STROKE (FOR MEN ONLY) 26.9.2009 @ Helsinki

33 posts, 2 pages, 11,081 views

mr.a

#1 • • mr.a
stroke_sensored.jpg

It's time for something new.

Last saturday of every second month, curtains are drawn at Diskobar Loop and doors opened wide for all boys, butches, bears and businessmen who enjoy high quality disco and house. Dance away the usual clubbing rituals with people you've never met, and end up being touched in a new, strange way. It's now all up to you.

STROKE every second month @ Diskobar Loop. Free entry.

Opening Party Saturday 26th of September from 9 PM till 3 AM. Get there early for free drinks!

On aika kokeilla jotain uutta.

STROKE FOR MEN ONLY on uusi klubi-ilta Loopissa. Nimensä mukaisesti ero muuhun tarjontaan on, että täällä juhlimme poikaporukalla. Strokessa panostetaan laadukkaaseen tanssimusiikkiin ja vapautuneeseen tunnelmaan. Stroke on säännöllinen pako maailmaan, jossa jokainen kerta on ensimmäinen.

STROKE, joka toinen kuukausi @ Diskobar Loop. Ilmainen sisäänpääsy.

Avajaiset 26.9 lauantaina klo 21-03, luvassa tarjoilua, ole ajoissa.

stroke_logo_musta.jpg
ValaX

#2 • • ValaX
siis eiks tänne pääse naiset ollenkaan?
dj upi

#3 • • dj upi
Oonki miettiny et ku DTM:ssä on pitkään ollu naisten bileitä ni millon jonneki tulee puhtaasti miesten bileet. Siistiä et Loop otti vetovastuun :)
ValaX

#5 • • ValaX

Replying to STROKE (FOR MEN ONLY) 26.9.2009 @ Helsinki:

Tapi, 14.9.2009 16:25:
---
vala, 14.9.2009 16:17:

siis eiks tänne pääse naiset ollenkaan?

---

Tosiaan, ao. quoten lihavoidut tekstit jättävät tosi paljon varaa tulkinnoille.

---
mr.a, 14.9.2009 15:38:

STROKE FOR MEN ONLY on uusi klubi-ilta Loopissa. Nimensä mukaisesti ero muuhun tarjontaan on, että täällä juhlimme poikaporukalla.
---

se oli vaan mielipiteeni tällaisia suokupuoli erotteluja kohtaan*vink*
Freja

#6 • • Freja Sihteeri

dj upi, 14.9.2009 16:20:
Oonki miettiny et ku DTM:ssä on pitkään ollu naisten bileitä ni millon jonneki tulee puhtaasti miesten bileet. Siistiä et Loop otti vetovastuun :)

Miks mä oon iha ulkona tällasesta? :O
Itekin valan tavoin ihmettelin tätä kun niin täälläkin tuosta puheltu jo vuosia, kun ollut esim tapahtuma mihin naiset päässeet ilmaiseksi ja miehet joutuneet maksamaan päästäkseen sisälle, niin minkähänlaista keskustelua tämä sitten saa aikaan kun tällä kertaa naiset ovat se "syrjitty" osapuoli - eli naiset ei näihin bileisiin ole tervetulleita koska bileet ovat vain miehille.

Ja sitten selvennykseksi ennenkuin joku vetää herneen nenään mun kommentistani, että sanon tämän vain siksi että mielenkiinnolla odotan tästä kehkeytyvää keskustelua. Itse bileitä vastaan mulla ei ole mitään. Harmittelin vain sitä, etten tiennyt DTMn naistenilloista jotka eivät liity sitten tähän tapahtumaan eli sori ot.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#7 • • niomic Guest

Freja, 14.9.2009 19:58:
---
dj upi, 14.9.2009 16:20:

---

Miks mä oon iha ulkona tällasesta? :O
Itekin valan tavoin ihmettelin tätä kun niin täälläkin tuosta puheltu jo vuosia, kun ollut esim tapahtuma mihin naiset päässeet ilmaiseksi ja miehet joutuneet maksamaan päästäkseen sisälle, niin minkähänlaista keskustelua tämä sitten saa aikaan kun tällä kertaa naiset ovat se "syrjitty" osapuoli - eli naiset ei näihin bileisiin ole tervetulleita koska bileet ovat vain miehille.

Ja sitten selvennykseksi ennenkuin joku vetää herneen nenään mun kommentistani, että sanon tämän vain siksi että mielenkiinnolla odotan tästä kehkeytyvää keskustelua. Itse bileitä vastaan mulla ei ole mitään. Harmittelin vain sitä, etten tiennyt DTMn naistenilloista jotka eivät liity sitten tähän tapahtumaan eli sori ot.

No vaikea uskoa et täs ois kyse mistään absoluuttisesta sukupuoliblokkauksesta, sitä kun ei laki salli ellei ole jokin tyyliin yksityisklubi tjmsp. Itse olen ainakin käynyt pariin otteeseen DTM:n naisten iltamissa sattumalta. Tuo erillishinta sukupuolen perusteella on vähän niin ja näin. En usko et kovin montaa äijää on ihan hirveesti haitannu et jossain varsinkin pienempien genrejen bileissä saadaan vähän sitä TASA-ARVOO kiintiöiden suhteen reilaan ku annetaan tommonen täky naisille ;) Mutta eihän se "_oikein_" ole. Itsehän olen toki sitä mieltä et yrittäjän pitäis saada päättää tasan ketä sinne raflaansa päästää ja millä hinnalla, mutta huonoa jälkeä siitä varmaan tulisi ja varsinkin ulkkareiden suhteen :E

Ana varmaan oikoo asiat piakkoin.
z

#12 • • z
Cosmic City Survivor

#13 • • Edited Cosmic City Survivor
this one Noooot

&feature=PlayList&p=F4F7CC1776664237&index=2

this on YES

AND THIS ONE

&feature=related
tomii

#14 • • tomii kallion herttua
Vähän kingi flaijeri :DDD

--
reivaan kunnes kuolen

mr.a

#15 • • Edited mr.a
Lisäinfoa, biisilistoja, musavideoita,kuvia ja muuta yleistä hälinää Facebook ryhmässä täältä;

STROKE

Nettisivut toistaiseksi työn alla.
mr.a

#16 • • Edited mr.a
DJ Sami Montell (STROKE resident) Ten Times Mind Stroking :

Melba Moore: Pick Me Up I*ll Dance (Special Disco Version)
*Is the essence of disco here? Maybe... The boogie, the feeling of joy, flirty words. And a remix from talented Mr. John Luongo. Just pick me up and make me dance like it's' 1978 again.

Macho: I'm A Man
*Italia 1978. Liki 18 minuuttia pelkkää tiukkaa italodiscon hurmaa 130 bpm nopeudella. Kuulkaa sanat miten haluatte, mä kuulen niitä mm. näin" I never had any problems and my butt is made of stone". Oh, tässä disco kierrätti vanhempaa biisiä- Steve Winwoodin Spencer Davis Groupin originaali on vuodelta 1967.

The Three Degrees: Dirty Ol'Man
*Aika herkistyä. Tässä ollaan elämän, eli discon ja siten myös modernin tanssimusiikin, alkulähteillä. Vuosi 1973 ja Philadelphia.
Eräs mallineitonen kuulemma tanssi tätä pöydillä Pariisissa ja levytti muutama vuosi jälkeenpäin samanhenkisen ensimmäisen singlensä. Se oli hitti, mutta ei jättänyt yhtä suurta jälkeä kuin tämä seuraava julkaisu joka päätyi hänen samalle älpeelleen eli kukapa muukaan kuin ... Ladies and Gentlemen, Ms. ...

Grace Jones: La Vie En Rose
*Iconic song, from iconic artist. Mitä tästä voisi sanoa? Jos pitäisi valita täydellinen biisi, se olisi tämä. Käy balladista ja bilebiisistä, aamuun, iltaan, yöhön ja aamuyöhön. Rakastumiseen ja rakkauden muistelemiseen, haaveuniin. This is life.

Mc Lane Explosion: Magic Fly
*Mitä eikö Moroder ollutkaan ainoa? Tämä ei itse asiassa ole aito. Tässä kierrätetään vuotta aikaisempaa, eli v. 1977 ranskalaisen Space kokoonpanon biisiä. Tosin tähän versioon on näppinsä sotkenut Tom Moulton, mallimies, jonka sormien avulla syntyi niin paljon discohyvää. (Excusez-moi, nyt oli ihan pakko knobbailla) Suurkiitokset Jussi Kantoselle levystä.

Salsoul Orchestra Feat. Loleatta Holloway
*Vuosi 1982, Patrick Adams, Salsoulin orkka, Loleattan uskomaton tulkinta, Shep Pettibonen miksaus- ja tuloksena tämä vastustamaton discogroove. "Like a child in a candy store, you pleed for your mother for one piece more." Hell yeah!

Sylvester: Tell Me (Remix)
*Vielä yksi v. 1982 discogroove. Äänessä Sylvester, joka oikeastaan halusi laulaa jazzia. Loistavan koolia vääntöä.

East 57 Feat. Donna Allen: Saturday (Full Intention Club Mix)
*Mulla on niin vahva mielikuva Donna A:sta ketkuttamassa keltaisessa minimekossa mekaanisen Serious kasarihittinsä tahtiin, että on vaikea uskoa, että tässä laulaa sama nainen. Ja hyvin laulaakin. Tämäkin on discorenesanssia- erään Chic nimisen ryhmän yhden laulajattaren, Norma Jeanin tutuksi tekemä klassikko. "I just have to party, uuh and please my body".

Freemasons Feat. Amanda Wilson: Love On My Mind (Back To Philly Remix)
*Megadance pläjäys vuodelta 2005. Sämplinä raregroovescenen rakastetuimpia biisejä- Jackie Mooren hitti This Time Baby vuodelta 1979.

Faze Action: I Wanna Dancer (Special Disco Mix)
*2009. Kuka olisi uskonut, että tämä päivä koittaa? Tämä biisi voisi olla vuodelta 1982. I wanna dancer. Tonight. I want you. I need you. A DJ is nothing without the crowd.
mr.a

#17 • • mr.a
MR.A STROKE TOP 10 OPENING NIGHT STROKING...

* Patti Labelle - The Spirit´s in it (1982)

* Cheryl Lynn - Got to be Real (1978)

* Chaka Khan - I feel for you (1984)

* Prince - I wanna be your lover (1979)

* Diana Ross - I´m coming out (1980)

* The Nightwriters - Let the Music use you (1992)

* Hercules and Love Affair - Blind (Frankie Knuckles remix) (2007)

* Black Ivory - Mainline (1979)

* MSFB - Love is the Message

* Leroy Burgess - I know you will (Larry Levan remix)
UrmaZ

#18 • • Edited UrmaZ
Kelpaaks tää? Ei ehkä niin gay (tanssijoita ei lasketa) mut kova kumminkin.

Meke

#19 • • Meke GT Digital, BCN Records
Onhan näitä...

Miquel Brown - So Many Men, So Little Time (1983)

Patrick Cowley - Menergy (1981)

CeCe Peniston - Finally (1991)

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz