CDJ-2000 & CDJ-900

65 posts, 4 pages, 16,103 views

Infekto

Posts: 266

#61 • • Infekto

Replying to CDJ-2000 & CDJ-900:

Yallu, 24.9.2009 09:57:

Tätä mä olen jo pitkään ihmetellyt.. Miksi on huono asia, että miettii settiä etukäteen? Mun mielestä se on vaan hyvä juttu. Tottakai pitää osata mukautua, mutta voihan niitä biisejä miettiä valmiiksi.. Sori OT.


Joo toki settiä pitää miettii etukäteen ja on hyvä jos on löytäny toimivia biisipareja.
Oon huomannu jonkun kerran kun on tehny tarkempaa soittolistaa lyhyen settiajan takia, että sitä tuijottaa ihan liikaa , se on enempi semmosta "tässä on mun mielestä hyvät biisit kivasti miksattuna" ja yleisön kans eläminen jää puuttumaan.Kaaos ja paniikki biisivalinnoissa sopii meikälle paremmin. *hymy*
Mut joo, tälle on varmaan oma topikki jossain ja makuasioistahan tässä on aika pitkälti kyse.Kukin tyylillään.
Junkieman

Posts: 123

#62 • • Junkieman
Meikästä on kiva kyllä improvisoida, mutta sitten jos on tosi vähän soittoaikaa, niin jotenkin sitä on pakko miettiä biisit etukäteen hyvin. Ja sit siinä on kyllä huonona se, että siinä ei kyllä kauheen hyvin mukaudu yleisön reaktioiden mukaan. Jos on joku alle puolen tunnin soittopätkä ja soittaa eri genrejä aina rokista houseen, niin sellanen yleisön mukaan eläminen on widun vaikeeta, jos on miettinyt miten voi vetää mahollisimman monenlaisia biisejä ja mahdollisimman hyviä. Mutta se on kyllä ihan parasta soittaa sillei, että ei oo mitään keinotekoisia rajoja sen suhteen mitä voi soittaa vaan voi soittaa Donna Summerit ja Justicet samaan settiin.
kondis

Posts: 128

#64 • • kondis Concha
miten jos tuolta ameriikoista moisen tilais niin miten nuo jännitteet nyt sitten menee? toimiiko täälä kotosuomes?

Ebaysta kaikkien spekseissä 120v/60hz ja pioneerin jenkki sivustoilla kuitenkin ilmotetaan 220-240 50/60hz, sähkämies kun en ole niin en tiä juurikaan niiden päälle :)
Meke

Posts: 2,083

#65 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
www.discoland.fi

CDJ-2000 1695 €
CDJ-900 1250 €

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz