Leon Bolier, Experience Nights 3.12.2009 @ Lahti

21 posts, 2 pages, 9,062 views

tattistus

Posts: 278

#1 • • tattistus Xperience Nights
Leon Bolier tulee Lahteen ENSIMMÄISTÄ kertaa. Samalla järjestämme ENSIMMÄISET Experience Nights:it Lahden MayDay:ssa.
Soittoajat ovat auki, Dj:t soittavat pitkin iltaa B2B ja yhdessä ja erikseen.
Tämä on ainutkertainen tilaisuus LAHDESSA!!!

Leon Bolier on tällä hetkellä kuuma nimi Ibizalla ja saimme herran vieraaksemme. *aplodit*

MayDay os: Aleksanterinkatu 3, Lahti
21.00-3.00
ikäraja 18
m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • m1kk3 no-life
voi harmi ku tää on torstaina :/ Joka tapauksessa kova buukkaus :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Tranceman

Posts: 13

#3 • • Tranceman
kuullostaa hyvältä. valitettavasti saavun suomeen vasta päivää myöhemmin :-/
deviq

Posts: 77

#4 • • deviq
What?

Ai että tämmönen pamahti sitten vielä viikonlopun Colors-bileiden lisäksi.

Leon Bolieria olenkin Suomeen odotellut, sattuu olemaan allekirjoittaneelle ehdoton suosikkituottaja (ja sen huomaa myös allekirjoittaneen edellisestä promomiksauksesta varsin hyvin *blush*) Leon Bolierin Medellin on kyllä tämän vuoden upein biisi, ja erityisen hyvin ovat uponneet myös Lunar Diamond ja Arnej - Dust In The Wind (Leon Bolier Remix).

Ensi viikolla pääsee sitten kuluttamaan maanteitä oikein urakalla.

Tästä buukkauksesta olen hyvin, hyvin onnelinen. Kiitos. *jiihaa*
tattistus

Posts: 278

#5 • • tattistus Xperience Nights
Ole hyvä vaan :) itsekkin odotan innolla iltaa kun se näin yllättäen eteen tupsahti *hymy*
deviq

Posts: 77

#6 • • deviq
Valitettavasti taisi tulla miehelle itselleenkin yllätyksenä, kun vielä 10 minuuttia sitten tiennyt tapahtumasta *täh*
deviq

Posts: 77

#7 • • Edited deviq
Tuli vielä Leon Bolierilta vahvistus, ettei hän ole kuullut koko tapahtumasta, eikä myöskään hänen agenttinsa ole tietoinen kyseisistä kemuista.

Joten eipä ole mies Suomeen tulossa.
Avatar
#9 • • fhjgjghj Guest
vähä niiqu et tuleeko lotos 7 oikein vai ei he he
m1kk3

Posts: 5,560

#10 • • Edited m1kk3 no-life
tää on kyl aika hämärä juttu *ding*

wtf.jpg

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tattistus

Posts: 278

#13 • • tattistus Xperience Nights
Poistin tapahtuman, koska olen saanut väärää tietoa järjestäjiltä ja olen itsekkin ihan sekaisin tästä.. Eilen illalla minulle annettiin lappu jossa luki Leon Bolierin nimi ja sanottiin että kaveri on tällä hetkellä lahdessa ja senpä takia tulee soittamaan to kyseiselle "clubille"... selvittelen asiaa ja palaan takaisin aiheeseen..

Pahoittelen väärinkäsitykset, mutta minkäs teet jos sinulle annetaan väärää tietoa joka pitää julkaista! KRAAH olen vihainen
m1kk3

Posts: 5,560

#14 • • m1kk3 no-life

Replying to Leon Bolier, Experience Nights 3.12.2009 @ Lahti:

tattistus, 28.11.2009 21:17:
Poistin tapahtuman, koska olen saanut väärää tietoa järjestäjiltä ja olen itsekkin ihan sekaisin tästä.. Eilen illalla minulle annettiin lappu jossa luki Leon Bolierin nimi ja sanottiin että kaveri on tällä hetkellä lahdessa ja senpä takia tulee soittamaan to kyseiselle "clubille"... selvittelen asiaa ja palaan takaisin aiheeseen..

Pahoittelen väärinkäsitykset, mutta minkäs teet jos sinulle annetaan väärää tietoa joka pitää julkaista! KRAAH olen vihainen


Joo, ymmärrän ja uskon kyllä sua. Ihmetyttää vaan et mitä vitun hyötyä kenellekään on markkinoida tapahtumaan jollain nimellä mitä ei oo edes alunperinkään tulossa. Kai sitä sit haluaa porukkaa mestoille ja viime tingassa ilmottaa ettei ko. artisti pääsekään tms. Mut hyvä kun paljastui tässä vaiheessa jo :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tattistus

Posts: 278

#15 • • tattistus Xperience Nights

Replying to Leon Bolier, Experience Nights 3.12.2009 @ Lahti:

mikke, 28.11.2009 21:22:
---
tattistus, 28.11.2009 21:17:


---

Joo, ymmärrän ja uskon kyllä sua. Ihmetyttää vaan et mitä vitun hyötyä kenellekään on markkinoida tapahtumaan jollain nimellä mitä ei oo edes alunperinkään tulossa. Kai sitä sit haluaa porukkaa mestoille ja viime tingassa ilmottaa ettei ko. artisti pääsekään tms. Mut hyvä kun paljastui tässä vaiheessa jo :)



sain äsken todella sekavaa tietoa ihmisten esiintyjänimistä/taiteilijanimistä et oon ihan WTF... hmmph.. kait tää täst selviytyy ja joku on kait tulossa soittamaan tuonne mut viel vähän sekavaa...
ja koko tapahtuma on järjestetty viikon varotusajalla. mut katotaan et mites tässäkin sit käy.
deviq

Posts: 77

#16 • • deviq

Replying to Leon Bolier, Experience Nights 3.12.2009 @ Lahti:

mikke, 28.11.2009 21:22
Joo, ymmärrän ja uskon kyllä sua. Ihmetyttää vaan et mitä vitun hyötyä kenellekään on markkinoida tapahtumaan jollain nimellä mitä ei oo edes alunperinkään tulossa. Kai sitä sit haluaa porukkaa mestoille ja viime tingassa ilmottaa ettei ko. artisti pääsekään tms. Mut hyvä kun paljastui tässä vaiheessa jo :)


X2

En tiedä onko kyse sisäpiirin vitsistä vai mistä, mutta toivoisin "järjestevältä" taholta hieman ajatuksenjuoksua näiden ilmoitusten kanssa.
Tällä kertaa pientä vitutusta suurempaa vahinkoa ei toivottavasti ehtinyt tapahtua kenellekään, mutta ihmiset todellakin saattavat varata hotellihuoneen, ottaa töistä lomaa jne. tällaisten ilmoitusten myötä. Mikäli homma olisi todellakin selvinnyt esim. vasta torstaina, reaktiot olisivat saattaneet olla hieman jyrkempiä.

Kyllähän se hieman ihmetytti, kun kuitenkin tuon kokoluokan nimi on tulossa Lahteen viikon varoitusajalla. Harva lähtee kuitenkaan täällä ilmoitettujen tapahtumien taustoja sen tarkemmin tutkimaan.

Tällä kertaa homma nyt onneksi selvisi nopeasti.

Eikä tarvitse tattistus tästäkään viestistä harmistua, uskon kyllä vilpittömyyteesi asian suhteen. :)
m1kk3

Posts: 5,560

#17 • • m1kk3 no-life
Mut tosiaan jos joku _oikeesti_ toisi Leon Bolierin tois mestoille ni oisin kyl paikalla :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#18 • • Sunshine^82 Guest
33f6dmh.gif
Kolera

Posts: 4,256

#19 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kuka vittu on leon bolier? megamanin tiedän!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä