Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki

42 posts, 3 pages, 10,086 views

tir

Posts: 951

#1 • • Edited tir
Sinkkuluukku on ihan lääpällään!

perjantai 20.marraskuuta 2009
22-04
@ Crush Coctail & Lounge Bar, Urho Kekkosen katu 5, Helsinki

Illan musiikillisesta annista vastaavat:
*sydän*Flight [Romance]
*sydän*ZoneX [S|deffect, Etana]
*sydän*Nicola (house/electro)
*sydän*Toni L [Syke.fm, S|deffect]

Pukeudu pileisiin statuksesi mukaan. Villit ja vapaat vihreään, säätäjät keltaiseen ja varatut punaiseen (näitähän ei sitten ole... *vink* )

Lipun hinta ei päätä huimaa, sisään päästäksesi maksat vain palvelumaksun 2,50e.
k-20

soittoajat:
22:30-23:15 Toni L
23:15-00:30 Nicola
00:30-02:00 Flight
02:00-03:30 ZoneX

http://www.facebook.com/event.php?eid=141111467316
Valonalle

Posts: 172

#2 • • Valonalle sekopää
Ehdottamasti täällä juhlimassa syntymäpäivääni :)

--
voehan prkl

tir

Posts: 951

#3 • • tir
infot julkaistu *tanssittel*
tir

Posts: 951

#4 • • tir
Valitettavasti jouduimme siirtämään pileiden ajankohtaa, mutta marraskuussa sitten..
kinderi

Posts: 1,783

#5 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Villit ja vapaat vihreeseen? Täällä syrjitään selkeesti meitä jotka ei pidä vihreestä väristä :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

kindertin, 16.9.2009 16:47:
Villit ja vapaat vihreeseen? Täällä syrjitään selkeesti meitä jotka ei pidä vihreestä väristä :D


nii ja enemmän syrjitään meitä jotka ei pidä väreistä!!11

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#7 • • niomic Guest

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

kindertin, 16.9.2009 16:47:
Villit ja vapaat vihreeseen? Täällä syrjitään selkeesti meitä jotka ei pidä vihreestä väristä :D



On kyllä semmonen väri et kohtuu harvoin näkee jengin päällä ellei sit jossain hipistelyissä ja maanläheisiä vihreän ja ruskean sävyjä ;)

Itellä kai viimeks ollu vihreä vaatekappale joskus yläasteella :E

Tosin kaipa se riittää et on joku accessory vihree ja luulis et tuolla on jaossa kans jotain merkkejä, jotka on värjätty, ettei sen takia tarvii jättää tulematta ja pariutumatta ;)
tir

Posts: 951

#8 • • tir
kerrottakoon sen verran, että jaossa tosiaan on "nimilappuja" (oman nimen käyttö suositeltavaa muttei todellakaan pakollista) minkä voi myös värittää oman statuksensa mukaisesti.
KooKie

Posts: 4,338

#9 • • KooKie aka. Petress Pan
Itsehän ajattelin tulla paikalle pukeutuneena lempiasuuni - Senegalin lippuun.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

KooKie, 16.9.2009 18:13:
Itsehän ajattelin tulla paikalle pukeutuneena lempiasuuni - Senegalin lippuun.



Etiopia > Senegal!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

André

Posts: 457

#11 • • André Madwave, Force

kindertin, 17.9.2009 22:07:
---
Avangion, 15.9.2009 12:46:
Vitsit. Menee päällekäin Sinkkuluukun kanssa. Pitänee yrittää päästä molempiin...


Temppu

---


Häh.. Ja mä kun kuulin että sulla on jo joku nainen!? Ei sillon saa sinkkuluukkuilemaan lähteä :p



No mut sehän olis joka tapauksessa punaisissa niin väliäkös sillä *tirsk* ja topikin vaihto oli tarkoituksellista...
kinderi

Posts: 1,783

#12 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

André, 17.9.2009 22:10:
---
kindertin, 17.9.2009 22:07:
---
Avangion, 15.9.2009 12:46:
Vitsit. Menee päällekäin Sinkkuluukun kanssa. Pitänee yrittää päästä molempiin...


Temppu

---


Häh.. Ja mä kun kuulin että sulla on jo joku nainen!? Ei sillon saa sinkkuluukkuilemaan lähteä :p

---


No mut sehän olis joka tapauksessa punaisissa niin väliäkös sillä *tirsk* ja topikin vaihto oli tarkoituksellista...



AINIIN! Niin oiski :D:D On muuten selkeesti sovittu luukun järkkääjien kanssa jotain tosta koodista.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

André

Posts: 457

#13 • • André Madwave, Force

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

kindertin, 17.9.2009 22:15:
---
André, 17.9.2009 22:10:
---
kindertin, 17.9.2009 22:07:
---
Avangion, 15.9.2009 12:46:
Vitsit. Menee päällekäin Sinkkuluukun kanssa. Pitänee yrittää päästä molempiin...


Temppu

---


Häh.. Ja mä kun kuulin että sulla on jo joku nainen!? Ei sillon saa sinkkuluukkuilemaan lähteä :p

---


No mut sehän olis joka tapauksessa punaisissa niin väliäkös sillä *tirsk* ja topikin vaihto oli tarkoituksellista...

---


AINIIN! Niin oiski :D:D On muuten selkeesti sovittu luukun järkkääjien kanssa jotain tosta koodista.



No aika selvästi *joo* Ei mulla ainakaan mitään vihreitä vaatteita pahemmin ole *whaat*
kinderi

Posts: 1,783

#14 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

André, 17.9.2009 22:21:
---
kindertin, 17.9.2009 22:15:
---
André, 17.9.2009 22:10:
---
kindertin, 17.9.2009 22:07:
---
Avangion, 15.9.2009 12:46:
Vitsit. Menee päällekäin Sinkkuluukun kanssa. Pitänee yrittää päästä molempiin...


Temppu

---


Häh.. Ja mä kun kuulin että sulla on jo joku nainen!? Ei sillon saa sinkkuluukkuilemaan lähteä :p

---


No mut sehän olis joka tapauksessa punaisissa niin väliäkös sillä *tirsk* ja topikin vaihto oli tarkoituksellista...

---


AINIIN! Niin oiski :D:D On muuten selkeesti sovittu luukun järkkääjien kanssa jotain tosta koodista.

---


No aika selvästi *joo* Ei mulla ainakaan mitään vihreitä vaatteita pahemmin ole *whaat*



Mulla on turkoosia, mutta ei yhtäkään vaatetta joka olis vihree. Valitinkin jo asiasta :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

André

Posts: 457

#15 • • André Madwave, Force

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

kindertin, 17.9.2009 22:22:

No aika selvästi *joo* Ei mulla ainakaan mitään vihreitä vaatteita pahemmin ole *whaat*

---


Mulla on turkoosia, mutta ei yhtäkään vaatetta joka olis vihree. Valitinkin jo asiasta :D



No mulla on yks normipaita ja kaks cyberdogin wristbandiä mitkä on vihreitä, mut siinä kaikki mitä vaatekaapista löytyy. Keltaisia nyt pari paitaa, mut en kyl mikään säätäjäkään ole, eli jos tulen paikalle, niin kai se on sitten sininen...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#16 • • Aurinkoneiti
Kävisköhän vihreät silmät, jos ei ole oikein vihreää vaatekappaletta.:))
kinderi

Posts: 1,783

#17 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

André, 17.9.2009 22:25:
---
kindertin, 17.9.2009 22:22:

No aika selvästi *joo* Ei mulla ainakaan mitään vihreitä vaatteita pahemmin ole *whaat*

---


Mulla on turkoosia, mutta ei yhtäkään vaatetta joka olis vihree. Valitinkin jo asiasta :D

---


No mulla on yks normipaita ja kaks cyberdogin wristbandiä mitkä on vihreitä, mut siinä kaikki mitä vaatekaapista löytyy. Keltaisia nyt pari paitaa, mut en kyl mikään säätäjäkään ole, eli jos tulen paikalle, niin kai se on sitten sininen...



Jos mä tulen paikalle niin voisin vetää päälle mustaa. Masentunu sinkku, toimisko? :p

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

fiilistyttö

Posts: 95

#18 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
Bangokkiahan ei oo enään.... tilalla on prkl clubi.. *ding*

--
*ihan pärähtäny*

kinderi

Posts: 1,783

#19 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

fiilistyttö, 23.10.2009 08:54:
Bangokkiahan ei oo enään.... tilalla on prkl clubi.. *ding*



Puhuttiinkin viikonloppuna kaverin kanssa tästä samasta, että kuinkakohan bileiden käy?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#20 • • Muussika Guest

Replying to Sinkkuluukku 20.11.2009 @ Helsinki:

kinderi, 26.10.2009 23:50:

Puhuttiinkin viikonloppuna kaverin kanssa tästä samasta, että kuinkakohan bileiden käy?



Sithän vasta bileiden hyvin käy, et meinaan tod ole ainut mustiin pukeutunut masentunut sinkku siinä vaiheessa! Tunnelma kuin Kaisiksen puistossa konsanaan! <3