Maanantaina loppuu viiden vuoden odotus, kun bristolin superduon neljäs albumi näkee vihdoin päivänvalon. Ite oon ainakin mielenkiinnolla seurannut kavereiden blogista albumin (pitkää) syntyprosessia, ja nyt tuolta playerista (http://wayoutwestonline.blogspot.com/) löytyy jokaisen biisin "sample" kokonaisena versiona. Kuten blogista voi lukea, uudessa albumissa on käytetty paljon sampleja vanhaan tyyliin ja muutama vintagesynakin on löytänyt tiensä studioon. Viime albumiin verrattuna tässä on paljon klubimpi ote, mutta jos vertaa tätä 12 vuotta sitten julkaistuun esikoisalbumiin niin ei voi kuin hämmästellä miten hyvin punainen lanka on pysynyt käsissä kaikki nämä vuodet. Way Out Westin soundissa onkin aina ilahduttanut sen ajattomuus vaikka jokainen albumi on toki oman aikansa kuuloinen, saa nähdä miten samalta suunnalta oleva Hybrid onnistuu omassa yrityksessään myöhemmin tänä vuonna :)
Omia lemppareita We Love Machinelta on hankala valita, lattialla hyvin toimineet Only Love, Future Perfect ja etenkin nimikkobiisi We Love Machine ovat loistavia klubibiisejä. Kaks biisiä jotka nostaisin "hittien" ohella tässä vaiheessa yli muiden ovat haikea One Bright Night ja todella elokuvamainen ja avara Tierra Del Fuego. Kuten sanottua, uskallan jo nyt sanoa että tämä levy tulee kestämään hyvin aikaa ja luulen että se oikea lemppari löytyy vasta useamman kuuntelukerran jälkeen :)
Omia lemppareita We Love Machinelta on hankala valita, lattialla hyvin toimineet Only Love, Future Perfect ja etenkin nimikkobiisi We Love Machine ovat loistavia klubibiisejä. Kaks biisiä jotka nostaisin "hittien" ohella tässä vaiheessa yli muiden ovat haikea One Bright Night ja todella elokuvamainen ja avara Tierra Del Fuego. Kuten sanottua, uskallan jo nyt sanoa että tämä levy tulee kestämään hyvin aikaa ja luulen että se oikea lemppari löytyy vasta useamman kuuntelukerran jälkeen :)