Klubbari/kaverisählyä @ Helsinki

33 posts, 2 pages, 8,210 views

Birgie

#1 • • Edited Birgie Kikati
Olisko ihmisillä kiinnostusta tulla pelailemaan sählyä/salibandya muiden samanhenkisten kanssa, vuorot maksavat yhteensä n. 50-90€/h riippuen ajankohdasta. Tämä tekee n. 3,6-6,5€/pelaaja jos saadaan 14 pelaajaa paikalle. Pelataan siis isolla kentällä, ja halli sijaitsee todennäköisesti Helsingin alueella (esim. Arena Center Ruskeasuo, Hakaniemi ja Myllypuro).

Vuorot ovat kalleimmillaan arki-iltoina klo 22 asti sekä sunnuntaipäivisin. Halvemmalla pääsee pelaamaan arki-iltaisin klo 22-23, pe-iltaisin klo 19 alkaen sekä lauantaisin koko päivän ajan. Useimmissa paikoissa maksuna käyvät myös liikuntasetelit ja mailoja saa vuokrattua n. á 2€ tai minulla on useita leftin puolen mailoja lainata ilmaiseksi.

Jos löytyy tarpeeksi kiinnostuneita niin pistetään pelit pystyyn, ei tarvitse olla mikään huippupelaaja mahtuaksesi mukaan vaan tärkeintä on vain pitää hauskaa kuntoilun merkeissä. Maalivahteja toivotaan myös paikalle, ja heidän ei tarvitse osallistua kustannuksiin elleivät välttämättä tahdo.

t. Kati alias Birgie *hymy*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

#3 • • Birgie Kikati

Replying to Klubbari/kaverisählyä @ Helsinki:

polly, 10.9.2009 14:26:
haha :D istuin just tuolla vessassa ja mietin et vois alkaa skulaan sählyy vaik ens talvena, mutta mistä jengi :D

mut mulle sopis kylläkin vaan sellaset vuorot jotka loppuu jo ennen ysii ja viikolla ainoastaan (viikonloput pitää pyhittää sille olennaiselle, eli bilettämiselle)

nää vuorot on tarkoitus sitten varata yksi kerrallaan, ei mitään vakiovuoroa, joten jos vaihtelevasti onnistuu viikonloppu niin lauantai ois varmaan hyvä päivä. Viikolla ennen 9 -vuorot on aika tiukilla usein tuon kalleuden lisäksi.

--

KiimanenKurre

#4 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
oisko se tarkotus muuten olla siinä rusalla bussi varikon ohessa vaikokö....??? ja mulle käy kaikki vuorot kunhan vaan ilmotusta tulee 2-päivän varotuksella nii pystyy suunnittelee aamu/ilta hommat sit sen mukaan...*hymy*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Birgie

#5 • • Birgie Kikati

KiimanenKurre, 10.9.2009 16:36:
oisko se tarkotus muuten olla siinä rusalla bussi varikon ohessa vaikokö....??? ja mulle käy kaikki vuorot kunhan vaan ilmotusta tulee 2-päivän varotuksella nii pystyy suunnittelee aamu/ilta hommat sit sen mukaan...*hymy*

Siinä tai jossain muussa hallissa, kyllähän noita halleja riittää. jos tarpeeksi porukkaa on kiinnostunu niin varaan jonku vuoron ja katotaan jos saatais porukkaa sinne. Niissä on yleensä se 24h peruutusaika jos ei saada tarpeeks possea. Jos on kavereita niin vinkatkaa myös heille, ei oo pakko olla klubbarityyppejä :)

--

KiimanenKurre

#6 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Birgie, 10.9.2009 16:55:
---
KiimanenKurre, 10.9.2009 16:36:

---

Siinä tai jossain muussa hallissa, kyllähän noita halleja riittää. jos tarpeeksi porukkaa on kiinnostunu niin varaan jonku vuoron ja katotaan jos saatais porukkaa sinne. Niissä on yleensä se 24h peruutusaika jos ei saada tarpeeks possea. Jos on kavereita niin vinkatkaa myös heille, ei oo pakko olla klubbarityyppejä :)

just vihjailin muutamalle kaverille(3kpl) asiasta ja ilmottaa huomenna siitä että ehtiikö/jaksaako lähtee niin ilmotan asiasta huomenna tänne jos onnistuu tai ei onnistu*pepsodent*

--
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

murrinalle

#7 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
mä voisin kanssa lähteä pelaamaan.. mulla ois kans pari kaveria jotka vois olla kiinnostuneita.
KiimanenKurre

#8 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
nyt ainakin 2 henkilöö ois kiinnostunu kyseisestä jutusta enemmänkin mun lisäks*nauru* ei muuten vahingossakaan mistään kuvia löytyis mistään että vois näyttää mihin on ryhtymässä???

--

Birgie

#9 • • Birgie Kikati

KiimanenKurre, 11.9.2009 01:23:
nyt ainakin 2 henkilöö ois kiinnostunu kyseisestä jutusta enemmänkin mun lisäks*nauru* ei muuten vahingossakaan mistään kuvia löytyis mistään että vois näyttää mihin on ryhtymässä???

Amma oli joskus räpsimässä kuvia, siltä voi kysellä jos niitä vielä löytyis.

Mitään vuoroa ei siis ole vielä varattu, ilmoittelen siitä myöhemmin ja tarkoitus olis jatkaa tätä n. 1krt/vko suurinpiirtein innostuksen mukaan.

--

Birgie

#10 • • Birgie Kikati
Sählyvuoro varattu la 26.09.2009 klo 16:00 - 17:00 @ Meilahden Liikuntakeskus (n. 3-5€/hlö)

Leftin mailoja löytyy lainaan jos ei ole omasta takaa.

Ilmoittautumiset minulle privana *hymy*

--

murrinalle

#11 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
mä en pääse valitettavasti tuolloin. tulevaisuudessa kylläkin mukana..
YourSelf

#12 • • YourSelf
*aplodit*Joo! Kiinnostais ihan tolkuttomasti. Tämmöistä toivonut jo vuosia. En osaa pelata sen kummemmin enkä mailaa omista(ehkä saisin lainattua kylläkin) mut yritystä ja inspiraatiota löytyy. Kyseisenä päivänä olen matkoilla mut seuraaviin..?
Birgie

#13 • • Edited Birgie Kikati
Varasin myös toisen vuoron eli ensi viikon torstaina 24.9. klo 21-22 Hakaniemi Arena Center. Vuoro maksaa 90€ yhteensä, joten paikalle ois hyvä saada 12-14 (7,50-6,50e/hlö) pelaajaa.

TAI

to 24.9. klo 21.30-22.30 Esport Arena (Tapiola Espoo) Vuoro maksaa 48e eli yli puolet halvempi kuin AC:n vuoro.

Ilmoittautumiset minulle privana tai ryhmikseen jompaan kumpaan, se kumpi saa enemmän kannatusta toteutuu ja toisen peruutan. Laitan tämänkin eventin myös facebookkiin kunhan kerkiän. *hymy*

--

AlexS

#14 • • AlexS kummasetä
Olisin kyllä kiinnostunut. Jo jonkun aikaa oon halunnu herätellä vanhaa harrastusta. Onkohan noihin kahteen jo tulossa miten jengiä?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Birgie

#15 • • Birgie Kikati

AlexS, 17.9.2009 13:40:
Olisin kyllä kiinnostunut. Jo jonkun aikaa oon halunnu herätellä vanhaa harrastusta. Onkohan noihin kahteen jo tulossa miten jengiä?

Aika vähän toistaiseksi mutta toisaalta onhan tässä aikaa, vuoroissa on 24h peruutusaika yleensä.
Mihin näistä haluaisit osallistua?

--

Birgie

#16 • • Edited Birgie Kikati
Vuoroja varattu:

to 24.9. klo 21.30-22.30 Esport Arena (Tapiola)

Ilmoittautumiset minulle privana tai ryhmikseen ed. päivän klo 12.00 mennessä!

Esport Arena to 24.6. klo 21.30-22.30:
veska1:
veska1:
1) Kati
2) typo
3) Ozie
4) Murrinalle
5) Murrinallen kaveri
6) Pyr0n
7) Suvi
8)
9)
10)
11)
12)
Katai (jos kyyti järjestyy Paloheinästä)
YourSelf?
Andi?
Maotse?

Lauantain meilahti-vuoro peruttu!

Vielä mahtuu porukkaa molempiin ainakin 5 kpl, kyselkää kavereita mukaan ettei jouduta perumaan vuoroja vähäisen osallistujamäärän vuoksi! *hymy*

--

Birgie

#17 • • Birgie Kikati
Kiitokset kaikille osallistujille, ja noottia niille ketkä oli ilmoittautunut mutta ei kuitenkaan saapunut paikalle! Onneks Stefu ja Ollin kaveri pelasti ettei ihan kuoltu sinne kentälle :) Hyvät pelit oli! Ilmottelen taas kun varaan seuraavan vuoron!

--

Birgie

#18 • • Birgie Kikati
Säbää to 1.10. klo 21.30-22.30 Esport Arena (Tapiola) kenttä 6, maksaa n. 4e (liikuntasetelit ei käy)

--

Birgie

#19 • • Birgie Kikati
Valitettavasti huomisen vuoro on peruttu, koska ei saatu tarpeeksi porukkaa, mutta lauantaina 3.10. seuraava vuoro klo 13.30 Meilahden liikuntakeskuksessa! Ilmoittautua voi minulle!

--

Vexe

#20 • • Vexe
Vois kyl kiinnostaa, mut eka mun pitäis palauttaa hieman peruskuntoa kohdilleen ettei kuole ensimmäisen minuutin aikana.