DJ Mange - Hard & Tight [hard-trance/hardhouse/hard-nrg]

37 posts, 2 pages, 7,300 views

mange

Posts: 1,913

#1 • • Edited mange Terrorcraft
*pahis* DJ Mange - Hard & Tight *pahis*
[~ 106Mb - 77.16min - 192kbps ~]

Setti puhukoon puolestani.
Mielipiteet/kommentit/jne. ovat tervetullutta.

In english
Hard stuff.

Edit: Biisilista poistettu ja setti on OFFLINEssä.
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
kyllä!

tykkäsin. meillä on aikalailla sama musiikkimaku kun on tarkastellut näitä sun miksauksia.
tekniikka on sulla hallussa. ei pahemmin laukkaa ja saksasoundissa on noi vaihdot aika crossausta mutta mun mielestä sun setissä ei ollu sellasta pahaa hosumista sen faderin kanssa vaan mun mielestä biisit rullas hyvin yhteen...paitsi!!!
mä olisin jättäny ton bk ja i need your loven pois ja jatkanu fragmalla ja lisänny loppuun jonkun stygen mutta mutta..äh!

setin biisit oli hyvää keskitasoa.. tosin parista biisistä en tykännyt mutta esim aloitus raita on gary d kokoelmalevyltä kulutettu puhki*iloinen*

joo jatka samaan malliin

--
-keep it hard-

UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
Nyt oon kuullu sen kerran läpi ja tykkäsin tosi paljon.. Pakko kuunella viel uudestaan..... Mut todella onnistunut mun mielestä ainaskin...*joo*
avb

Posts: 1,003

#4 • • avb - Sylvester -
Täää on aivan ukomattomman hyvä*ökkö**ökkö*
Avatar
#5 • • tuntematon Guest
hei toi intro on joltain scooterin levyltä*nauraa*
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
tuntematon:

hei toi intro on joltain scooterin levyltä*nauraa*



eikös se ole se ensimmäisen asteen yhteys elokuvasta, jossa se sulve heitti ton värssyn sinne avaruuteen satelliitilla*täh*

[muokattu 9.5.2003 22:02]

--
-keep it hard-

mange

Posts: 1,913

#7 • • mange Terrorcraft
Juu, totta, intro on Scooterin levyltä, "Back to the heavyweight jam". *joo* Tuo intro voi myös olla tuosta leffastakin... ainakin yhdessä James Bondin leffassa tämän kuulee, en vaan nyt muista mikä se oli, tuli äskettäin TV:stä...
Mutta on kyllä mukava kuulla että porukka on tykännyt meikäläisen setistä. *hymy*
hrdkvr

Posts: 3,929

#9 • • hrdkvr KURGO
öö onko proteus ainoa joka saa soittaa lab-4 tai carbon based:ä???
sittenhän proteuksenkaan setit ei ole omaperäisiä sillä carbobasedin tultua vinyllilevitykseen ulkomaalaisella levy-yhtiöllä jo joka toinen polkka dj omistaa joko cb, lab-4, re-formia, dokkia, k-realia/feroxia tai enzyme labelintuotteita.
ja musta tuntuu että näissäkään tapauksissa proteus ei tainnut olla ihan ensimmäinen kyseisiä levyjä omistanut mutta ehkä eniten soittanut kylläkin ja eikä siinä mitään...
on kyllä totta että alkaa kaikissa nyky polkka seteissä olla samoja biisejä mutta se vaan johtuu siitä kun nykyään tehdään niiiiin paljon HUONOA polkkaa.
mun mielestä tässä setissä oli alussa juuri sellaisia raitoja jotka erottaa tän setin muista...ei niin usin soitettua ja joitain kuulin ekaa kertaa...noh pluria vaan

kiitos ja anteeks

--
-keep it hard-

micsu-

Posts: 9

#10 • • micsu-
Kylläh! Kerrassaan loistava setti. Tämä kaveri kyllä osaa. Aikaisemmat setit olleet loistavia mutta tämä vie kyllä voiton *joo* Jatka osi samaan malliin *hymy*

--
- micsu -

Hixxy

Posts: 522

#11 • • Hixxy HaroPup
Tää on todella hyvä *hymy*
Kiva ku on jaksanu tehä tälläsen loistavan setinki ni ei tarvii koko aikaa ite biisejä vaihdella~~ Tattista

[muokattu 13.5.2003 12:55]
display23

Posts: 3,069

#12 • • display23
Oli kyl aika maistuva pläjäys...nyt on just vika biisi menossa!!vaihdot meni hyvin ja biisit oli tosi kovii*super*
mange

Posts: 1,913

#13 • • mange Terrorcraft
hardikaveri:

on kyllä totta että alkaa kaikissa nyky polkka seteissä olla samoja biisejä mutta se vaan johtuu siitä kun nykyään tehdään niiiiin paljon HUONOA polkkaa.


Tuo on totta. Nykyään tulee niin hirveetä skeidaa ulos että huh huh. Saa melkeinpä itse alkaa tekemään omia biisejä jos haluaa erottua joukosta.
--
Kiitoksia vielä kommenteistanne! (...ja lisää saa vielä antaa)*iloinen*
KeijoK

Posts: 1,495

#14 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Hyvä meininki ja hyviä biisejä! Jos saa esittää toivomuksia niin seuraavaan miksaukseen mukaan LAB 4 - Scared 2 Death *plur*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

insejn

Posts: 689

#16 • • insejn
*joo**joo* kyllä, tykkäsin... ei pahaa sanottavaa *hymy*

--
*aplodit*

mange

Posts: 1,913

#17 • • mange Terrorcraft
Kiitos vielä kommenteista! *hymy*
Tämä on vielä jonkin aikaa (päivän, viikon, kuukauden.. tarkkaa aikaa en osaa sanoa) online kunnes saan uuden mixerin niin sitten pääsen taas vääntää uutta settiä. Tuleva setti tulee olemaan suht rankkaa paiskontaa puolelta toiselle. *pahis*
Mutta nauttikaa vielä tästä niin kauan kuin se on online. *hymy*
User

Posts: 135

#18 • • User
Kuuntelin eilen. Ihan hyvää jälkeä, mutta vähän turhan tutut biisit. Kokeilepa ensi kerralla lisätä joukkoon joku vähän vieraampikin.

Mutta kuten jo kerkesin mainita. Hyvän setin oot saanu aikaan.
NextAce

Posts: 2,505

#19 • • NextAce Alienated
Oli kyl hyvä setti*hymy* No ei se hirveesti haitannut, vaikka tuttuja biisejä olikin runsaasti..

--
-Alienation-

-----

insejn

Posts: 689

#20 • • insejn
pakko viel laittaa erikoismaininta noista ekoista biiseistä, ennen labii ja carbonii...
ne on *plur**plur**pihkassa**sydän**sydän**pihkassa**plur**plur*

tollee hymiöissä *nauru**nauru*

--
*aplodit*