Uhuu:
voihan huilu , viisaudenhampaat (2kpl) leikataan pois paria päivää aikaisemmin. entäpä jos näytän hamsterilta ja joudun jättäytymään pois näistä kemuista. ei kiva... mökötän jo nyt!!
-entinenhuuhkajatulevahamsteriuhuu
älä oo mökömökö :) pitäähän metsissä aina yks pienipinkee hamsterikin olla :)
Uhuu:
voihan huilu , viisaudenhampaat (2kpl) leikataan pois paria päivää aikaisemmin. entäpä jos näytän hamsterilta ja joudun jättäytymään pois näistä kemuista. ei kiva... mökötän jo nyt!!
-entinenhuuhkajatulevahamsteriuhuu
ei se satu,, tiedän kokemuksesta ku on kaks juuri hoitoo *ilman puudutusta tehty*
kipua ei tunneta parin puudutus piikin jälkeen ja se jälki kipu on on vain tunne tila
Friction`darz:
Kuulin järjestäjiltä että ne olis klaukkalas nyt alustavasti
Öö... mitäköhän tohonki nyt sanois
Ja toisaalta siihen on syykin miks sitä paikkaa ei esim laitettu ilmotukseen. Ei pitäs olla kauheen vaikee tajuta ettei siitä oo myöskään tarkotus puhua julkisilla palstoilla.
en mä niin sitä sattumista pelkää... täsmälääkkeet on keksitty =)
vaan se turvotus. älkää kuvitelkokaan, että lähden mokomien kameroidenne saaliiksi pää hörökorvaiseksi vappupalloksi paisuneena .
mut sit jos kynnelle kykenen, niin kokeilen pitääkö vanha sananlasku niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan paikkaansa. istun kannon päähän ja huhuilen kuin huuhkaja ikään... kerrankin tämä yöeläjä on lajillensa ominaisessa maastossa... mut sitä mä ihmettele, että miten seeprapeippo saadaan sopeutumaan korpeen.... vai oleskellaanko kuitenkin lehtipuuvyöhykkeellä citylintusten pesimäalueella
-vanhamuttaeiniinkäänviisasuhuu
ps. pinkeet hamsterit on vain legendaa... mä en ole eläessäni nähnyt yhtäkään.. aina ne on yhtä pulleita ja pehmoisia... =)