SamHard - Time and Space (final/ Hardtrance)

5 posts, 1 page, 1,403 views

SamHard

Posts: 2,098

#1 • • SamHard
Tässä uutta hardhouse tuotantoa. Melodia vaihtuu lopussa
vielä uudessa versiossa nuoteista sointuihin. Ei vaan toimi
lopun melodia muuten, eikä saa melodian tunnelmaa ilman
sointuliidiä. Miksaus muuten UK tyylistä, ja pientä psykevaikutetta
soundeissa, ennen main liidiä*igor*

http://www.mediafire.com/?qznzmzygz4y
Stene

Posts: 430

#2 • • Stene
Hyvät acid-murinat! Noi narinat vie kivasti biisiä eteenpäin, eikä päästä irti ennen breikkiä. Breikissä on loistavat paditunnelmoinnit. Sen jälkeen lähtevästä melodiasta olis ehkä voinu antaa jotain "vihiä" tossa breikissä, koska biisi tuntuu muuttuvan aika paljon sen lähdettyä.

Itse soundillisesti ei mun mielestä ainakaan löydy valittamista. Omaan makuun vielä läskimpi meininki toimii paremmin, mutta kuitenkin.

Uskoisin silti, että tämmöselle fiilistelis hyvin varsinkin tanssilattialla. *hymy* *piis*
SamHard

Posts: 2,098

#3 • • SamHard

Replying to SamHard - Time and Space (final/ Hardtrance):

Stene, 5.10.2009 00:29:
Hyvät acid-murinat! Noi narinat vie kivasti biisiä eteenpäin, eikä päästä irti ennen breikkiä. Breikissä on loistavat paditunnelmoinnit. Sen jälkeen lähtevästä melodiasta olis ehkä voinu antaa jotain "vihiä" tossa breikissä, koska biisi tuntuu muuttuvan aika paljon sen lähdettyä.

Itse soundillisesti ei mun mielestä ainakaan löydy valittamista. Omaan makuun vielä läskimpi meininki toimii paremmin, mutta kuitenkin.

Uskoisin silti, että tämmöselle fiilistelis hyvin varsinkin tanssilattialla. *hymy* *piis*



Kiitos kommentista*joo* Breikkiin tulee vielä muutoksia ja joku nostatus.
Paljon vielä parantamista tässä, mutta uskoisin final mixin olevan ihan
tasapainoinen kokonaisuus.. hope so*hymy*
Yanda

Posts: 125

#4 • • Yanda Windwalker
hyvän kuuloinen biisi!
ei tää mikään räpellys ole*vink*. selkeä on.
valmista odotellen.

--
MindDrive