FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.

34 posts, 2 pages, 5,855 views

Lil Tony

Posts: 775

#21 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Me vietetään samalla Redrumin pikkujouluja. Eli ei tarvitse mitään erilliskutsuja, kaikki jotka ovat tulossa iltaa viettämään ovat alkuillasta tervetulleita glögille ja piparille. Lämmin kossu glögi nousee mukavasti huppuun. Muutenkin mennään joulufiiliksissä.

Tonttulakki huomioidaan ja on suotavaa, jos pukeudut joulupukiksi sisäänpääsy on ilmainen.

--
Jazz Is a Teacher

Homegrove

Posts: 2,102

#22 • • Homegrove Further
Huome!

--
Forward thinking house music

samlainio

Posts: 1,264

#23 • • samlainio
Mikäs Tontsa on paitojen tilanne?? Onko saatavilla yhtä L:ää Lainiolle?
Lil Tony

Posts: 775

#24 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Paitoja mestoilla :)

--
Jazz Is a Teacher

Homegrove

Posts: 2,102

#25 • • Homegrove Further
Länsirannikon reivirekka starttaa kohta.

--
Forward thinking house music

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#26 • • Edited Aurinkoneiti
Todellakin FINNS DO IT BETTER. Tuomas Salmela oli älyttömän hyvä. Kiitti vaan *sydän*
Ai niin, glögi, booli ja piparit myös *sydän*
Lil Tony

Posts: 775

#27 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Roben Live oli 9+ Tuomaksen liveä en kerennyt kuulla kuin alkua, mutta vaikutti todella kovalta. Paidat meni kuin kuumille kiville, 100 kävelevää julistetta :)

Sasse Taattua settiä. Seuraavissa Illoissa Ainakin Hulkkosen Jori ja Kiki.

London calling...

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

Posts: 411

#28 • • GERTY
Miljuuna kiitosta sille tosi kivalle kundille röökihuoneessa joka haki mun miehelle paidan ja antoi pari kutsua myös, tosi hyvä tyyppi =) Ja kiitti Aurikselle seurasta! Boolia kurkku putkella tuli juotua. Miten tää olikin näin hyvä ilta =)

Tuomas oli mun stara myös! Ihan mieletön setti ja mielettömän hyvää energiaa tulvi lattialle asti! Voikun saisin tietää taas yhden biisin, meinasi pakahtua. Oon mä kyllä Roberto fani kanssa. Loistava idea tämä konsepti, tasan varmasti jokaisessa tullaan olemaan.

Peace, love, pää kipeä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#29 • • Aurinkoneiti

Replying to FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.:

raveIt, 12.12.2009 10:40:
Miljuuna kiitosta sille tosi kivalle kundille röökihuoneessa joka haki mun miehelle paidan ja antoi pari kutsua myös, tosi hyvä tyyppi =) Ja kiitti Aurikselle seurasta! Boolia kurkku putkella tuli juotua. Miten tää olikin näin hyvä ilta =)

Tuomas oli mun stara myös! Ihan mieletön setti ja mielettömän hyvää energiaa tulvi lattialle asti! Voikun saisin tietää taas yhden biisin, meinasi pakahtua. Oon mä kyllä Roberto fani kanssa. Loistava idea tämä konsepti, tasan varmasti jokaisessa tullaan olemaan.

Peace, love, pää kipeä.



Kiitos teillekin hyvästä seurasta. Myös täälläkin pää kipeä, hihiii :)))
Homegrove

Posts: 2,102

#30 • • Homegrove Further
Olipas Helsingin reissun arvoinen ilta. Sassen levyt ja Roberton live kolahti eniten.

Hiukan oli teini meno alkuillasta mutta eipä se haitannut.

Seuraaviinkiin on melkein kyllä lähdettävä.

Kiitos t-paidasta!

--
Forward thinking house music

Avatar
#31 • • niomic Guest
Ai niitä paitoja oli niinkin paljon :D Tultiin kohtuu aikaisin mestoille, mut sain pikkutonin viimehetken paitailmosta semmoisen fiiliksen et niitä on tosi rajattu määrä (tyyliin 5-10), joten ei tullut edes mieleen kysyä :E

Itselle tippui parhaiten em. henkilön setti ja illan viimeinen, eli varmaan Sasse kun ei ollut live. Livet oli laadullisesti aika hyviä, mutta jotenkin monotonisia ja yllätyksettömiä omaan makuun. Noh, en olekaan mikään erikoisempi house-afficionado ja porukalle selkeästi maistui, hyvä niin :)

Booli, glögi, piparit, nams :)

Tuntui kyllä et aika vähän jengiä vaikka lopulta oli tanssilattia kohtuullisen täynnä. Lieneekö nuo ulkomaan starat kuitenkin verottanu pleikkarin suunnalla. Alunperin nimittäin uumoilin et nää bileet verottais enemmän sieltä. Tosin vaikea sanoa kun en pleikkarissa käynyt kääntymässä ja ulkkarithan oli vielä jatkoillakin soittamassa, joten ehkä osa otti best of both worlds viime yönä :]
Lil Tony

Posts: 775

#32 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.:

niomic, 12.12.2009 21:26:
Ai niitä paitoja oli niinkin paljon :D Tultiin kohtuu aikaisin mestoille, mut sain pikkutonin viimehetken paitailmosta semmoisen fiiliksen et niitä on tosi rajattu määrä (tyyliin 5-10), joten ei tullut edes mieleen kysyä :E

Itselle tippui parhaiten em. henkilön setti ja illan viimeinen, eli varmaan Sasse kun ei ollut live. Livet oli laadullisesti aika hyviä, mutta jotenkin monotonisia ja yllätyksettömiä omaan makuun. Noh, en olekaan mikään erikoisempi house-afficionado ja porukalle selkeästi maistui, hyvä niin :)

Booli, glögi, piparit, nams :)

Tuntui kyllä et aika vähän jengiä vaikka lopulta oli tanssilattia kohtuullisen täynnä. Lieneekö nuo ulkomaan starat kuitenkin verottanu pleikkarin suunnalla. Alunperin nimittäin uumoilin et nää bileet verottais enemmän sieltä. Tosin vaikea sanoa kun en pleikkarissa käynyt kääntymässä ja ulkkarithan oli vielä jatkoillakin soittamassa, joten ehkä osa otti best of both worlds viime yönä :]



Jengi tuli jälleen tosi myöhään. Oli meillä yli 300 kävijää, joka ihan jees näin pikkujoulujen aikaan. Paskinta aikaa klubeille nää pikkujoulut vaikka luulisi asian olevan toisinpäin. Joka vuosi joulukuun puoliväli yllättää.

--
Jazz Is a Teacher

purina

Posts: 154

#33 • • purina
Suomi-tekno *sydän*

Kaikin puolin täydellinen ilta, lisää näitä.
Ja t-paitaa tullaan kantamaan ylpeänä.

--
I believe in all things that are pure.

dolphin dos

Posts: 174

#34 • • dolphin dos

Replying to FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.:

raveIt, 12.12.2009 10:40:
Miljuuna kiitosta sille tosi kivalle kundille röökihuoneessa joka haki mun miehelle paidan ja antoi pari kutsua myös, tosi hyvä tyyppi =) Ja kiitti Aurikselle seurasta! Boolia kurkku putkella tuli juotua. Miten tää olikin näin hyvä ilta =)

Peace, love, pää kipeä.



You're most welcome :-)