34 posts, 2 pages, 7,267 views
Replying to The House Special 12.12.2009 @ Helsinki:
Mä otan painostani huolimatta ton haasteen koska tahansa vastaan, mut mä oonkin mä. Mun nykyisen harvalla bilerutiinilla, oli harvinaisen mukava kokemus, vaikka missasinkin ruokailut. Toimiva ja innovatiivinen konsepti. Tulen mielelläni uudestaankin. Lämminhenkinen ja rento meininki.Prime Number, 14.12.2009 02:08:
Jeah, Herrat Steven Hoaks ja Mr. Sinner ovat nyt sitten epävirallisia The House Special piikkikuninkaita, aikaisempina kertoina ei kukaan ole onnistunut juomaan samanlaista määrää viinaa.
Riku, 16.12.2009 04:23:
---
Prime Number, 14.12.2009 02:08:
Jeah, Herrat Steven Hoaks ja Mr. Sinner ovat nyt sitten epävirallisia The House Special piikkikuninkaita, aikaisempina kertoina ei kukaan ole onnistunut juomaan samanlaista määrää viinaa.
---
Mä otan painostani huolimatta ton haasteen koska tahansa vastaan, mut mä oonkin mä. Mun nykyisen harvalla bilerutiinilla, oli harvinaisen mukava kokemus, vaikka missasinkin ruokailut. Toimiva ja innovatiivinen konsepti. Tulen mielelläni uudestaankin. Lämminhenkinen ja rento meininki.
bubbelgum, 14.12.2009 13:54:
Huhheijaa, olipas taas ilta.
-clips-
Siitä kiitos ruokailuseurueelle! Ena oot ihana. Arxikin oli yllättävän rennolla tuulella! Sekä porin vahvistukset joista muistan ainoostaan Stellan nimen. Snapseja tuli sitä tahtii ruokailun edetessä pöytään että koko illan konsepti meni ihan sekasin.
-clips-