Absintti

12 posts, 1 page, 6,361 views

evvk

Posts: 1,918

#1 • • Edited evvk


Joo.. no on se Absintti tällästä viinaa..

Mulla oli ainakin ihan sairas toun tapanen krapula viimekerralla kun oli juotu 1 pullo Absintia.. mikään ei pysynyt sisällä ei viina eikä ruoka ja päätä särki ihan vitusti. Ja koko ajan oksennetiin.

Parempia viinoja?
Tornadoz

Posts: 121

#2 • • Tornadoz
80% vodka toimii talossa ja puutarhassa *hellokitty*
Avatar
#3 • • opmdevil Guest
Absintti on erinomaista ainetta kunhan sen juo niinkuin se tavallaan pitäisi juoda eli tekee siitä sen lechen tai jotain sellaista. Kyllähän sitä baarissakin saa mutta shottina ja jotain poltettuna ja nenään vedettynä mutta se on vain hyvän aineen pilaamista.

Ja kyllä, jos absintilla vetää kalsarikännit, niin se krapula on hieman erilainen kuin juodessa vaikka normikirkkaita. Suosittelen.
pirpeli

Posts: 5,533

#4 • • pirpeli
Mä olen kerran DTM:ssä pyytänyt "jotain alkoholia" pilkun tultua, ja sain käteeni puoli isoa lasillista absinttia. Seuraavat muistikuvat: helvetin huono olo taksissa sekä paikaltaan irronnut vessanpönttö jatkoilla. Sori Antti, se oli oikeesti vahinko...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Arsk4_

Posts: 833

#6 • • Arsk4_ Lihis

Replying to Absintti:

pirpeli, 11.12.2009 22:36:
Mä olen kerran DTM:ssä pyytänyt "jotain alkoholia" pilkun tultua, ja sain käteeni puoli isoa lasillista absinttia. Seuraavat muistikuvat: helvetin huono olo taksissa sekä paikaltaan irronnut vessanpönttö jatkoilla. Sori Antti, se oli oikeesti vahinko...



Hahhah *lmao*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

evvk

Posts: 1,918

#7 • • Edited evvk
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti

Olen kuullut että Absintti sisälsi koiruokossa olevaa hermomyrkkyä joka sai ihmisten päät sekaisin. Eräskin taitelija leikkasi itseltään korvan.
Avatar
#8 • • opmdevil Guest

Replying to Absintti:

mark hamilton, 11.12.2009 23:01:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti

Olen kuullut että Absintti sisälsi koiruokossa olevaa hermomyrkkyä joka sai ihmisten päät sekaisin. Eräskin taitelija leikkasi itseltään korvan.



Niin, tai sitten asiaan vaikutti se, että absintti on parhaimmillaan 80% vahvuista. Olen vähän lueskellut, että koiruohon vaikutus olisi enemmänkin blaseboa...
Kolera

Posts: 4,256

#9 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Absintti:

opmdevil, 12.12.2009 02:51:
---
mark hamilton, 11.12.2009 23:01:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti

Olen kuullut että Absintti sisälsi koiruokossa olevaa hermomyrkkyä joka sai ihmisten päät sekaisin. Eräskin taitelija leikkasi itseltään korvan.

---


Niin, tai sitten asiaan vaikutti se, että absintti on parhaimmillaan 80% vahvuista. Olen vähän lueskellut, että koiruohon vaikutus olisi enemmänkin blaseboa...


jotku tutkimukset totes et tujonista ittestää ei mitää pahimpia horkkia ja hermostopaskeita oliskaan tullut vaan esim. kuparisulfaatista jota on käytetty värjäämää sitä viinaa et sitä on voitu myydä absinttina vaikka on hyvinkin voinut olla vähän mitä sattuu kurapaskaa.
Kyl silläkin vaikutusta varmasti on jos sitä vetää viikon horkat vetämällä vaan jotain 80% litkuu

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

evvk

Posts: 1,918

#10 • • Edited evvk

Replying to Absintti:

opmdevil, 12.12.2009 02:51:
---
mark hamilton, 11.12.2009 23:01:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti

Olen kuullut että Absintti sisälsi koiruokossa olevaa hermomyrkkyä joka sai ihmisten päät sekaisin. Eräskin taitelija leikkasi itseltään korvan.

---


Niin, tai sitten asiaan vaikutti se, että absintti on parhaimmillaan 80% vahvuista. Olen vähän lueskellut, että koiruohon vaikutus olisi enemmänkin blaseboa...



Juoppohuullus on olemassa, ja jos tarpeeksi kauan ryyppää putkeen niin ihminen tulee hulluksi ja se on vähän sama mitä ryyppää kunhan promile-taso on tarpeeksi korkea. Alkoholisti on yleensä jo niin tottunut alkoholiin että kymmenien puollolisten kaljaa juominen 24-tunnin aikana on mahdollista ja tällaiset määrät pistää ihmisen yhtä sekaisin kuin kovat huumeet. Varsinkin jos ryyppämistä on ollut useita vuorokausia putkeen.
Avatar
#11 • • opmdevil Guest
Absintin vaarallisuus ja muu panettelu on käsittääkseni ranskalaisten viiniviljelijöiden aikaansaannosta. Aikoinaan kun kävi niin, että absintti oli niin trendijuoma, että se alkoi syrjäyttää viiniä baareissa ja kapakoissa. Viinitilalliset sitten lobbarivat, että absintti eli vihreä keiju tekee ihmisestä hullun ja aine on vaarallista ja epämoraalista. Näiden väitteiden vuoksi absintti oli pitkään kielletty useassa euroopan maassa.

AIka moni kuitenkin vieläkin luulee, että jos vetää absinttia niin se olisi kuin vetäisi jotain LSD:tä ja sitten trippaa ja näkee Kylie Minoguen lentävän vihreänä keijuna ympäri naapurustoa. Tietenkin jos luulee, että trippaa niin sittenhän sitä trippaa mutta jos jollekin juottaisi absinttia ihan vaan yrttiviinana, niin tuskin alkaisi kaveri puhumaan kielillä.

Kuparioksidilla jota käytettiin nätin värin saamiseen ei taida olla mielenterveyteen vaikuttavia tekijöitä mutta kuitenkin aikamoinen myrkky jos sitä litkuttelee niinkusta huvikseen.
evvk

Posts: 1,918

#12 • • Edited evvk

Replying to Absintti:

opmdevil, 12.12.2009 14:19:
Absintin vaarallisuus ja muu panettelu on käsittääkseni ranskalaisten viiniviljelijöiden aikaansaannosta. Aikoinaan kun kävi niin, että absintti oli niin trendijuoma, että se alkoi syrjäyttää viiniä baareissa ja kapakoissa. Viinitilalliset sitten lobbarivat, että absintti eli vihreä keiju tekee ihmisestä hullun ja aine on vaarallista ja epämoraalista. Näiden väitteiden vuoksi absintti oli pitkään kielletty useassa euroopan maassa.

AIka moni kuitenkin vieläkin luulee, että jos vetää absinttia niin se olisi kuin vetäisi jotain LSD:tä ja sitten trippaa ja näkee Kylie Minoguen lentävän vihreänä keijuna ympäri naapurustoa. Tietenkin jos luulee, että trippaa niin sittenhän sitä trippaa mutta jos jollekin juottaisi absinttia ihan vaan yrttiviinana, niin tuskin alkaisi kaveri puhumaan kielillä.

Kuparioksidilla jota käytettiin nätin värin saamiseen ei taida olla mielenterveyteen vaikuttavia tekijöitä mutta kuitenkin aikamoinen myrkky jos sitä litkuttelee niinkusta huvikseen.



Jaa no jos usita vuosia mitä tahansa viinaa ryyppää joka päivä putkeen niin että on 24/7 kännissä ympärivuotisesti, niin kyllä hulluksi tulee. Alkoholismiin kuuluu ns. aivojensurkastuminen, eli aivoista tuhoutuu erilaisia osia jotka näkyy kuvauksissa ja tätä kutsutaan surkastumisensi vaikka aivot ei sinäsä muutukkaan rusinan kokoisiksi. Hullutta voi katsoa kadulla pultsareista kun ne on oikeen kunnolla vetänyt tuotetta ja mitä lie lasolia ja sinolia.