Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:
Jälleen kerran, sä olet tolta näkökannalta ihan oikeassa, enkä mä rupea väittämään siihen vastaan. Mä tein mitä tein, ja nyt, ja luultavasti kaiken muunkin tulevan kritiikin jälkeen, jos voisin palata ajassa taaksepäin tämän kaiken tietäen, toimisin silti samalla tavalla.polly, 4.1.2010 09:20:
Ihmettelen miten tällaisten ympäripyöreyksien esille tuominen muuttaa mitään?
mistä mä tiedän ketä mun olisi syytä varoa jos sitä ei kerrota?
Yleensäkään henkilökohtaisia asioita ei pitäis ruotia julkisella foorumilla ja aina bileiden järjestämiseen ja varsinkin "laittomien" bileiden järjestämiseen liittyy omat riskinsä, me ollaan menetetty useampi paikka bileiden alla ihan ilman vasikointia, poliisit seuraavat nätä meidän ihania foorumeita ja ovat valmiit sabotoimaan meidän yritykset pitää hauskaa...
mielestäni tpahtuman järjestäjien olisi syytä pitää kulissit pystyssä ja antaa illuusion olla voimissaan, ei bilettäjän tarvitse jakaa järjestäjän murheita, se maksaa siitä että saa bailata ilman murheita ;)
Kaiken ton kritiikin mä ansaitsen, mä kyllä tiedän ja ymmärrän sen, mutta siitä huolimatta mitään en kadu. Edelleen, kaiken ton kritisoinnin mä tiesin tulevaksi jo siinä vaiheessa kun ratkaisuni tein, mutta minusta se oli silti oikea ratkaisu.
Suurin osa ihmisistä luultavasti on eri mieltä asiasta, ja se heille suodaan, mutta... Sellainen pieni juttu, että... Jos täällä ei olisi niin monia ihmisiä, jotka tekevät täsmälleen sen "virheen" mitä itsekin tein, ja mistä minua kritisoidaan, tämä keskustelu olisi jäänyt siihen yhteen minun postaukseeni ja sillä selvä.
Vaikka kritiikki on oikeutettua, niin: Practise what you preach. Jos te sanotte minulle että minun pitäisi pitää suuni kiinni, niin ihan ensimmäiseksi katsokaa sinne peiliin, niin tajuatte että pyydätte minulta sellaista, mihin ette näköjään itsekään kykene. Ja toisaalta teidän kaikkien kannalta luulisi olevan huomattavasti helpompaa pitää se suu kiinni, koska teitä ei tässä ole kohdeltu väärin. Mulla on kuitenkin olemassa syy miksi aukoa päätäni, mikä teidän tekosyy siihen on?