Kävin selailemassa bilelistaa ja huomasin järkytyksekseni, että Earthdance-bileet Gloriassa 12. päivä tätä kuuta on peruttu??? *mur*
Minkä takia ja mitähäh??
Tätä mä olin odottanut NIIIN kauan.
ehkäpä tämän takia!
from: PLATINUM
Earthdance 2002 *** PERUTTU ***
Tapahtuma on joudutte perumaan johtuen pääorganisaattorin tekemättä jättämistä tehtävistä. Henkilö ei valitettavasti ole vastannut puhelimeen viikkoihin, eikä ollut yhteydessä muuhun organisaation, joka on tehnyt meille muille täysin mahdottomaksi luoda tapahtumaa ilman esim ulkomaalaisten artistien yhteystietoja tai minkäänlaista tietoa rahoituksesta. Koska tapahtumaan on enää noin puolitoista viikkoa aikaa, eikä tätä henkilöä edelleenkään lukuisista yrityksistä huolimatta saada kiinni, olen neuvoteltuani mm. Glorian sekä Man With No Namen managerin kanssa tullut siihen lopputulokseen, ettei meillä ole muuta vaihtoehtoa kuin perua tapahtuma huolimatta siitä ettei pääorganisaattorilta ole vahvistusta tälle saatu.
Syvimmät pahoitteluni kaikille, jotka (itseni mukaanlukien) todella odottivat pääsevänsä kuulemaan Man With No Namen Suomessa.
Pettymystä voi toki paikkailla Technetium-tapahtumalla samana viikonloppuna
Koko muun Devotion-ryhmän puolesta,
Riku / pHaze
No, enemmän se nyt olisi väärin jos Proteus soittaisi teknobileissä ainakaan normaali tyyliään. Sitten vielä Neon soittamaan 404:seen ja Orkidea Inkvisitioihin niin alan seuraavaksi odottamaan sitä että helvetissä alkaa mestat jäätymään.
Kullakin bileellä on kuitenkin oma kohderyhmänsä ja saattaisi olla melko tylytystä ruveta räjäyttämään housea kuuntelemaan tulleen ihmisen päätä gabberilla tai toisinpäin.
No, enemmän se nyt olisi väärin jos Proteus soittaisi teknobileissä ainakaan normaali tyyliään. Sitten vielä Neon soittamaan 404:seen ja Orkidea Inkvisitioihin niin alan seuraavaksi odottamaan sitä että helvetissä alkaa mestat jäätymään