Aki A - Return To Monkey Island (Autumn 2009 Promo)

26 posts, 2 pages, 7,789 views

Homegrove

Posts: 2,102

#21 • • Homegrove Further
Dodii, vihdoin kaikki kuunneltu, kolme ekaa jo viime viikolla mutten kerennyt departureen ennen eilistä.

Kahdesta ekasta sen verran että niistä olis IMO voinut koota yhden reilun tunnin mixin. Paikoin hyppi ja pomppi hiukan sinne tänne ja ykkönen loppui kuin seinään. Olin vähän että mitä tapahtui. Positiivista (tai negatiivista) oli että sielukkaat voksut yllätti. Sustakin tulee vielä Aki wanha parta (tm) joskus.

Klubi-mixistä ei oo mitään negatiivista sanottavaa, kunnon jynkkyä paikoin.

Komppaan Gatewayta, Departure on paras näistä ja yleensäkin melkeinpä parhaimpia mixejäsi yleensäkin. Se tulee näistä neljästä varmasti soimaan paljon ja usein.

--
Forward thinking house music

OlliS

Posts: 3,999

#22 • • OlliS Further

Replying to Aki A - Return To Monkey Island (Autumn 2009 Promo):

Homegrove, 11.11.2009 09:01:


Komppaan Gatewayta, Departure on paras näistä ja yleensäkin melkeinpä parhaimpia mixejäsi yleensäkin. Se tulee näistä neljästä varmasti soimaan paljon ja usein.


Edelleen, samaa mieltä :) Departure soi mulla harva se päivä, mieletöntä fiilistelyä ja sopii tilanteen ku tilanteen taustamusaksi.
freeve

Posts: 345

#23 • • freeve
Departure ja toi nu-disko-setti on tullu kuunneltua.
Näistä ensimmäinen osu ja uppos ku naula päähän.
Jälkimmäinen taas ei niinkään.. oli jotenkin enemmän odotuksia toho jälkimmäiseen ja soundi olikin semisti erilaista mitä olin kuvitellu.. noh pitää kait kuunnella uusiks..

Kovaa paskaa kyl toi Departure! Kuuntelen noi loputkin joskus(tm).
akiapina

Posts: 2,729

#24 • • akiapina apinaki

Replying to Aki A - Return To Monkey Island (Autumn 2009 Promo):

Kiitoksia kaikille palautteesta! Mukavaa lukea että miksaukset ovat uponneet pääpiirteittäin, en olettanutkaan että kaikki tykkäävät kaikista, tässä on aika laaja skaala erityylisiä juttuja mitkä uppoo mulle, ehkä pahimmat kiksuhouset jäi tällä kertaa pois :)

Freeve, 11.11.2009 11:35:
Jälkimmäinen taas ei niinkään.. oli jotenkin enemmän odotuksia toho jälkimmäiseen ja soundi olikin semisti erilaista mitä olin kuvitellu.. noh pitää kait kuunnella uusiks..



Mietin itse asiassa etukäteen vähän että uskaltaako tätä mainostaa nu-diskona, mielessä oli parin vuoden takainen vääntö siitä mikä on teknoa ja mikä ei. Valtaosa biiseistä taitaa löytyä beatportista indie dance/nu-disko -puolelta, mut en sit tiedä miten tä uppooa niille jotka seuraavat kys. genreä aktiivisemmin. Mun mielestä tästä tuli aika mun näköinen miksaus eikä tarkoitus ollutkaan soittaa tanssilattiaystävällisempää kreisibailausnudiskoa, päinvastoin. Ei siinä etteikö diskompikin meininki toimisi, esimerkiksi tämän kuun Aeroplanen Chart Mix on aivan käsittämättömän hyvä!

Homegrove, 11.11.2009 09:01:
Kahdesta ekasta sen verran että niistä olis IMO voinut koota yhden reilun tunnin mixin. Paikoin hyppi ja pomppi hiukan sinne tänne ja ykkönen loppui kuin seinään. Olin vähän että mitä tapahtui. Positiivista (tai negatiivista) oli että sielukkaat voksut yllätti. Sustakin tulee vielä Aki wanha parta (tm) joskus.



Jos noista ois koonnut tunnin miksauksen niin moni hyvä biisi ois jäänyt soittamatta ;) Ja tosiaan, Arrivalin koostaminen aiheutti aika paljon päänvaivaa ja siitä tuli vähän tollanen "leftovers mix", biisejä mitä ei saanut tungettua mihinkään muualle tai mitkä on muuten vaan vittumaisia miksata. Oon vielä sen verran allerginen noille "house music"/"this is house"/"feel the rhythm"-sampleille että wanha parta-kerhoon liittymiseen voi mennä vielä jokunen tovi :D Oisin mieluusti ottanut esim. ton Karol XVII & MB Valencen muuten hyvän biisin ilman noita korneja "I wanna bring back house"-sampleja :S Mut tuskin tarkoititkaan noilla sielukkailla voksuilla tota, nudiskosta kieltämättä löytyy omaan makuun sopivia vokaalibiisejä.

Gateway, 10.11.2009 11:23:
Vähän on ehkä musalinja sulla muuttunut mutta ei paljoa, onneksi :)



Joo, tänä vuonna on tullut ehkä sukellettua vähän syvemmälle tai lähinnä selattua eri genrejä kuin viime vuosina, ja nyt kun katsoo tän vuoden miksauksia jälkikäteen niin soundi on siirtynyt ehkä piirun verran deepimpään ja housempaan suuntaan. Yks syy siihen on varmaan Danny Howellsin miksaukset joita on tullut fanitettua aika paljon tässä reilun vuoden aikana, kai se on siirtynyt väkisinkin siihen millaisia biisejä tulee etsittyä Beatportista. Tottakai tietyt jutut on sellaisia mihin tulee kiinnitettyä aina huomiota, ja yleensä niillä on jotain tekemistä 90-luvun progehousesoundin kanssa :)

Tässä on muuten vielä miksaus kuluneelta keväältä, jos jotakuta kiinnostaa kuunnella. Tein sen promonauhaksi yksiä bileitä ajatellen ja mielessä oli showcase eri genreistä mitä soitan, joten kovin yhtenäinen se ei ole. Punaisena lankana toimikoot vaikka überkesäiset biisit, huomaa että miksaus on tehty toukokuussa järjestettyihin allasbileisiin :)

http://koti.kapsi.fi/~aki-a/mixes/aki_a_-_lua_bar.mp3

01 Cusmos: Garoto (Dorfmeister & Moestl Mix) [G-Stone]
02 Sin Plomo: Nature Groove [Plastic City]
03 Sally Shapiro: I'll Be By Your Side (Tensnake Mix) [Permanent Vacation]
04 David Rubato: Circuit (Aeroplane Mix) [Institubes]
05 Marcus Selka: Sunday Monday (Poolside Cruise Mix) [Plastic City]
06 Bertie Blackman: Town Of Sorrow (Mic Newman Mix) [EQ]
07 Vesuviano & Florian Kruse: Don't Mute Me [Save Room]
08 ATFC ft. Yasmeen: Tell U Y (New Jack Swing Original) [Strictly Rhythm]
09 Terry Grant: Songful Bird (Alive In '85 Mix) [System]
10 Faze Action: Good Lovin' (Full Motion Mix) [Faze Action]
11 Kid Cudi: Day 'n Nite (Jori Hulkkonen Mix) [Fool's Gold]
12 The Orange Lights: A Few Good Days (Tom Middleton Deep Mix) [Renaisance]
13 Sally Shapiro: I Know You're My Love (Juan MacLean Mix) [Paper Bag]
14 Gwen & Bertrand Dupart: Lolita [Space Breaks]
15 Henrik B: Airwalk [Pryda Friends]
akiapina

Posts: 2,729

#26 • • akiapina apinaki

Replying to Aki A - Return To Monkey Island (Autumn 2009 Promo):

OlliS, 29.5.2010 23:38:
Tartaruga Lounge ollut voimasoitossa nyt useamman päivän täällä Maltalla, mieletöntä diskoa! Nick Warrenin Cosmic Disco Mix 2:n kanssa kilpailee reissun kovimmasta soundtrackista. Kesämusaa <3
Kiitos vielä :)



Kiitos kommentista Olli :) Disko kuuluu aurinkoisiin päiviin samalla tavalla kuin vaikkapa jäätelö, itsellä on ollut täällä eniten soitossa Aeroplanen helmikuun chart-miksaus :)