Tonttulakki huomioidaan ja on suotavaa, jos pukeudut joulupukiksi sisäänpääsy on ilmainen.
34 posts, 2 pages, 5,926 views
Replying to FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.:
raveIt, 12.12.2009 10:40:
Miljuuna kiitosta sille tosi kivalle kundille röökihuoneessa joka haki mun miehelle paidan ja antoi pari kutsua myös, tosi hyvä tyyppi =) Ja kiitti Aurikselle seurasta! Boolia kurkku putkella tuli juotua. Miten tää olikin näin hyvä ilta =)
Tuomas oli mun stara myös! Ihan mieletön setti ja mielettömän hyvää energiaa tulvi lattialle asti! Voikun saisin tietää taas yhden biisin, meinasi pakahtua. Oon mä kyllä Roberto fani kanssa. Loistava idea tämä konsepti, tasan varmasti jokaisessa tullaan olemaan.
Peace, love, pää kipeä.
Replying to FINNS DO IT BETTER w / Tuomas Salmela live, Roberto Rodrique live, Sasse dj set Lil Tony dj set 11.:
niomic, 12.12.2009 21:26:
Ai niitä paitoja oli niinkin paljon :D Tultiin kohtuu aikaisin mestoille, mut sain pikkutonin viimehetken paitailmosta semmoisen fiiliksen et niitä on tosi rajattu määrä (tyyliin 5-10), joten ei tullut edes mieleen kysyä :E
Itselle tippui parhaiten em. henkilön setti ja illan viimeinen, eli varmaan Sasse kun ei ollut live. Livet oli laadullisesti aika hyviä, mutta jotenkin monotonisia ja yllätyksettömiä omaan makuun. Noh, en olekaan mikään erikoisempi house-afficionado ja porukalle selkeästi maistui, hyvä niin :)
Booli, glögi, piparit, nams :)
Tuntui kyllä et aika vähän jengiä vaikka lopulta oli tanssilattia kohtuullisen täynnä. Lieneekö nuo ulkomaan starat kuitenkin verottanu pleikkarin suunnalla. Alunperin nimittäin uumoilin et nää bileet verottais enemmän sieltä. Tosin vaikea sanoa kun en pleikkarissa käynyt kääntymässä ja ulkkarithan oli vielä jatkoillakin soittamassa, joten ehkä osa otti best of both worlds viime yönä :]
raveIt, 12.12.2009 10:40:
Miljuuna kiitosta sille tosi kivalle kundille röökihuoneessa joka haki mun miehelle paidan ja antoi pari kutsua myös, tosi hyvä tyyppi =) Ja kiitti Aurikselle seurasta! Boolia kurkku putkella tuli juotua. Miten tää olikin näin hyvä ilta =)
Peace, love, pää kipeä.