H A R D B O U R presents ERYK ORPHEUS @ Telakka, Lahti 20.02.2010

58 posts, 3 pages, 13,865 views

ValaX

#22 • • ValaX
Hard Bore:D
ZoneX

#23 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Soittoajat!

Main

19.00-20.00 Dj Street
20.00-22.00 Jnks
22.00-23.30 Meke
23.30-01.30 Eryk Orpheus

Lounge

19.00-20.00 Ludvig von D
20.00-21.00 Mixnot
21.00-22.00 Drumhead & Big Mistake
22.00-23.30 Kiwa
23.30-24.30 Psy gordon
24.30-01.30 E-524

Tässä vielä muutama kuva tulevan tapahtuman Rakentelusta!
Sleipner

#24 • • Sleipner
Tänne voisi yrittää lähteä. Soittajat vaikuttaa ainakin kiinnostavilta.
Goala

#25 • • Goala It is your own imagination!
Täällä tänäään wuhuu! *tanssittel*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Lime_

#26 • • Lime_
tarkoitus olisi tulla notkumaan tanssilattialle, partyhardy
Zeni-

#27 • • Zeni- Funky Little Man
Mestoille heti ny lompsis >

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Raver71

#28 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Homma toimi taattuun tyyliin. Mekeltä paras setti omaan makuun ja jinkso heti hyvänä kakkosena perässä. Palohälytys yllätti. Kaikki jäähylle ja hetken päästä sisään. Nettisisältöä sitten huomenna lisää. Seuraavaa jäädään odottamaan kieli pitkällä...

edit. typo
kinderi

#30 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
JUMALAUTA.
Mitähän sitä sanois.. Jalat huutaa hoosiannaa ja pieniä tappouhkauksiakin kuuluu manaavan.
Tuli hieman tanssittua.
Toista iltaa putkeen tanssilattiaa kuluttamassa niin kyllä tuntuu.

Odotin vähän kauhulla Jnks:n settiä, mut A-P-U-A!!!! Aiiiiivan mahtavaa, huhhuh. Ihanaa pauketta<3

Samaa linjaa jatko Meke, jalat alko kovasti pistää jo hanttiin siinä alussa, mut ei sitä ennenkään ole pienten kipujen takia tanssimista lopetettu *tirsk*

Eryksin setti oli kans hyvä, mutta ei mun mielestä yltäny ihan suomipoikien tasolle *hih*
Palohälytys kyllä oli ihan kiva, pääs viilentymään sinne helvetilliseen pakkaseen.
Klubbarissa on rakastavaa kansaa, ei siellä pihalla niiiiiiiin pahasti palellu kun oli ne halikasat :)

Ihania ihmisiä liikenteessä, ja mun mielestä vähemmän sellasta ördäysporukkaa kun viimeks..?
Kuvia odotellessa ;)

KIITOS HARDBOUR, ens kerralla nähdään *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Goala

#31 • • Goala It is your own imagination!
Ryhmä halit lämmitti ulkona sillä aikaa ku palohälytin huus *tirsk* Mulla oli ihan älyttömän hauskaa kokoillan! Kiitos..

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Kolera

#32 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kadotin sit kuulemma lasit vessaan. enkä ostanut pizzaa, enkä syönyt sitä siis koko naamalla.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Horzi

#33 • • Horzi FINRG Recordings
Jees, oli kyl himmeet bileet!

Kaikkien päälavan soittajien setit oli tasapuolisen hyviä. Eniten itsellä tanssijalka nousi Meken ja Eryk Orpheuksen aikana. Lonkeron määrä oli suoraan verrannollinen tanssimoovien vauhdikkuuteen. *känni* *vink*

Palohälytys oli mikä oli, mutta tulipa vähän häppeninkiä iltaan, ja ulkona läheisyys lämmitti.

Erykille oltiin taidettu juottaa prosenttimehua "jonkin verran" ennen setin alkua parista laukoista päätellen, mutta sama sen väliä, ei haitannu ainakaan mun menoa. *hymy*

Että kiitokset! Valmiina vastaanottamaan Tampereen Hardbourit.
tättähäärä

#34 • • tättähäärä
KIITOS täältäkin *joo*!

Eniten illan aikana tanssitti Jnks:n soittelot, ja taisin hypähdellä Mekenkin setin aikana. Viimeisen parin tunnin aikana ei enää jalka noussut niin kevyesti, vähän jo selkeesti väsytti eikä se Erykin setti oikeen uponnu, liian vaihtelevaa mun mielestä.

Mutta hyvässä seurassa on mukavaa ja jaksaa paremmin vesilinjallakin, vaikka olinkin aika tylsää seuraa lopputunneilla. Iso kiitos myös kuskille *hihu*.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

Pides

#35 • • Pides Infiniti
KIITOS.
Juhgu

#36 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Toihan on aivan mainio mesta bileille. Pieni syrjäisyyskin on mun kirjoissa vaan plussaa. Kiitos kemuista, tänne toistekin.

Mikäköhän sen palohälytyksen laukaisi? Joku neropatti pisti röökiksi tjs?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

_Dj_Street_

#37 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
Sehän oli hauska reissu, oli kiva soitella porukalle ja olla muutenkin tapahtumassa mukan bilettääs. Aloittelevaksi bileorganisaatioksi niin hemmetin hyvin järkätyt bileet ja dekot oli aivan mahtavat :) Deejiit veti ihan parastaa molemmin puoli mutta parhaiten jäi JNKS:n setti mieleen, backstagella oli kiva hengailla uusien tuttujen kanssa.

Tässä viellä eilinen setti, se meni talteen kun ajattelin et jos alku illasta ei ole porukkaa paikalla niin saa sitten fiilistellä jälkeen päin mun settiä!

http://klubitus.org/musiikki.php?id=7722

KIITOS KAIKILLE JA KIITOS HARD BORE! (Hardbour)
Peltsi

#38 • • Peltsi ElectroHead
Hyvät kinkerit, hyvät deejiit, hyvä seura ja hyvä Lahti (vaikka se pilaa tunnelman.) *pepsodent*

Ite räpsin kuvia kun ei oikein tamppaamaan ollut, selkä mennyt rikki töissä, mutta kivaa oli. Kuvia tulee sittenkun ehdin laittaa. *pepsodent*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Lime_

#39 • • Lime_
Tähän asti vuoden parhaat pirskeet.. hyvää musaa, hienot dekot, hyvä meno ja hyvää seuraa. Ei edes palohälytys pilannut menoa, kun ryhmähalit piti melko lämpimänä vaikka pakkasta oli melkoisesti. Tanssilattian puolella oli mukava jorailla, kun sisätilan lämpötila oli juuri sopiva. Ei ollu kylmä istuessa ja ei tullut älytön hiki tanssiessa.

Hyvin hoidettu kokonaisuus. Hieno käydä jorailemassa, kun homma toimii
CluBBaH

#40 • • CluBBaH
Vähään aikaan kyllä parhaat kekkerit itsellä, siitä kiitos jnks:lle :)
Heppu veti kyllä setin just eikä melkeen mun kuulohermoon sopivasti!

Decot oli hienoja, valot kovin laimeat. Kokonaisuudessaan varsin miellyttävät bileet :)

--
Trance is not just a music , Its a state of mind