FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki

122 posts, 7 pages, 39,633 views

hanski

Posts: 75

#101 • • hanski
dRUMMANin eeppinen matka avaruuteen aiheutti minulla psykosomaattisen hurmiotilan, suurmestarin taiteen katselu ja kokemisen vaikuttavuus oli sitä luokkaa että sanattomaksi menin ja zumbattua tuli urakalla..nii ja nasaretilainen Harvey määräs kanssa. kaikki Flowt koettu ja kiitos taas parhaista kemuista. kaikkeen ei taaskaan ehdi/päässyt ja jaksanut seikkailla mutta jotain taas koettu ja matka jatkuu.
blender

Posts: 2,552

#102 • • blender Arcade | KAIKU

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

mekaanikko, 14.8.2010 21:35:
Eilen ei ollut koko Voimalan ilmastointi päällä, kiitos Kaapelin tyyppien v****n pahan feilauksen. Tänään ilmastointi on käytössä ja meno toivon mukaan aavistuksen vähemmän trooppista, vaikka edelleenkin varmasti lämmintä on kun tupa on täynnä.

Juuso / Flow



aika ikävää et pääsi näin käymään, harmittaa tässä se että asia piti tulla toteamaan 400km etäisyydeltä.
Avatar
#103 • • niomic Guest
Four Tetin settiä tuli alku väijyttyä perjantaina ja kyllä alkaa vähän hirvittämään kuinka kuuma siellä Voimalassa on loppuillasta ollut ilman tuuletusta, kun lauantainakin oli joukkerin setin aikana kohtuullisen trooppista. Osittain tästä syystä ei napannut pätkääkään käydä Tiivistämössä. Sieltä oli jo edellisiltä vuosilta niin hikiset + happiloppuu -muistot et nothx.
Sampson

Posts: 634

#104 • • Edited Sampson Bujashaka




Aika sanaton fiilis ja väsy tällä hetkellä. Noi mun videot kertoo jotain lauantain tunnelmista. Tän vuoden Flow oli kyl mulle kovinta koskaan.

edit. väsytypo

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

drS

Posts: 1,939

#105 • • Edited drS
-Ulver soitti mukavan monipuolisen setin, istumakonsertin takia en osannut odottaa sitä metallimpaa matskua mutta kyllähän sielläkin suunnalla poikettiin :) Voimala tosin oli aivan liian valoisa moiseen keikkaan, eikö niitä ikkunoita olisi voinut pimentää?
-Circle juuri niin kova kuin odotti!
-Four Tetilta myös monipuolinen ja todella hieno live, harmi vaan että äänimies taisi olla kahvilla kun saundit olivat melkoista puuroa :X
-Onneksi Villalobosin aikana saundit oli jo kohdillaan ja selektio oli just sitä mitä tahdoin kuullakin. Ei edes kuumuus haitannut vaan omalla kohdalla jopa nosti tunnelmaa :D
-Aeroplane veti kompaktin setin jossa ehkä vähän liikaa h*orausta mutta meininki oli kyllä sen mukaista. <3
-Harvey oli todella kova vaikka pari kertaa setti lähtikin vähän hassuun suuntaan. Muuten tuo 'baleaarinen iltapäivä' oli mielestäni melko ankea Hannulelaurin liveä lukuun ottamatta. Back Yard kuitenkin festarin viihtyisin paikka!
-Caribou oli loistava livenä mutta ei missään nimessä päälavan bändi. Ihmettelin jo ennen Jönssin peruutusta että miksei Marina ja Timantit esiinny päälavalla ja olisin odottanut että nämä kaksi esiintyjää olisivat vaihtaneet päikseen lavoja niin olisivat molemmat päässeet elementtiinsä.
-The xx oli hienon tunnelmallinen päätös festareille vähän samaan tyyliin kuin Fever Ray viime vuonna.

Anniskelualueet toimivat todella hyvin tänä vuonna, lähes joka paikkaan pääsi tuopin kanssa. Muut ongelmat sen sijaan tuntuvat säilyvän vuodesta toiseen, eli käsittämättömän ahtaat pullonkaulat sekä trooppiset sisäklubit. Ei noille kai sitten oikein voi mitään tehdä..
Vähän harmittaa nämä nykyflowt sen takia että nähtäviä esiintyjiä on niin paljon ettei edes puolia kiinnostavista ehdi tsekkaamaan. Aika vähiin jäi ne keikat jotka malttoi kokonaan tsekata, mutta kuitenkin lauantaina Harveyn jälkeen ei meinannut enää löytyä omaan makuun oikein mitään mielenkiintoista. Tuntui että kreisibailaukselle ja dubstepille ei hirveästi vaihtoehtoja ollut. Olihan se M.I.A. ihan hauskaa katottavaa mutta ei siitä nyt musiikillista nautintoa kauheasti saanut.
Zapa

Posts: 1,393

#106 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

drS, 16.8.2010 16:06:
mutta kuitenkin lauantaina Harveyn jälkeen ei meinannut enää löytyä omaan makuun oikein mitään mielenkiintoista. Tuntui että kreisibailaukselle ja dubstepille ei hirveästi vaihtoehtoja ollut. Olihan se M.I.A. ihan hauskaa katottavaa mutta ei siitä nyt musiikillista nautintoa kauheasti saanut.



Tästä oon ihan samaa mieltä. Harvey oli alussa tosi hyvä (lopussa setti meni vähän liikaa funk-discon jne puolelle). Mutta siis oikeen mitään mielenkiintoista ei lauantailta löytynyt Harveyn jälkeen. MIA oli kuraa ja jotenkin olis kaivannut jotain muuta vetonaulaa lauantaille. Ensi vuonna tuskin ostan enää kahden päivän lippua jos ohjelmasuunnittelu pysyy samalla tasolla kuin tänä vuonna.

ps. Onneks Backyardin PA oli eri verrattuna perjantaihin, kiitos siitä
metsis

Posts: 272

#108 • • metsis
öööh parhaat flow't mun kohdalla, oli vaan niin monta sellasta keikkaa, jotka todella vaikutti ja toimi. viimeisimpänä just hulkkosen drum man, joka oli vaan jotain uskomatonta astraalista synnytystä... muista toimivat four tet, villalobos, harvey, omar souleyman ja m.i.a. safkat oli kans hyvii ja alue vitun tunnelmallinen sokkelo. kiitti!

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Kon-tiki

Posts: 1,936

#109 • • Kon-tiki The Unsinkable
Oliks kukaan Rotfronttia kuuntelee sunnuntaina / millanen oli?

Itsehän onnistuin bongaa festareilla ainoastaan ne kaikkein trooppisimmat keikat ts. Villaloboksen, Hulkkosen, Kosto zoundzyztemin Dieseltunnelissa sunnuntai-iltana (jolloin mulle omistettiin biisi *pihkassa*) + Villa Nahn ja DJ Harveyn. Jälkimmäisen aikana, vaikka se ok olikin, tuli hilppastua omaan himaan soittaa omia, parempia levyjä *nauru*

... ja tietysti keskiviikkona kuuntelin Chemical Brothersia festarialueen vieressä, kylmä siideri korkattuna, kämppä vasta siivottuna, elokuun yöstä omalla partsilla nauttien. Ayy se oli ihanaa!! Kiitos Flow!
tvf

Posts: 163

#111 • • tvf
Rotfrontista samaa mieltä, paras meininki koko viikonloppuna. Muuten kovimmat mulle oli Ulver, Villalobos, Hulkkonen, Delay, Surfer Blood, Harvey, The xx ja sunnuntain Afrikkalaiset Sissoko ja Konono. Jonsi ois kiinnostellu, mutta eipä voinut mitään.
mekaanikko

Posts: 1,176

#112 • • mekaanikko don selecta
Hieman jäävinäkin joutuu toteamaan että RotFront oli hands down festarin kovin. Bubbling under: Circle, M.I.A., Darya & Månskensorkestern, Ulver.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Kon-tiki

Posts: 1,936

#113 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

jesus, 17.8.2010 20:22:
---
Kon-tiki, 17.8.2010 20:15:
Oliks kukaan Rotfronttia kuuntelee sunnuntaina / millanen oli?

---


Oli muuten ihan törkeen kova. Kunnon hypytysmeininki päällä. Kepeästi paras veto koko festareilla IMO.



No voi eiiiii. Kaverini soitti samaan aikaan toisaalla kovimman vastaanoton saaneen settinsä ikinä, piti bilettää mukana, niin tällasta tää on välillä. Rotfront pikana Suomeen uudestaan, ei kai ton tyylilajin soittajat vaan kehtaa pyytää isoja palkkioita, eihän ?!?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#114 • • kuilu ja kummitus

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

CIRCLE !!! (*mitvit men oh tom jut since 4ever?!?!?!11!?!)

Omar Souleyman
M.I.A.
Rotfront

Ja sit "Oot mun, mun vain, mun ainoain" wir lieben heavenski stagel oli kyl sulauttava.

Hyvä pössis, härkä peeninki. Asianosaisille reumaliiton raikuvat.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

JR Ewing

Posts: 985

#115 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

jesus, 17.8.2010 20:22:
---
Kon-tiki, 17.8.2010 20:15:
Oliks kukaan Rotfronttia kuuntelee sunnuntaina / millanen oli?

---


Oli muuten ihan törkeen kova. Kunnon hypytysmeininki päällä. Kepeästi paras veto koko festareilla IMO.

joku mulle just mainosTIKI, et Rotfront ois huomenna Kaffee Burgerissa Mittessä. Kantsiiko?
uniqe

Posts: 397

#116 • • uniqe suski
-Air
-Four Tet
-Ricardo

-Uusi Fantasia
-Husky Rescue
-Owen Pallett
-Dj Harvey
-Omar Souleyman
-M.I.A

Kiitos <3
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#118 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to FLOW 2010 13.8.2010 @ Helsinki:

JR Ewing: joku mulle just mainosTIKI, et Rotfront ois huomenna Kaffee Burgerissa Mittessä. Kantsiiko?


What *jeesus* said, eli kanzii! Mut se on tukossa aika nopsaan, suht skidi klubi, eli kandee myös olla ajoissa mestoilla.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

FlowFestival

Posts: 53

#119 • • FlowFestival
Flow kiittää kaikesta palautteesta. Se otetaan huomioon kun ensi vuoden festaria aletaan suunnittelemaan syksyllä.

Viime viikonlopun tunnelmiin voi vielä palata Flickrin Top 100:n parissa.

---Sampo