Ibadan & Apotek Records present: JEROME SYDENHAM & special guest CARL CRAIG (DETROIT) 11.12.2009 @ P

88 posts, 5 pages, 14,902 views

OHM

Posts: 111

#41 • • OHM VISIONS
Mad probs for Jerome!

Onko koskaan pleikkarissa kuunneltu kahta yhtä (ja yhä) timantin kovaa legendaa samaan aikaan!


Viime lauantaina Jerome pisti jäätäviä deeppejä ralleja Berlinin Renatessa joita ei levykaupoista löydy. With pure style

Christmas came early, dont miss this...
z

Posts: 1,146

#42 • • z
on tää niin

*hih*
Cib

Posts: 187

#43 • • Cib the mind, body and soul
Tänään sit *tanssittel*
Flink

Posts: 146

#46 • • Flink
Tätä on odotettu!!
dj upi

Posts: 1,835

#47 • • dj upi
Koht mennään!
iBOU

Posts: 555

#49 • • iBOU marX escobar
Kohta lähtee!!!!!! *kuolaa**tanssittel*
Mark

Posts: 7,311

#50 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tuli sit päädyttyy tänne, olipa messevät kinkerit kaikin puolin, sen mitä ehti olemaan *joo* Musa oli täyttä rautaa molemmilla puolilla, just sopivasti jengii, paljon tuttuja ja meininki katossa! Kiitos näistä juhlista :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Casper-

Posts: 1,363

#51 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Replying to Ibadan & Apotek Records present: JEROME SYDENHAM & special guest CARL CRAIG (DETROIT) 11.12.2009 @ P:

Mark, 12.12.2009 14:59:
Tuli sit päädyttyy tänne, olipa messevät kinkerit kaikin puolin, sen mitä ehti olemaan *joo* Musa oli täyttä rautaa molemmilla puolilla, just sopivasti jengii, paljon tuttuja ja meininki katossa! Kiitos näistä juhlista :)

-M



Monelta olitte mestoilla?
Joo ite kuulin Sydenhamilta vikat puol timmaa oman keikan jälkee. On se vaan kova jäbä, sopivan dark soundi mun makuun. Craig tykitti kans suoraan pumppuun.
PS. Pleikkari näyttää hyvältä*piis*
Avatar
#52 • • Lilly Guest
Huhuh mitkä kekkerit, ihan tajuttoman hyvää soundia koko illan ja tupa täynnä kivoja ja hyväntuulisia ihmisiä *hihu**plur* kiitos.
Jlaix

Posts: 2

#53 • • Jlaix
aivan mahtavat bileet!
Terva

Posts: 144

#54 • • Terva
Joo olihan päräyttävät kestit. Mut ihmetyttää kyllä jengin vähyys. Ei sinänsä et olis haitannu, Carl ja Jerome soittamassa melkeen vaan mulle *hih* ei haittaa ollenkaan, mut ihmetytti. Hyvä meininki!! *piis*
Avatar
#56 • • Lilly Guest

Replying to Ibadan & Apotek Records present: JEROME SYDENHAM & special guest CARL CRAIG (DETROIT) 11.12.2009 @ P:

De Souza, 12.12.2009 22:55:
---
Lilly, 12.12.2009 16:19:
Huhuh mitkä kekkerit. tupa täynnä
---



---
Terva, 12.12.2009 21:44:
ihmetyttää kyllä jengin vähyys. Carl ja Jerome soittamassa melkeen vaan mulle *hih*

---


Ootteko ollu samoissa kemuissa? *ding*

Mut harmi et jäi iteltä väliin...


:D no, ainaski ite kyl tiiän missä oon ollu ja et kyllä siel sitä jengiä piisas.
tomii

Posts: 3,594

#57 • • tomii kallion herttua

Replying to Ibadan & Apotek Records present: JEROME SYDENHAM & special guest CARL CRAIG (DETROIT) 11.12.2009 @ P:

Terva, 12.12.2009 21:44:
Joo olihan päräyttävät kestit. Mut ihmetyttää kyllä jengin vähyys. Ei sinänsä et olis haitannu, Carl ja Jerome soittamassa melkeen vaan mulle *hih* ei haittaa ollenkaan, mut ihmetytti. Hyvä meininki!! *piis*



En tiiä mikä oikesti asian laita, kun en itse päässyt mestoille. Ja syynähän oli se, joka varmaan aika monella muullakin: duunin pikku-joulut. Toi perjantaihan taisi olla tämän vuoden vilkkain pikku-joulujen viettopäivä, tai ainakin jotakin sellasta joissaan iltapäivälehdissä on julistettu. Eli jos ei ollut jengiä, niin mitä luultavimmin tossa on ainakin yksi syy.

--
reivaan kunnes kuolen

jaago

Posts: 69

#58 • • jaago Visions
Olipas karkelot! Jengiä oli illalla mielestäni kohtuu hyvin, kummallaki puolella oli jengiä tanssimassa
kivasti. Muutenkin todella mukavaa porukkaa, ihmiset jakso hymyillä ja oli tosi hyvä tunnelma! Jerome pisti kyllä kovinta settiä omasta mielestä, alkuun tuli todella kovaa "housempaa" ja siitä sitten tiukemmaks ja tummemmaks. Uppos kybällä!!

Aamujatkot tais ihmisiltä mennä ohi, tungosta ei kyllä ainakaan ollut. Toivottavasti saadaan jatkossakin
aamuille näin kovia nimiä, ja ihmiset tajuas vielä tulla paikallekkin! Kiitos playground ja marko yksistä parhaista illoista!! *sydän**sydän**sydän*
Terva

Posts: 144

#59 • • Terva

Replying to Ibadan & Apotek Records present: JEROME SYDENHAM & special guest CARL CRAIG (DETROIT) 11.12.2009 @ P:

Lilly, 13.12.2009 11:35:
---
De Souza, 12.12.2009 22:55:
---
Lilly, 12.12.2009 16:19:
Huhuh mitkä kekkerit. tupa täynnä
---



---
Terva, 12.12.2009 21:44:
ihmetyttää kyllä jengin vähyys. Carl ja Jerome soittamassa melkeen vaan mulle *hih*

---


Ootteko ollu samoissa kemuissa? *ding*

Mut harmi et jäi iteltä väliin...

---

:D no, ainaski ite kyl tiiän missä oon ollu ja et kyllä siel sitä jengiä piisas.

No ei kyllä siinmäärin mitä yleensä paikalla on tottunut jengii näkeen. Jonoa ei tuntunut ovella juurikaan olevan. Tanssitilaa riitti loistavasti ja esim vähän puol kolmen jälkeen kun lähdettiin kotia kohti, ni melkeen kaikki jengi oli tanssimassa ja tilaa riitti silti hyvin ja istumalueet taas olivat ihan tyhjät. Veikkaisin et jos henkilökunnalta kysyy niin ei ollut mikään loisto ilta jengin suhteen, tämä siis vain veikkaus.
akiapina

Posts: 2,729

#60 • • akiapina apinaki
Ihan saamarin kovat kinkerit! Hyvää soundia jokaiselta soittajalta - C2 ei pettänyt, Sydenham soitti hyvää housea ja pikkupuolella näytti olevan paikkapaikoin kovempi meininki kuin pääpuolella! Casperilta myös tosi hyvää deepimpää soundia alkuiltaan :) Osaiskohan joku sanoo sen Craigin soittaman jatsahtavan biisin nimen joku 30-60min aloituksesta missä oli ihan hillitön kontrabassolinja ja suht pitkä nostatus/suvantokohta? Jeesus mikä ralli!