M: Korg mixeri, Scratch live, reloop levarit + seraton äänirasiat

11 posts, 1 page, 5,722 views

Scott

Posts: 11

#1 • • Scott
Nyt olis kaupan valmis DJ-paketti. Voin myös myydä erikseen jos ei mene pakettina kaupan.

KORG KM 402 DJ MIXER
ovh. 396e
http://www.djshop.fi/product_info.php?cPath=39&products_id=538

RANE SERATO SCRATCH
ovh. 555e
http://www.djshop.fi/product_info.php?cPath=60&products_id=174

2x Reloop RP-2000 MK3
ovh. 170e/kpl

2x äänirasiat Stanton SM.v3
69e/kpl
http://www.stantondj.com/v2/cartridge/cartridges_smv3.php

Laitteet ovat kuin uudet, käytetty todella vähän! Levareissa riittää vääntöä ja neulat ei pompi vaikka scratsailee.

Tämän paketin ovh on n.1429e
Tästä tämä koko setti nyt Jouluhintaan 970e!

Laita mailia, niin keskustellaan lisää. petri.valkama(a)gmail.com
Dj WerneX

Posts: 394

#2 • • Dj WerneX
onks noi Reloop RP-2000 MK3 toiminut hyvin ?? ja toimii yht hyvin kun Technics levarit ? =) olisin vähän kiinnostunut kun täytyis saada viel yks levari... ja missäs päin tuote sijaitsisi ? =)
dj upi

Posts: 1,835

#3 • • dj upi
Myytkö mikseriä erikseen? Jos niin millä hinnalla?

Miten vanhat on kamatu (=onko takuuta jäljellä?)
Scott

Posts: 11

#4 • • Edited Scott
Moro kaikille kiinnostuneille,

Valitettavasti nämä tavarat lähtivät tänään matkahuollolla eteenpäin, joten ovat jo myyty


Ilmoitukseen oli päässyt pieni virhe, kyseessä oli RP-4000 levarit (eli sarjan paras). Frendi harrastaa scratsays touhuja räppi jätkille (levyille) ja kun testasi mun relooppeja yks ilta, niin ei tullut muuta kun kehuja.. Teknarit on teknarit, mutta nämä reloopit kuitenkin uutena n.220e/kpl ja teknarit sen 550e/kpl

..Tosin japanissa oli second hand shopissa teknareita 150e!! ja vielä parasta mallia.. Tuoretta olis tuoda lentokoneessa :D

- Petri
dj upi

Posts: 1,835

#5 • • dj upi

Replying to M: Korg mixeri, Scratch live, reloop levarit + seraton äänirasiat:

Scott, 10.12.2009 09:48:
Moro kaikille kiinnostuneille,

Valitettavasti nämä tavarat lähtivät tänään matkahuollolla eteenpäin, joten ovat jo myyty


Ilmoitukseen oli päässyt pieni virhe, kyseessä oli RP-4000 levarit (eli sarjan paras). Frendi harrastaa scratsays touhuja räppi jätkille (levyille) ja kun testasi mun relooppeja yks ilta, niin ei tullut muuta kun kehuja.. Teknarit on teknarit, mutta nämä reloopit kuitenkin uutena n.220e/kpl ja teknarit sen 550e/kpl

..Tosin japanissa oli second hand shopissa teknareita 150e!! ja vielä parasta mallia.. Tuoretta olis tuoda lentokoneessa :D

- Petri



Haluuks tuoda mulle yhden teknarin ja shuren M44G + teknarin haarukka? :P Vai siis käsitinkö oikein et japskeihin olisit menossa? .D
thomas

Posts: 5,618

#6 • • thomas

Replying to M: Korg mixeri, Scratch live, reloop levarit + seraton äänirasiat:

Scott, 10.12.2009 09:48:
Moro kaikille kiinnostuneille,

Valitettavasti nämä tavarat lähtivät tänään matkahuollolla eteenpäin, joten ovat jo myyty


Ilmoitukseen oli päässyt pieni virhe, kyseessä oli RP-4000 levarit (eli sarjan paras). Frendi harrastaa scratsays touhuja räppi jätkille (levyille) ja kun testasi mun relooppeja yks ilta, niin ei tullut muuta kun kehuja.. Teknarit on teknarit, mutta nämä reloopit kuitenkin uutena n.220e/kpl ja teknarit sen 550e/kpl

..Tosin japanissa oli second hand shopissa teknareita 150e!! ja vielä parasta mallia.. Tuoretta olis tuoda lentokoneessa :D

- Petri



onko niitä kultaisia limited-malleja ?
LRM

Posts: 41

#7 • • LRM

Replying to M: Korg mixeri, Scratch live, reloop levarit + seraton äänirasiat:

Scott, 10.12.2009 09:48:
Moro kaikille kiinnostuneille,

Valitettavasti nämä tavarat lähtivät tänään matkahuollolla eteenpäin, joten ovat jo myyty


Ilmoitukseen oli päässyt pieni virhe, kyseessä oli RP-4000 levarit (eli sarjan paras). Frendi harrastaa scratsays touhuja räppi jätkille (levyille) ja kun testasi mun relooppeja yks ilta, niin ei tullut muuta kun kehuja.. Teknarit on teknarit, mutta nämä reloopit kuitenkin uutena n.220e/kpl ja teknarit sen 550e/kpl

..Tosin japanissa oli second hand shopissa teknareita 150e!! ja vielä parasta mallia.. Tuoretta olis tuoda lentokoneessa :D

- Petri




Japaniin matkalla? koska? mahdollista tuoda teknari?
kysytään nyt samalla että mistä olet löytänyt nuo Reloop RP-4000 levarit, 170e kpl..?
equanimity

Posts: 8

#8 • • equanimity
Ai oot menossa japaniin... voisitko tuoda minullekin semmoisen 150 euron teknarin, jos matkatavaroihin vielä sopii.
dj upi

Posts: 1,835

#9 • • dj upi
Varo tullimaksuja! :D
DJ_Helke

Posts: 15

#10 • • DJ_Helke
Sain paketin eilen matkahuollosta ja täytyy sanoa että on aika jäätävän hyväkuntoset laitteet. Lisäksi ainakin ensivilkaisulta noi ReLoopit ei kyllä kalpene Teknareille ei sitten yhtään. Ja mikserin Chaoss-pad on efektilaitteena mahtava. Vedin seraton ohjaus-levyltä sitä ihme siniaaltoääntä padin läpi ja tuloksena oli beatin mukaisesti kaiutettua valaiden laulua (tällänen hassu huomio). Pelottaa miettiäkin mitä näil saa aikaan kunhan saan vinyylini ripattua Seratolle. Hyvä paketti kaikin puolin ja esimerkillisen nopeaa toimintaa toimituspuolella. Minä tyytyväinen :)
LRM

Posts: 41

#11 • • Edited LRM

Replying to M: Korg mixeri, Scratch live, reloop levarit + seraton äänirasiat:

DJ_Helke, 11.12.2009 13:27:
Sain paketin eilen matkahuollosta ja täytyy sanoa että on aika jäätävän hyväkuntoset laitteet. Lisäksi ainakin ensivilkaisulta noi ReLoopit ei kyllä kalpene Teknareille ei sitten yhtään. Ja mikserin Chaoss-pad on efektilaitteena mahtava. Vedin seraton ohjaus-levyltä sitä ihme siniaaltoääntä padin läpi ja tuloksena oli beatin mukaisesti kaiutettua valaiden laulua (tällänen hassu huomio). Pelottaa miettiäkin mitä näil saa aikaan kunhan saan vinyylini ripattua Seratolle. Hyvä paketti kaikin puolin ja esimerkillisen nopeaa toimintaa toimituspuolella. Minä tyytyväinen :)



Kerro levareista enemmän kokemuksia kun olet kerennyt kunnolla testailemaan. Itse nimittäin harkitsen noita ensimmäisiksi levareiksi, kun ovat sen verran kohtuu hintaiset. - Itse löysin 220e kpl + postit. (kiinnostaa tietää mistä myyjä oli saanut nuo 170e kpl hintaan hankittua). :)