DJ Meke - Let The FORCE Be In The Mix [ makina hardtrance ]

9 posts, 1 page, 3,338 views

Meke

Posts: 2,083

#1 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
lfitm.jpg


acid, freeform, happy hc, hard trance, hc, jotain

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Fintek

Posts: 75

#2 • • Fintek random raver
Ihan pirteä setti. Mukava että tämänkin genren olemassaolosta muistuttaa joku.

Ilmeisesti aika tuoretta makinaa, muistelisin että n. 5 vuotta sitten koko genre kuulosti vielä aika amatöörimäiseltä ja mitäänsanomattomalta.
Meke

Posts: 2,083

#3 • • Meke GT Digital, BCN Records

Replying to DJ Meke - Let The FORCE Be In The Mix [ makina hardtrance ]:

Fintek, 7.10.2009 20:07:
Ihan pirteä setti. Mukava että tämänkin genren olemassaolosta muistuttaa joku.

Ilmeisesti aika tuoretta makinaa, muistelisin että n. 5 vuotta sitten koko genre kuulosti vielä aika amatöörimäiseltä ja mitäänsanomattomalta.



Khyllä vain, tuoretta on, mukana myös Japani ja Britti (okei...enempi UK happy hc) makina biisikin.
Pyrinkin ne laadukkaat makina biisit löytään ja löytyy viiden vuoden takaakin ihan hyviä biisejä mut niitä on aikast harvassa. Monia Scott Brownin biisejä on julkaistu makina lafkoilla ja nekin on makina tyylillä tehtyjä...samoin monet ysäri saksa hardtrance biisit luokitellaan makina genreen espanjassa (esim. Cocooma). Riippuu paljolti maasta, kuuntelijasta, biisistä jne. mikä on makinaa ja mikä ei.


DJ Neon soittaa espanja makina kipaleen Säde bileissä...
Kuuntele 2.33 kohdasta

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Betwixt

Posts: 8

#4 • • Betwixt
it very nice mix!! Ilove it. please Can you tell me the full list? if there is no problem
Ergilion

Posts: 751

#5 • • Ergilion
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* jo pelkästä introsta *känni*

solid kamaa

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

kinderi

Posts: 1,783

#6 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mullehan nää genret yms ei sano hirveesti mitään, mä vaan kuuntelen ja jos tykkään niin kuuntelen uudestaan.
Ja tätä settiä ON kuunneltu *tanssittel* On ollu autossa tehosoitossa, lenkillä mukana, ja vapailla annettu myös seinänaapureiden kuunnella *tirsk*

Siinä puolen tunnin kohdalla on joku biisi, joka on jostain syystä oudon(en mä paremminkaan osaa sanoa) kuulonen, ja siinä on pakko laittaa volat extralujalle :p

Tää toimii, ja hienosti toimiikin! Saako tätä lisää bileissä 4.12? ;)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Meke

Posts: 2,083

#7 • • Meke GT Digital, BCN Records

Replying to DJ Meke - Let The FORCE Be In The Mix [ makina hardtrance ]:

kinderi, 18.11.2009 18:26:
Mullehan nää genret yms ei sano hirveesti mitään, mä vaan kuuntelen ja jos tykkään niin kuuntelen uudestaan.

Siinä puolen tunnin kohdalla on joku biisi, joka on jostain syystä oudon(en mä paremminkaan osaa sanoa) kuulonen, ja siinä on pakko laittaa volat extralujalle :p

Tää toimii, ja hienosti toimiikin! Saako tätä lisää bileissä 4.12? ;)




Makina on vain espanjalaisten nimitys heidän luomalleen hardtrance / happy hc soundille. Useimmat biisit kyl mun mielestä on nopeta hardtrancea.

Kyllä tätä on tulossa 4.12. mukaan voi eksyä muutama ysäri hardtrance / reivi biisi sekä uutta britti hardcorea jne...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

kinderi

Posts: 1,783

#8 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to DJ Meke - Let The FORCE Be In The Mix [ makina hardtrance ]:

Meke, 20.11.2009 16:05:
---
kinderi, 18.11.2009 18:26:
---

Makina on vain espanjalaisten nimitys heidän luomalleen hardtrance / happy hc soundille. Useimmat biisit kyl mun mielestä on nopeta hardtrancea.

Kyllä tätä on tulossa 4.12. mukaan voi eksyä muutama ysäri hardtrance / reivi biisi sekä uutta britti hardcorea jne...



No siis, juurikin toi makina on/oli mulle ihan tuntematon käsite.. Kiitos selvennyksestä, ja sitten 4.12 nähdään *tanssittel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

SamHard

Posts: 2,098

#9 • • SamHard
Törkeen hyvä setti!