The Beach 31.7.2009 @ Oulu

29 posts, 2 pages, 5,009 views

tallipoika

Posts: 15

#21 • • tallipoika
kovat oli menot vaa ois pitäny kyl kuulua vähän rumpu bassoa. ja porukkaa oli viel ylläri palio nii iha pätevä.
ekliptika

Posts: 143

#22 • • ekliptika One man conspiracy
Oli kyllä kerrassaan mainiot pippalot *hymy*
mza

Posts: 2,954

#23 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Kylläpäs oli erityisen makoisat ulkoilmasoittelut.
Täydet kymmenen pojoa multa
...vaikka korvat soikin.
*nauru*
tembu

Posts: 26

#24 • • tembu
kivvaa oli taas, kiitooos :) joo vaikka rumpubasso onki lähimpänä sydäntä nii nui hyvällä meiningillä kaikki muuki kuulostaa heleveti hyvältä, tanssijalat taas täynnä rakkoja *hih*
PUG

Posts: 418

#25 • • PUG
Pahoittelemme. Oli tarkoitus saada rumpubassoakin mukaan mutta se vaan epäonnistui. Aina ei voi voittaa! Mutta bileet olivat täydelliset! Kiitos kaikille!

--
PUG Music

tuomquas

Posts: 6

#26 • • tuomquas
Lunki, lungia porukkaa, kiitti musiiikeista, kiitti koko illasta. darkkii ois voinu soittaa vähän pidempääki :D
eloou

Posts: 29

#27 • • eloou
olihan se hilpeetä *joo*

--
näe itsesi istumassa kultaisen auringon sisällä..

majju

Posts: 33

#28 • • Edited majju
heiiii! minulla olis kuvia ko. illasta ! mitemmää nyt, auttakee, mite se ois viisain, ei ehkä tuonne kaikkien nähtäville, eikä mulla oo mittää kotisivuja. jee o/ ( että jos jollai on kotisivut, jolle lähettäisin jollain paketin tmstmstms. luovuus kunniaan)
MimieMay

Posts: 10

#29 • • MimieMay

Replying to The Beach 31.7.2009 @ Oulu:

majju, 7.8.2009 19:40:
heiiii! minulla olis kuvia ko. illasta ! mitemmää nyt, auttakee, mite se ois viisain, ei ehkä tuonne kaikkien nähtäville, eikä mulla oo mittää kotisivuja. jee o/ ( että jos jollai on kotisivut, jolle lähettäisin jollain paketin tmstmstms. luovuus kunniaan)



http://photobucket.com/

Voithan tonne vaikka lykätä ne, ja pistää linkki tänne. Kuvia olis kiva nähdä kyl *joo*