SOUNDS OF FREEDOM mixed by T-ERROR (barely legal) [hard trance / freeform / happy hardcore]

51 posts, 3 pages, 7,075 views

nomic

Posts: 4,120

#21 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ei huoh mulla on vain modeemi puhelin verkon kautta ja sen oikein viittis hakea sitä
ajatellaan että kun haen 20 megaa netistä siinä kestää n. puoltoista tuntia
ja ajatelkaa mikä lasku tulisi mutsi kilahtaisi mutta yritän hommaa tuon jonkun frendin kautta ja kommentoin sitten koska siitä on annettu niin paljon positiivista palautetta niin olen jo kiinnostunut tästä setistä yritän saada tän käpäliini
UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se
No niin vaikka T-Error on kuullu mun kehuja jo pitkin settii niin piti tulla tännekkin laittamaan että tää on TODELLA HYVÄ!!!!!!*sydän**sydän**sydän**sydän*
Varsinki siin 35min kohalla.... Tuli kylmät väreet.... wau.. Tää iski muhun todella hyvin...*plur*
pisteet 10/10!!!!! Tää oli vaan jotain mitä harvemmin tai oikeastaan en oo ikinä kuullu tämmöistä joka oli heti tavallaan kuin osa mua...*sydän*
Blues

Posts: 5,414

#23 • • Blues Koning van Afrika
Sain ton mixin muutama viikko sitten ja heti ensikuuntelun jälkeen jalka lähtee vain vipattamaan itsestään kun tota kuuntelee *nauru*
Hyvä se on ja pituus ei ole kuitenkaan liian pitkä..johtuen ettei ole laitettu ollenkaan ”täytebiisejä” joka on hyvä juttu ettei tule liiallisia vaihteluita.
T-errorhan soittaa tuolla BL:n metsäbileissä..kaikki sinne vain kuuntelemaan millaista silloin tulee.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se

Blues:.
T-errorhan soittaa tuolla BL:n metsäbileissä..kaikki sinne vain kuuntelemaan millaista silloin tulee.


Joo... sinne ollaan tulossa... Pakkohan on mennä vähän tanssimaan metsän sydämmeen hienoo musaa...*sydän*
Mikcore

Posts: 914

#26 • • Mikcore Eternity has passed
Ei tällä kertaa napannu noi Happy Hardcore sun muut iloiset biisit. *igor*

Pienoinen pettymys tämä miksaus :I
Priest

Posts: 86

#27 • • Priest Mitnick
Vaikuttaa hyvält, mut koht tiedetään milt se kuulostaa >.<

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

ezzy

Posts: 8,060

#28 • • ezzy Droid-pappa
todella pirteää ja mukavaa soundia. odotan innolla metsäsettiä :)
pr0ton

Posts: 588

#29 • • pr0ton mörökölli
Aivan loistava setti! *plur* Kuuntelin tossa autoa kotiin päin ajaessa ja useampi biisi tuotti aivan mielettömät hyvän olon tunteet! Lisää tällaista! *sydän*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Roger Roger

Posts: 3,372

#30 • • Roger Roger Kentti
Kuuntelin tänään kaverin autossa tätä miksausta about 15 minsaa ja oli ihan vitun hyvän kuulosta. Huomenna pitää imuttaa duunissa tää ja kuunnella kokonaan.

[muokattu 17.7.2003 20:37]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

nomic

Posts: 4,120

#31 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
joo kannatan tää on mun mielestä ”persoonallinen” setti
mutta se on mun mielipide ja ite tykkään paljon...
Avatar
#32 • • kaatosade Guest
tää on hyvä setti! ite tykänny pisteet 9/10
hyvä miksaus...tai no ite tykkään
mza

Posts: 2,954

#33 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Loistavaa!...
Tahtoo lisää tämmöisiä settejä, PRKL!
...siinäpä hieman hehkutusta...
övr

Posts: 189

#34 • • övr Everything is övr
JP soot mun jumala *sydän*

--
Time is never time at all

-P

Posts: 4,972

#35 • • -P
ei hyvää päivää.. täähän on aivan jumalattoman hyvä! soot Jallupillu minun personal dj trainer *plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se
JP rakas... milloin tulee seuraava setti?????
*odottaa kärsimättömästi**plur*
ravec

Posts: 1,102

#37 • • ravec
KIITOS!!!!! *sydän*

Tämä on ihana setti.....
Spookia mutta 13:06 kohdalla on aina mulla hyvissä seteissä tunne jo katossa.

Onko sulta tullut muita settejä aemmin, jos on niin mulle urlit.....
*pihkassa*

Pitkästä aikaa yö meneekin tässä kun kuuntelee uudestaan ja uudestaan tän setin

.......arghhhhh!!!! 17:08 kohdalla penkki notkuu jo hulluna.

Siis feel in motion asteikolla 0-100, heti alusta tuttu biitti nosti.
90-92-89-90-91-93-95 ja jos vika biisin jälkeen ois tullut eka biisi kovemmin remixattuna, niin
olisin tod. näk....tappanut infra rottani...110 asteikolla... *pelle*
Aidan

Posts: 1,524

#38 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
JP! Toi on ihan pirun hyvä setti se oli niin hyvä et mun oli ihan pakko alkaa tamppaa sen tahtiin kun sitä himassa kuuntelin!

[muokattu 2.9.2003 15:34]

--
Hammer Zeit!

bansq

Posts: 931

#39 • • bansq leftfield winger.
Jo ensimmäinen biisi ihkuiluvokaaleineen täräytti overdrive-vaihteen päälle, ja freeform/happyHC:n uskollisena fanipoikana tietenkin väänsin ääntä ihan liikaa lisää. *hymy*

23:00 min kohdalla seisoin 30 metrin savupiipun nokassa aivan helvetin upealla ilmalla, hyvä ettei tippa linssiin herahtanu kun tuli niin uskomattoman hyvä fiilis. Tän kun kuulis bileissä sopivaan väliin ahdettuna niin varmaan tanssisin itteni teholle *sydän* *hih* *sydän*

Tuli tää kuunneltua tosiaan useita kymmeniä kertoja duunissa, ja polttelin sitä erilaisten settien kanssa aina päivänpiristykseks... ja aina toimi enemmän kun hyvin, erityisesti Zaran happypaukkeiden kanssa tunnelma oli lähinnä hattaran syömistä lottovoittokuponki kourassa joku rakas sylissä *hymy* *plur*

--
plip goes on.

Verottaja

Posts: 1,174

#40 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mmmm... hyvää. *slurps**joo*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.