Indigo - Lime Disco Phonk pt. 2

24 posts, 2 pages, 9,358 views

tomii

Posts: 3,594

#22 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Indigo - Lime Disco Phonk pt. 2:

Jammailija, 23.9.2009 22:12:
Tiukempaa ja suoraviivaisempaa, ja tuttuun tapaan tyylikästä. Tanssikamaa, taattua sellaista. Ja jäbä on kyl yx kovimpii deejiitä ehdottomasti. Siinä vaiheessa jos alkaisin järkkäilee bileitä, olisit varma valinta: Älykäs, jalat maassa oleva, mut erinomaisesti fiiliksen päälle ymmärtävä biittivelho*super*. Ja siis enhän mä sua tunne, enkä siis tiedä älykkyydestäsi mitään*nauru*. Mut settejä kuunnellessa musiikistasi sen huomaa. Jatka todellakin samaan malliin!

Nii ja ny ku on musiikkia ja miestä ylistetty... ni on muuten pirun kivat kannet! Ajatuksia aktivoivat!*hihu*



Komppaan ihan täysin. Monasti oon kavereille sanonut, että Indigo on Suomen yks "aliarvostetuimpia" tiskijukkia, millä meinaan sitä, että tällä musiikkimaulla ja motitus-taidolla pitäis soittaa about jokaisissa Suomalaisissa bileissä kunnon sloteissa. Mutta joo... täl jäbäl ei kyl oo mikään rajana, mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia. Aina kiva ylläri, kun kuuntelee Indigon settejä. Keep on rolling mate! *piis**hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Iines

Posts: 74

#23 • • Iines
Huiiii, ku hyvä setti! Ihan mieletön, lisää tälläistä :)
Tykkään suuresti *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
domi

Posts: 7,069

#24 • • Edited domi Työn sankari.
Oon varmaan jo ottanutkin ja tämän ja kommentoinut joskus, mutta pakko nostaa ihan sairaan hyvää settiä!

Tässä toimii kaikki :)