Chisu - Baden Baden remiksit

19 posts, 1 page, 4,857 views

Twist

Posts: 925

#2 • • Twist Team Kemuttajat
En mä löydä tuolt mitään *nyyh*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#3 • • Daniel Braun wednesday?
Orginaali on ihan järjetöntä kuraa.
Joten remikseiltä en kovasti mitään odottanu.
Eka remikseistä ei uponnut ollenkaan, toinen oli parempi.
Mut ei kyl muuta sanottavaa irtoa...
FBOTI

Posts: 8

#4 • • FBOTI

Replying to Chisu - Baden Baden remiksit:

Twist, 28.8.2009 14:31:
En mä löydä tuolt mitään *nyyh*



Sul on varmaan selaimessa se automaattinen sontafiltteri päällä *nauru*

Kyl ne molemmat remixit löytyy siitä myspacen playeristä (raidat 3 & 4)

--
- Fat Boy For Life -

djbege

Posts: 264

#5 • • djbege
Onko tulossa julkaisuun?

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

plink

Posts: 1,405

#7 • • plink team paska
ekassa ihan käsittämättömän hirveä riffi alusta lähtien. jossain 3-4 minsan kohdalla alkoi olla hetken jo ihan hyvää menoa, mut sitte se riffi tuli takas. riffi ehdottomasti pois, siitä ei voi mitenkään saada mitään kuuntelukelpoista. tällaisenaan jos kuulisin tanssilattialla, niin lähtisin vittuun koko baarista. :D

toka sen sijaan oli hyvinkin virkistävä pläjäys. nykysin tulee kuunneltua lähes yksinomaan poppia ja sellaista, joten mun makuun uppos kyllä ihan täysillä. loistava tuollainen lo-fi (kasari) -meininki saatu markettiurut-tyyppisillä soundeilla. eli kokonaisuus jees, kuuntelen joskus toisenkin kerran. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Pekko Haimi

Posts: 282

#8 • • Edited Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Iha hyvä meininki, vähä noi voksut jotenki tönkönkuuloset tossa muotissa.. Tässä on se klassinen skenaario taas, että duuripoppisbiisit harvoin taipuu luonnollisesti molliin konemusaremixiksi :/

Originaali alkanu muutaman kuuntelukerran jälkeen toimimaan mahtavasti :)

Edit: kuuntelin tuon tokan remixin, siinä oli huomattavasti parempi fiilis!
Slim_Jim

Posts: 573

#9 • • Slim_Jim
Minussa on sitten varmaan jotain vikaa kun saan kylmiä väreitä tuosta orkkiksesta Baden Baden-biisistä. Eli toimii meikään ihan täpöllä, jännää.
Skipi

Posts: 650

#10 • • Edited Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
myspacen äänenlaatu on yhtä suopea, kuin ylä-asteella c-kasetilta suoritetut pakkoruotsin kuuntelut..

ihan nasta remixin-poikanen.. *vink*
Caro²

Posts: 5,301

#11 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Heh. Taas ehti fboti ensiks. Oonkin jo pyytäny tästä samaisesta biisistä bootleggiä muutamalta kaverilta :D

EDIT: Jeps. Nää ei o kyl mun juttuja. Diggaan enemmän semmosista remikseistä jotka antaa rispektiä orginaalin biisin ideoille ja fiilikselle. Toki poikkeuksiakin on, jos orginaalissa on esm nasta vokaaliraita tai hyvä melodia kaiken muun ollessa jätettä. Mut BadenBaden orginaali on jotenkin niin hauskan vallattoman nerokas, että on harmi kun näihin remikseihin ei o edes yritetty saada samaa fiilistä uudessa genressä :(


EDIt2: Mut kaikille jotain :)
FBOTI

Posts: 8

#12 • • FBOTI

Replying to Chisu - Baden Baden remiksit:

Caro², 29.8.2009 22:23:
Heh. Taas ehti fboti ensiks. Oonkin jo pyytäny tästä samaisesta biisistä bootleggiä muutamalta kaverilta :D

EDIT: Jeps. Nää ei o kyl mun juttuja. Diggaan enemmän semmosista remikseistä jotka antaa rispektiä orginaalin biisin ideoille ja fiilikselle. Toki poikkeuksiakin on, jos orginaalissa on esm nasta vokaaliraita tai hyvä melodia kaiken muun ollessa jätettä. Mut BadenBaden orginaali on jotenkin niin hauskan vallattoman nerokas, että on harmi kun näihin remikseihin ei o edes yritetty saada samaa fiilistä uudessa genressä :(


EDIt2: Mut kaikille jotain :)



joo jokaiselle jotain.. lataas tosta linkistä itselles meidän kolmas 124groovepläjäysremix, joka on tehty sun kaipaamalla kunnioituksella. Päätettiin jättää se lopullisesta paketista pois, koska ei katsottu sillä olevan mitään todellista annettavaa. Oiskohan siinä sitä sun juttua?

http://www.sendspace.com/file/h8v199
(linkki voimassa enää varmaan muutaman päivän)

Noi kaks julkaistaan ilmeisesti tällä tai ens viikolla dj-promojen kautta..

Pekko: duuri -> molli (synkistely) on lähtöisin tilaajan toiveesta, eli kyllä se taipuu kun taivutetaan *tanssittel*

Ja kiitos kaikille kommenteista..

--
- Fat Boy For Life -

UkeUke

Posts: 394

#13 • • UkeUke
Baden Baden 2nd remix oli imvho aika helvetin hyvä! Laita ihmeessä enemmänkin levitykseen musiikkia :)
KooKie

Posts: 4,338

#14 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Toi Myspace on kyllä niin haistapaska-sivusto, en löydä sieltä taas yhtään mitään edes hirveän seulomisen jälkeen. Harmi, koska kiinnostaisi kuulla, mitä tällä kertaa on saatu aikaan.

edit. Jahas, nyt sieltä pomppasi soittolista heti silmille, eli ilmeisesti ollut vika omassa päässä, vaikka samalta koneelta tota viimeksi kiroilin...? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

remotion

Posts: 5,283

#16 • • remotion nostatus guru
En kommentoi remiksiä lainkaan mutta hirveintä skeidaa ikinä sanoitukset ja koko systeemi. Tolla Chisun mahtavan omaperäisellä äänellä vois tehdä ihmeitä tämmösen hirvityksen sijasta. :(
Dementation

Posts: 2,892

#17 • • Dementation wednesday?
Alkuperäisestä tykkään todella paljon joten olin samaan aikaan innostunut ja varautunut näistä remixeistä...

Eka oli ihan ok, mutta jotenkin ei se sit kuitenkaan iskenyt, toinen oli paljon parempi sitä voisin mielelläni joskus jossain bileissä tai baarissa kuullakin, mutta ei se ehkä mikään tanssibiisi olis kuitenkaan... Toi kolmas versio on kyllä mulle ehdoton suosikki ja sitä voisin jopa jammaillakin jossain.

Kaiken kaikkiaan pitää kiittää kivoista remixeistä *hymy*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

lohikarme

Posts: 1,730

#18 • • lohikarme RitariVittupää
Kolmonen oli mun mieleen! <3

--
Qualis artifex pereo

Lime_

Posts: 401

#19 • • Edited Lime_
Alkuperäinen on ainakin turhan imelä, vaikkakin ihan nokkela omalla tavallaan. Ei kyllä tuo ensimmäinen remixi toiminut yhtään paremmin ja toinenkin on vähän niin ja näin. Svengiä lisää. Saisi olla sellanen "homo discohouse" remix jonka funkkaa mukavalla groovella, niin joha kelpais. Ei tätä ihme trendi house soundia :(

edit: on muute kolmas noista paras kun lyö +5bmp lisää nopeutta.