Replying to CDJ-2000 & CDJ-900:
JussiS, 18.9.2009 14:09:
---
darudevil, 17.9.2009 17:19:
itseasiassa taitaa olla vähemmän featureita ainakin cue/loop-osastolla, ja ei juuri mitään mitä jo en olisi itse säätänyt omalla combollani.
---
Itse kun tulee käytettyä tosi paljon looppeja, niin josko tolla sais ne jo kerranki osumaan järkevästi kohdalleen. Siitä vaan sit talteen SD:lle, cuepointteihin kaikki olennaiset samplet suvannoista ja looppikikkailua päälle. No ei se mikään Ableton varmaan oo, mut toivottavasti tolla saa tosiaan säädettyä looppeja aika vapaasti.
17.10. choonissa muuten käytössä nämä laitteet, voin antaa palautetta kunhan saan käpisteltyä. Jos oot Ville turgguses tuolloin, niin tuu päiväl tsekkaan itse!
En oo mestoilla, olen jossain muualla soittamassa, mutta kiitos kutsusta! Kyl mä niitä pääsen tossa joku päivä testaamaan, ei täs niin kamala paniikki sen suhteen ;)
Kuulemma saa loopit paremmin kohdalleen kuin aiemmin, enkä dissaile missään nimessä vehjettä, mutta tarkoitin, että Traktor+Otus -yhdistelmällä mulle on ollu 8 looppia ja hot cueta (+ x määrä tavallisia, joista saa kivasti visuaalisia markkereita) mahdollista jo jonkun aikaa.
Infekto, 24.9.2009 01:03:
Cd vihkoo plärätes näkömuisti toimii melko nopeesti , failei tikusta kelaamalla täytyy olla aika tarkkaan folderit kohillaan et löytää jonkun random biisin mikä tulee mieleen soittaan.
(Eri asia jengillä joka tekee biisilistan valmiiks , saman tien voi sit tehä koko miksauksen ja painaa playtä)
Niinno, ite teen Traktoriin soittolistan (rungon) about joka keikalle, siinä on usein tuplaten tai joskus triplatenkin biisejä lopulta soitettuihin verrattuna, ja sitten mulla on sellaset "klassikot", "kevennys", "diipinnys", "omat" ja pari muuta listaa joista voi parilla veivauksella ladata seuraavaksi biisiksi ihan jotain muuta. Ja sen lisäksi Traktorissa on search. Ei se listan tekeminen ainakaan täällä tarkoita samaa kuin valmiin miksin soitto. Ja toinen näkökulma tulee kans mieleen; onko huono asia, jos tietää biisikombinaatioista etukäteen, että ne tulee toimimaan lattialla, ja että aktiivisesti miettii niitä ja testaa etukäteen hyvän miksauspaikan tai kaks? Onko se huijaamista vai ammatimaista valmistelua ja hyvää korvaa? (jep, offtopiiiiikki)