyllä vetänyt vertoja Hesperian tai La Tourin ajoille.. noo kaikki hyvä loppuu aikanaan ja olihan se nyt mukava fiilistellä menneitä *hymy*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

fiilistyttö

Posts: 95

#107 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
Hyvä että jonkunlainen järjenhippinen tuol takaraivos käski välillä käydä juomassa ku ei meinannu tanssista tulla loppua! *sydän* Pitkästä pitkästä aikaa bileet missä tulee kunnon ihkukiksuu..*plur*
Todella paljon vanhoja ystäviä näin mitä ei nää ihan joka pv! ihanaa!!!!!

--
*ihan pärähtäny*

remotion

Posts: 5,283

#109 • • remotion nostatus guru
itsekin odotin hieman eribiisejä kyllä. Esim. Deep Care:n BlacksinDaniel Kandi Lifted Remixiä joka on itelle sellainen hallufiilisbiisi.

Mutta hauskaa oli ja se erinomainen hallmark jengihän ne bileet loppuviimeks teki!

LÄKEROL-boy kiittää ja kuittaa :D
Katzcu

Posts: 215

#112 • • Katzcu
KIITOS *plur* *sydän*

Kaikki toimi ja oli mieletön fiilis suurimman osan illasta. Hurjan paljon tuttuja ja uusiakin naamoja *hymy* Yleisesti: Jonoa ei ollut yhtään, narikka veti loistavasti, henkilökunta oli ystävällistä samoin lähes kaikki juhlijat. Muutama nirppanokka nyt aina joukkoon mahtuu, mutta pääsääntöisesti kaikilla oli hymy huulilla ja tosiaan pahoiteltiin tönimisistä yms. Tiskeille pääsi tilaamaan koko ajan ja vessajonokin veti suurimman osan illasta ihan kiitettävästi. Paperi nyt odotettavasti loppui jossain vaiheessa iltaa, mutta aika pieni murhe, kun omat taskut on tähän vuodenaikaan (ja edellisten bileiden paperinloppumisista opitusti) täynnä nenäliinoja :D

Ainoa asia, joka vähän laski fiilistä oli volumen taso. Olin siihen kyllä varautunut tulpilla, ilman en voinut takaosassa olla saamatta päänsärkyä. Olin myös hivenen pettynyt Super8:n ja TABin settiin, odotin ehkä vähän erilaisia (vanhempia?) biisejä. Onneksi seasta löytyi kuitenkin niitä tuttujakin biisejä, jotka sai tanssivarpaat nykimään *tanssittel*

Eli, kiitos. Ja anteeksi *nauru*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#113 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oonkohan mä ollut jossain ihan muualla kun kaikki muut ton illan ajan?

En nimittäin voi millään tasoa yhdistyä täällä sanottuihin kommentteihin...

Päällimmäiseksi omaan mieleen jäi järjetön määrä ulkomaalaistaustaisia henkilöitä, joista miespuoliset oli vähän väliä yrittämässä alottaa jotain joukkotappelua joko tanssisalin takaosassa tai terassin eteisessä baarihuoneessa, ja naispuoliset jotka tönivät ja tungeksivat vessajonoissa niin kun olis maailmanloppu lähellä.

Muutenkin porukka tuntu olevan lähinnä aivaan sairaan kännissä tai muuten huonossa kuosissa olevia "taviksia", eikä vanhoja bilenaamoja näkynyt juuri ollenkaan. Tiedä sitten missä ihmeen piilossa ovat olleet jos paikanpäällä nyt ylipäänsä olivat.

Tanssisalin puolelle ei voinut mennä kun kääntymään ja toteemaan et ilman korvatulppia ei oo menemistä paria askelta ovesta eteenpäin. Sen verran liian lujalla siellä oli volat ja basso jumputti jossain korvakäytävässä matkalla aivoihin asti. Ja sen jälkeen kun tulpat oli laitettu päähän niin musiikista en kyl siltikään saanut mitenkään irti sitä "hyvää saundia" josta täällä on mainittu. Ihan hirveetä puuroutuvaa kuraahan se oli.

Kaiken kaikkiaan ilta oli kyllä hyvin kaukana siitä millasena hallumeiningin itse parhaimmillaan muistaa. Missä oli plur? Missä oli se hyvä kiksufiilis ja tiivis tunnelma? Jotenki jäi vaan sellanen maku että tässäkin konseptissa ollaan menty kohti profitin maksimointia ja unohdettu se oleellisin asia eli ihmisten viihtyvyys.

Ehkä mulla oli vaan liian korkeet odotukset illan suhteen. Tai ehkä mulla ei vaan ollu pää yhtä seksin kun muilla näytti olevan, et oisin saanu näistä jotain irti. En tiiä. Mut se ainakin on varma että ne hyvät muistot halluista on jääneet jonnekkin monien vuosien taakse eikä selkeesti takasin enää tule.

Että näin tällä kertaa. Kivaa jos jollain oli kivaa ja joku tykkäs. Mä en.


Ps. Pari pientä plussaa... Ei ollut jonoa, narikka toimi ok, ja valot oli hienot.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Kristofer

Posts: 65

#114 • • Kristofer Vanhuus painaa
Se ei varmaankaan ole bileiden järjestäjien syytä jos kuulo kusee *igor* Itse olin aina tanssilattialla 1-5 metriä lavalta, ilman korvatulppia eikä haitannut pätkääkään. Ennenkun joku alkaa spekuloimaan, niin ei, en ole kuuro vaan täysin päinvastoin *hih*

Bubbelgum oli vissiin väärissä pippaloissa sitten, eturivissä oli porukka täysillä mukana *jiihaa*

--
Trance is life.

Juhgu

Posts: 7,921

#115 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to HALLMARK X - The 10th Birthday Celebration 6.2.2010 @ Helsinki:

Kristofer, 8.2.2010 02:43:
Se ei varmaankaan ole bileiden järjestäjien syytä jos kuulo kusee *igor* Itse olin aina tanssilattialla 1-5 metriä lavalta, ilman korvatulppia eikä haitannut pätkääkään. Ennenkun joku alkaa spekuloimaan, niin ei, en ole kuuro vaan täysin päinvastoin *hih*


No, tolla meiningillä (isoissa bileissä 1-5m päässä lavalta ilman tulppia) ei varmaan tarvi montaa vuotta sitä kuuroutumista odottaa. :D Kantsii varmaan tsekata korvat jo nyt jos ei tuollakaan ees tehny pahaa.

Salin takaosaan kuulosti about samalta ku tossa kännykameraotoksessa: linkki. Resonoiva/säröttynyt unts unts unts basari, epäselvää diskanttimössöä eikä mitään siltä väliltä. Eikä siis tarvi ottaa nillityksenä, olisinhan toki voinut itsekin yrittää hakeutua parempaan paikkaan jos olisin kokenut tärkeäksi. Enkä tarkoita et salin takaosaan pitäis roudata toinen PA. Mut näihin "loistava saundi", "soi perkeleen puhtaasti ja hyvin" yms. kommentteihin vaan totean et oltiin eri bileissä tai korvat bugas tai syötiin eri sieniä tai jotain.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

-Kerttu-

Posts: 4,542

#117 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Vanhakin jaksoi taas tanssia, kun pääsi kiksua kuuntelemaan. Ite viihdyin bileissä loistavasti! Paljon tuttuja, loistavaa musiikkia ja hymy naamalla koko illan! Kiitos! *sydän*

Toivottavasti tosiaan ei tartteis aina vuotta odotella seuraavia Halluja!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#118 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Hallut *sydän*

Ei kyllä petä koskaan! Ei keksi valittamista kemuista, oli aivan helvetin hyvä fiilis alusta loppuun ja tuli kyl jorattuu jalat paskaks! *jiihaa*

+musa *sydän*
+kaikki vanhat ja uudemmat frendit
+valot
+meininki!!!!
+Open the floodgates *iloinen*

-jonot vessaan

ISO kiitos, ja plz järkätkää näitä useemmin :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

La Petite

Posts: 1,160

#119 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä oon niin onnesta soikeena et vieläkin hymyilyttää.

En odottanut koko illalta ihan hurjasti mitään, mut se osoittautuikin yhdeksi parhaimmista illoista pitkiin aikoihin... *sydän*

etkot ja jatkot toimi kyl kans *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

lohikarme

Posts: 1,730

#120 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Kiitos kaikille tutuille kivasta illasta. Teitä kaikkia oli kiva nähdä pitkästä aikaa. :) Mulla tais olla lonkerohumalan (ja kameran kotiinjättämisen) takia duracellpupu-vaihde päällä.

Itse tosiaan huomasin myös muutaman ulkomaalaisvahvistuksen riidanhakuisuuden.. itseäkin koitettiin useampaan kertaan houkutella turpakäräjille. Tosin herroille tuntu riittävän muutama ystävällinen sana ja selkääntaputus rauhoittamiseksi.

Valot oli rakennettu komeesti ja varmasti paikalta olleilta kuvaajilta saadaan kivaa materiaalia.

-Phiit

--
Qualis artifex pereo