Phyton vs Grimsoul - Phantom

31 posts, 2 pages, 8,094 views

Phyton

Posts: 151

#22 • • Phyton

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Damien, 11.9.2009 11:55:
---
Phyton, :D mä olen just se, letkuspedejen sensei, tunnetaan myös kavereitten kesken letkukeisarina :D

---


Hei hei, nyt menee ihan off-topicix hei! Vähän rispectii klubbarii kohtaan hei !

;) Mitä mieltä sä oot ite tosta biisistä?



Mystiseen tunnelmaan olen erittäin tyytyväinen niin soundimaailmaltaan kuin sävelkulultaan. Bpm tukee omasta näkökulmasta sopivan rauhalliseti kokonaisuutta, ei liian nopea mutta ei taaskaan liian lepsu. Viimeistelyhän ei ole koskaan ollu se mun juttu, mutta toivottavasti sinnekkin asti joskus pääsen, Mikko on onnistunu mielestäni tuossa aihealueessa erittäin hyvin joten kaikin puolin voi olla tyytyväinen kokonaisuuteen.
Ja respectii klubbarille tietty ;)
Damien

Posts: 2,882

#23 • • Damien [tr3ox]

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Phyton, 11.9.2009 12:42:
---
Damien, 11.9.2009 11:55:
---
Phyton, :D mä olen just se, letkuspedejen sensei, tunnetaan myös kavereitten kesken letkukeisarina :D

---


Hei hei, nyt menee ihan off-topicix hei! Vähän rispectii klubbarii kohtaan hei !

;) Mitä mieltä sä oot ite tosta biisistä?

---


Mystiseen tunnelmaan olen erittäin tyytyväinen niin soundimaailmaltaan kuin .. .



Mystinen tunnelma LOL!

Kuunteles toi meidän In the world where I live in , siin on alussa sulle mystistä tunnelmaa.

Hike and Seed , biisi puolestaan on valmiiks niin mystinen, et mäkin hukun sinne kun sitä kuuntelen (ja meitsi mielestäni sukeltelee jo muutenkin aika syvissä vesissä).

Tässä teidän biisissä mä tunnen selkeetä voimaa, mahtia sekä pimeää puolta, sitä tahrimatonta nuoruuden energiaa (johtuu varmaan mikosta, sähän oot melkein yhtä vainaa ku mäkin;). Näin ne tunnelmat ja rankkuus on mun mielestä aina kannattanut synnyttää - säveltämällä ja melodioilla. Se vaan Finnskenessä on pitkälti unohtunut, kun on sahattu viimeset viis vuotta sitä samaa sahaa, jätkät uskaltaa säveltää ja siitä täydet propsit. Tarjolla tuntuis olevan tunnelmaa ihan kattoon saakka ja toi kappaleen yleinen energisyys se menee ihan re-charge labelin weirdon tuotannon rinnastuksiin asti ;). Ennen myynti-julkaisua pitäis vaan kattoa toi masteri kuntoon, mikserissähän ne ei tunnetusti edes tajua tän musiikin päälle.. . *vink*
Phyton

Posts: 151

#24 • • Phyton
Toki käyn katsastamassa edellämainitut raidat jahka kotiudun täältä vanerihelvetistä. Ps:ei mitään halitouhuja alkuukaan :D
GrimsouL

Posts: 468

#25 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Damien, 11.9.2009 14:23:
---
Mystinen tunnelma LOL!

Kuunteles toi meidän In the world where I live in , siin on alussa sulle mystistä tunnelmaa.

Hike and Seed , biisi puolestaan on valmiiks niin mystinen, et mäkin hukun sinne kun sitä kuuntelen (ja meitsi mielestäni sukeltelee jo muutenkin aika syvissä vesissä).



Juu no ei meidän suoraviivaista tyyliä voi verrata mitenkään teidän "syvällisempiin" kipaleisiin. Oon kyllä aina arvostanut teikäläisten tuotantoa omaperäisyydessään ja toimivuudessaan.

Mutta silti on tuo melodia meidän mielestä mystinen omalla tavallaan, ehkä jos se ei olisi soitettu supersahalla niin kuulostaisi mystisemmältä. Mutta tämä on hard trancea missä ei ihmetellä tanssilattialla vaan heilutaan hiki hatussa..


Tässä teidän biisissä mä tunnen selkeetä voimaa, mahtia sekä pimeää puolta, sitä tahrimatonta nuoruuden energiaa (johtuu varmaan mikosta, sähän oot melkein yhtä vainaa ku mäkin;).



Joo onhan toi Masa mua jopa 4 kuukautta vanhempi, sielä se kotona katselee villasukat jalassa tangomarkkinoita kun minä vielä ravaan bileissä. Tosin oon huomannut itsessä jo pelottavia puolia kun alkanut kiinnostamaan rauhallisemman ja syvällisemmän musiikin tuotanto, toistaiseksi vaan saanut mitään valmiiksi asti.
Damien

Posts: 2,882

#26 • • Damien [tr3ox]

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

GrimsouL,
Juu no ei meidän suoraviivaista tyyliä voi verrata mitenkään teidän "syvällisempiin" kipaleisiin. Oon kyllä aina arvostanut teikäläisten tuotantoa omaperäisyydessään ja toimivuudessaan.

Mutta silti on tuo melodia meidän mielestä mystinen omalla tavallaan, ehkä jos se ei olisi soitettu supersahalla niin kuulostaisi mystisemmältä. Mutta tämä on hard trancea missä ei ihmetellä tanssilattialla vaan heilutaan hiki hatussa..




Chiill chiil man, me lähettiin Masan kaa iha puhtaalle vittuilulinjalle - äkkäsin äijän viesteistä, että se sellasta saattas ymmärtää. Läppäähän mä heitän täällä ja mainostelen meidän juttuu omien "haista vittujen" ohessa ;) .

GrimsouL,
Joo onhan toi Masa mua jopa 4 kuukautta vanhempi, sielä se kotona katselee villasukat jalassa tangomarkkinoita kun minä vielä ravaan bileissä. Tosin oon huomannut itsessä jo pelottavia puolia kun alkanut kiinnostamaan rauhallisemman ja syvällisemmän musiikin tuotanto, toistaiseksi vaan saanut mitään valmiiksi asti.



Tää nyt on kato tällästä fabujen suosimaa "iskä" -huumorii, ku meillähän on Andyn kanssa puolvuotiset penskat nii siinä mielessä ollaan "nivelrikkoja" teihin verrattuna ;)

Teet sitä juttua mikä tuntuu susta oikeelta mitään ei kandee pelkää. Toi meidänkin juttu on vaan kehittynyt tollaseks saundiks. Me koetaan että se muuttuu meidän mukana, ei olla siis mitenkään "luovuttu" rankasta tyylistä, homma vaan kehittyy johonkin suuntaan ja me annetaan sen mennä, sitä se Tr3oX on meille - vapaata kamaa ilman suuntaa. Saatetaan kato hyvässä lykyssä kulkea koko ympyrä läpi ja tulla taas toisesta päästä läpi basarit tykittäen hoosiannaa, sit ku sen aika taas on.
Avatar
#27 • • Reivaaja Guest
Onx Damienil 30WEE kriisi aluillaan :D
Phyton

Posts: 151

#28 • • Phyton

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Damien, 13.9.2009 12:58:
---


Chiill chiil man, me lähettiin Masan kaa iha puhtaalle vittuilulinjalle - äkkäsin äijän viesteistä, että se sellasta saattas ymmärtää. Läppäähän mä heitän täällä ja mainostelen meidän juttuu omien "haista vittujen" ohessa ;)



Joo kyllä sulla on oikee tyyli mistä meikä diggaa, täytyy myöntää että muutaman kerran tipuin polvilleni lukiessani äijän "häröilyä" :D
Ja mitä teidän tuotantoo tulee jos pitäisi yhdellä sanalla kuvailla niin se olisi "uskaliaanmielenkiintoistapositiivisellätavalla" varsin pysäyttävä soundi.


GrimsouL
Joo onhan toi Masa mua jopa 4 kuukautta vanhempi, sielä se kotona katselee villasukat jalassa tangomarkkinoita kun minä vielä ravaan bileissä. Tosin oon huomannut itsessä jo pelottavia puolia kun alkanut kiinnostamaan rauhallisemman ja syvällisemmän musiikin tuotanto, toistaiseksi vaan saanut mitään valmiiksi asti.



Mikko ei näitä henkilökohtaisia asioita saisi niin huudella täällä yleisesti..
Ps:Ja mulla ei ole mitään muuta kuin ne villasukat jalassa :P puolijöppis päällä kattelen Alatalon sinisiäpokia :P
Jka

Posts: 317

#29 • • Edited Jka Harder.fi
Mä pidän tästä biisistä. Todella progressiivisen kuulosta hard trancea, joka ei kuitenkaan kamalan räväkästi ota tuulta alleen vaan tuppaa olemaan enemmän pehmeämmän ja mystisemmän kuuloinen. Tunnelmallisuus on ok ja tämähän on ehdottomasti sellaista tavaraa mitä itse laittaisin ja laitan omaan musiikkisoittimeen. Miinuspuolena kappale osoittautuu aika "perusmatskuksi" eikä anna sen ihmeempiä fiiliksiä ainakaan allekirjoittaneelle.

Johtopäätös: Perushyvä ralli

Teknisyydestä en osaa sanoa juuta enkä jaata koska en yksinkertaisesti osaa. Mikään ei liiemmin särähtänyt korvaan.

Pojat voisi ottaa oppia kritiikistä tai jättää palautteen omaan arvoonsa, jos se ei miellytä. On kuitenkin hyvin argumentoitua tekstiä kaikki tyynni. Onhan mahdollista, että kommentoiva ihminen on parempi tuottamaan musiikkia. *vink*
Damien

Posts: 2,882

#30 • • Damien [tr3ox]

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Reivaaja, 13.9.2009 14:38:
Onx Damienil 30WEE kriisi aluillaan :D



LOL , jeah ! ;)

Phyton,
Joo kyllä sulla on oikee tyyli mistä meikä diggaa, täytyy myöntää että muutaman kerran tipuin polvilleni lukiessani äijän "häröilyä" :D
Ja mitä teidän tuotantoo tulee jos pitäisi yhdellä sanalla kuvailla niin se olisi "uskaliaanmielenkiintoistapositiivisellätavalla" varsin pysäyttävä soundi.



Rispect ! *piis*
Phyton

Posts: 151

#31 • • Phyton

Replying to Phyton vs Grimsoul - Phantom:

Jka, 13.9.2009 14:56:
Mä pidän tästä biisistä. Todella progressiivisen kuulosta hard trancea, joka ei kuitenkaan kamalan räväkästi ota tuulta alleen vaan tuppaa olemaan enemmän pehmeämmän ja mystisemmän kuuloinen. Tunnelmallisuus on ok ja tämähän on ehdottomasti sellaista tavaraa mitä itse laittaisin ja laitan omaan musiikkisoittimeen. Miinuspuolena kappale osoittautuu aika "perusmatskuksi" eikä anna sen ihmeempiä fiiliksiä ainakaan allekirjoittaneelle.



No hyvä että tuo tunnelma välittyy kotikatsomoihin notta ei hukkaan mennyt sävellys.

Johtopäätös: Perushyvä ralli


Nikke Knatterton on yksi maailmankaikkeudemme kovimmista jätkistä joten arvostan tuota etuliitettä kovasti :P

Teknisyydestä en osaa sanoa juuta enkä jaata koska en yksinkertaisesti osaa. Mikään ei liiemmin särähtänyt korvaan.



Noudata Damieni oppeja ja ruuvvaa potikka kaakkoon notta alkaa särisee joka taajuus :D

Pojat voisi ottaa oppia kritiikistä tai jättää palautteen omaan arvoonsa, jos se ei miellytä. On kuitenkin hyvin argumentoitua tekstiä kaikki tyynni. Onhan mahdollista, että kommentoiva ihminen on parempi tuottamaan musiikkia. *vink*



No eihän Mikko tässä ole päätänsä levitellyt, minähän se tässä olen leukaani louskuttanut kun euroopan omistaja mutta mulla täysi oikeus ja perusteltu syy siihen miksi saan niin tehdä, koska mun äiti osti mulle uudet henkselit ja tuo paukuttelu on nyt jäänyt vähän päälle, kyllä se tästä tasaantuu kun uutuuden viehätys laimenee.. Ja kiitos palautteesta Jka