COSMIC DANCE presents BROTHERS VIBE, NJ, USA 12.9.2009 @

15 posts, 1 page, 2,900 views

HTC

Posts: 47

#3 • • HTC HTC
Berlin meets New York tribalizm. Tuttu kasvo Panorama/Berghaim klubilla samoin kuin Nykin house mestoilla. Loputon määrä minial tribal tech house hittejä joita löytyy jokaisen techno/house dj pakeista. Kohtuu tuntematon nimi Suomessa isolle yleisölle vielä mutta tsekkaamisen arvoinen dj.

--
We Built This City

-Casper-

Posts: 1,363

#4 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Brothers vibe "feeling house" Berli-rican main mix *sydän*
jaago

Posts: 69

#6 • • jaago Visions
Viime kesänä rokkas kyllä tää äijä sen verran kovin @ Tape/berlin. Saman tyylinen mesta kuin
redrum, ja toimi kybällä. Ei voi ku kelailla et mitäs sitä lauantaina tekis, hmm..
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#7 • • Cosmic City Survivor
Soitoajat tälle illalle

Mr A & Lil Tony 22.00-00.30
Brothers Vibe 00.30-02.30
Lil Tony & Mr A 02.30-03.45
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#8 • • Aurinkoneiti
Vaisut bileet; saattoi tuntua siltä ihan omasta mielentilastani johtuen. Musa oli paikoitellen liian discoa... Mä oon kyllästynyt St.Germainen Rose Rougeen. Mutta hyviäkin biisejä kuulin. Kiitos*hymy*
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#11 • • Cosmic City Survivor

Replying to COSMIC DANCE presents BROTHERS VIBE, NJ, USA 12.9.2009 @ :

Aurinkoneiti, 13.9.2009 11:41:
Vaisut bileet; saattoi tuntua siltä ihan omasta mielentilastani johtuen. Musa oli paikoitellen liian discoa... Mä oon kyllästynyt St.Germainen Rose Rougeen. Mutta hyviäkin biisejä kuulin. Kiitos*hymy*



Täysin eri mieltä, mutta maku asioista ei voikkaan kiistellä :)

Musta oli super freeshiä kuulla pitkästä 50 % kunnon NYC / New Jersey kamaa eikä niitä samoja Oslo, Cecile, jne minimal house trakkeja. Pitkästä aikaa hyvät House bileet, varsinkin vika tunti ihan helmeä. Tony Rodriguez oli erittäin fiiliksissä Suomen menosta vaikka meille se oli semi ilta koska syyskuu on aina tätä, porukkaa käy hivenen vähemmän kuin yleensä ja tulee myöhään mestoille. Erittäin positiivinen dj, otetaan ehdottomasti uudelleen House Partyihin
Mio

Posts: 1,010

#12 • • Mio
Täälki tuli pyörähdettyä ja vähä hytkyttyäkin: ) Päätettiin kuitenkin lähtee kahen maissa jo pois. Ei mitään vikaa mut jostai syystä ei vaan riittäny into loppuun. Olis varmaan pitäny kiltisti jäädä kuuleen tuo mainittu viimeinen tunti: )
-Casper-

Posts: 1,363

#13 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ
Skidisti vaisusti alotti vibe, (tai sit se johtu Anan vikoist raidoist, mitkä toimi tosi hyvin) Meizin mielestä hemmo lunasti paikkansa ja tanssiminen maistu meiän posselle. Lisää näitä iltoja, onneks sinne loppuillasta sentään tuli tanssilattiakin täyteen.
dolphin dos

Posts: 174

#15 • • dolphin dos
Mun mielestä kyllä sielu oli läsnä koko illan. Analle taisin mainita, ettei hirveesti kiinnosta onko mestoilla 1 vai 100 ihmistä jos vibat on tota luokkaa mitä oli näissä kekkereissä.

Jep, raikasta housee itärannikolta.

Mitä tulee Rose Rougeen, niin sen biisin voi läpihuutaa monet DJ:t, mutta se on aikamoinen kappale siinä mielessä, että hyvä artisti tekee siitä omanlaisensa. Villalobos voi vinguttaa sitä, tuoda uudelleen ylös 20 minuuttia ja kyllä toimii. Tony Rodriguez teki siit mun mielest myös omanlaisen biisin. Herkutteli, muttei värittäny ekstraa vaan piti sen tyylikkään hillittynä.