Huhhuh mikä meno!
Ei voinu ku ihmetellä siinä päälavan viereisellä parvella ja kattoo alaspäin miten siistiltä pitkästä aikaa oli olla isoissa bileissä ja vielä niin että meno oli ennen kaikkea reivit hyvän musan ja frendien kera eikä mitään puristien klubitappelua :D Huhhuuuh!
Ihmettelinki kyl et miks oli jotenki Renegaden yleiseen tasoon nähden niin vaatimaton set-uppaus mut varmaan johtu sit siitä teatterijutusta. Toisaalta, eikö tätä nyt muka ollut tiedossa jo etukäteen?
Soittoaikataulut toimi loistavasti. Ite myöhästyttiin muutenki aikatauluista ni kun tultiin paikalle ei ovella ollu jonoa ollenskaan ja ehdittiin siinä tunnin-puoltoista lämmittelemään tanssijalkaa Mufflarin ja Riku Tuubsin tahtiin ennen Pendulumia ja the mathöfakcin EMPERATRONIA! Kiitti jätkät!
Ainut miinus menee sille v*tun idiootille joka päätti sit heitellä juomia sieltä yläparvelta yleisön niskaan ja meki sit saatiin osamme vaikka oltiin siinä sivussa. Kun huomautin asiasta oli vastaus luokkaa "vedä vittu päähäs". Vaikka oon tosi anti-tappelija ja pasifistisivari, meinas kyllä pinna palaa pahan kerran ja mainitsin asiasta pokelle joka tyynesti ei tehnyt mitään vaikka annoin tarkat tuntomerkit herrasta. Sinä n. 185 cm pitkä mieshenkilö sinisessä villapaidassa, tummissa farkuissa, ruskeassa vyössä (metallinen iso solki edessä), blondatuissa, lyhyissä hiuksissa. Jos bongaan SINUT yhdessäkin baarissa jossa on mun järkkäämät bileet tai olen soittamassa... SINÄ lennät ulos.
Oli sen verta night of mayhem että multa katos toinen korvatulppa (noh, pitihän sitä ostaa uudet muutenski...) ja sit tyttöystävän Nokialainen 5800 express music (se kosketusnäytöllinen malli). Jos joku on poiminu talteen ni pliide laitaks vaik privaviestiä. Voidaan järkätä joku löytöpalkkion tapainenkin :)