Sami Saari & Mike Shiver - Like a Bitch (incl. Heikki L, Timo Juuti, Paul Easy Remixes)

17 posts, 1 page, 3,532 views

serotonot

Posts: 3,137

#2 • • serotonot Paul Easy
Noni, tulihan se sieltä vihdoin :)
Chantola

Posts: 769

#3 • • Edited Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Kuuntelin tämän mielenkiinnolla kun katosin mukana olevia nimiä...pettymys oli suht karvas..odotin etenkin heikki L.ltä enemmän. Originaali ja timo juuti remix on aika massaan katoavia electropörinöitä. Juutin FM8 nintendo presetti ei oikeen lämmittäny. Täytyy sanoa että ehdottomasti parasta antia oli paul easy remix...
Faraway

Posts: 22

#4 • • Faraway
Joo kun saatiin epäselvyydet vihdoin järjestykseen! Tästä eteenpäin pääsee vähän painaan kaasua taas, ku ei mene kaikki aika joutaviin sekoiluihin :D.
C-Hill

Posts: 1,141

#5 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Tänne kyl putoilee, etunenässä juurikin originaaliversio ja Timo goes FeddeLeGrand-versio (nyt kyl tulee varmaan turpaan) *nauru* - Hessun versio ok, Poliisi meni vähän ohi mun sektorin, mutta laadukkaasti tuotettu sekin.

Kova julkaisu! *piis*
Gateway

Posts: 1,391

#6 • • Gateway Club Therapy
Nykypörinäturinahousea, pääsääntöisesti tää soundi on mennyt ohi jo pitemmän aikaa mutta jotain pientä koukkua tuossa orkkiksessa kyllä oli. Toimis ehkä dubbina, noi voksut ei "kelpaa" mulle :) Remiksit ei nyt tarjonneet mitään bonusta orkkiksen lisäksi mun mielestä, Paul Easy on lähimpänä onnistumista.
-Casper-

Posts: 1,363

#7 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Paul Easyn remix paras!
Noble Jr

Posts: 81

#8 • • Noble Jr
Joo kylhä se Paul Easyn remixi on paras näistä! *hymy*
serotonot

Posts: 3,137

#10 • • serotonot Paul Easy
kattos vaan! onpas kiva että tuntuu jengille maistuvan :)
Marcus Maison

Posts: 505

#11 • • Marcus Maison Armada Music
Kaikki hyvia biiseja, mutta Timo Juutin remixi toimii varmasti tosi hyvin taalla Aasiassa. :)
thomas

Posts: 5,618

#12 • • thomas
Eniten hittipotentiaalia tässä kyl on näistä wicked julkaisuista. Ehkä suomen onnelatkin alkaa soittaan
Chantola

Posts: 769

#14 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

Replying to Sami Saari & Mike Shiver - Like a Bitch (incl. Heikki L, Timo Juuti, Paul Easy Remixes):

kosmo, 11.9.2009 10:05:
---
Chantola, 26.8.2009 07:53:
Juutin FM8 nintendo presetti ei oikeen lämmittäny.

---


Väärin meni veikkaus, mutta ei se mitään.

Näillä näkymin jatkossa tulee vähän vähemmän pörinää, enemmän housea.



Ok mun moka. Tosin en tarkoittanut sitä mitenkään pahalla..mulle ei kolahtanu..=/
kosmo

Posts: 759

#15 • • Edited kosmo TJH87

Replying to Sami Saari & Mike Shiver - Like a Bitch (incl. Heikki L, Timo Juuti, Paul Easy Remixes):

Chantola, 11.9.2009 10:07:
---
kosmo, 11.9.2009 10:05:
---
Chantola, 26.8.2009 07:53:
Juutin FM8 nintendo presetti ei oikeen lämmittäny.

---


Väärin meni veikkaus, mutta ei se mitään.

Näillä näkymin jatkossa tulee vähän vähemmän pörinää, enemmän housea.

---


Ok mun moka. Tosin en tarkoittanut sitä mitenkään pahalla..mulle ei kolahtanu..=/



hehe, joo ei se mitään :)
lohikarme

Posts: 1,730

#16 • • lohikarme RitariVittupää
Varsin menevä! Tulipa hommattua soittolistalle beatportista!

--
Qualis artifex pereo

DJ_Skyform

Posts: 358

#17 • • DJ_Skyform Fourth KInd Records, Divaani, Monokrak Rec

Replying to Sami Saari & Mike Shiver - Like a Bitch (incl. Heikki L, Timo Juuti, Paul Easy Remixes):

lohikarme, 11.9.2009 10:18:
Varsin menevä! Tulipa hommattua soittolistalle beatportista!



Itselle kyllä myös maistui noi previkat beatportista mutta periaatteesta en osta digitaalijulkaisuja, mikä on sinänsä sääli koska jää aika monista julkaisuista paitsi, nyt kun en enää promojakeluidenkaan piiriin kuulu... Mut jos viel soittelisin kapakoissa ni kyllä tää lähtis mun seteillä soimaan.