Psykedeeleihin tutustuminen.

50 posts, 3 pages, 26,492 views

Damien

Posts: 2,882

#41 • • Damien [tr3ox]

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Riku,
Näihin järkevämpiin viesteihin kommentoituna, että parempiakin forumeita varmasti löytyy, jotka ovat ihan noihin asioihin erikoistuneita, mutta ei ole mitään syytä miksei näistä asioista voisi puhua täälläkin. Näitä varten kun kuitenkin on jopa tuo erillinen topic-alueensa.




!Huumeet takaisin bileisiin!


Musta tuntuu että meidän pitää tuoda huumeet takaisin teknoon ja ryminällä ennen kuin koko paska pitää polkasta taas tyhjästä käyntiin. Musta tuntuu että me menetettiin kollektiivina hyvin hyvin paljon omasta historiastamme, sekä sosiaalipsykologisesta avoimuudestamme kun EX-STASIS vietiin keskuudestamme. Mä tunnen niin paljon uuden sukupolven intoa bilettämiseen selvinpäin, mutta tunnen mä myös sen sisäistä inhoa huumeidenkäyttäjiä kohtaan. Rispektiä kanssa bilettäjille ja niiden valinnoille, jotta me vielä voitais tehdä tästä jutusta "se juttu" kaikille mahdollisille niin vahvoille kuin heikoille.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#42 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Riku, 22.7.2009 12:15:
Onneks Jukeboxia tuskin enää kukaan vähitellen ottaa enää vakavasti. Eiköhän tuo kuumimmat emännät-topicin spammas ole fiksuinta mihin tuo pystyy.



mutta mihin jukebox on nyt kadonnut? *nyyh*

--
dasinoaisnvs

Sallakat

Posts: 2,220

#43 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

kimonoid, 23.7.2009 12:33:
---
Riku, 22.7.2009 12:15:
Onneks Jukeboxia tuskin enää kukaan vähitellen ottaa enää vakavasti. Eiköhän tuo kuumimmat emännät-topicin spammas ole fiksuinta mihin tuo pystyy.

---


mutta mihin jukebox on nyt kadonnut? *nyyh*



tais herätä tos joku aamu ja tajuta sen oman läpän tason täällä :P
Riku

Posts: 3,187

#44 • • Riku The Little Prince

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Damien, 22.7.2009 17:12:
!Huumeet takaisin bileisiin!


Musta tuntuu että meidän pitää tuoda huumeet takaisin teknoon ja ryminällä ennen kuin koko paska pitää polkasta taas tyhjästä käyntiin. Musta tuntuu että me menetettiin kollektiivina hyvin hyvin paljon omasta historiastamme, sekä sosiaalipsykologisesta avoimuudestamme kun EX-STASIS vietiin keskuudestamme. Mä tunnen niin paljon uuden sukupolven intoa bilettämiseen selvinpäin, mutta tunnen mä myös sen sisäistä inhoa huumeidenkäyttäjiä kohtaan. Rispektiä kanssa bilettäjille ja niiden valinnoille, jotta me vielä voitais tehdä tästä jutusta "se juttu" kaikille mahdollisille niin vahvoille kuin heikoille.

Tää on tää ikuinen alakulttuurin kohtalo. Joskus alussa se on vitun hienoa, sit peliin tulee suosio ja kaupallisuus ja homma läsähtää kun väärin tehty creme brulee. Muutama kymmenen vuotta sit rokkipiireissä vedettiin kamaa ja oltiin kapinallisia, ja mitä se on nyt? Top kymppiä ja hiottua studiotuotantoa. Ihme ettei teetetä katugalluppeja siitä mikä versio vetoaa parhaiten massoihin. Tuulimyllyjä vastaan voi, tulee ja pitää taistella, ja taistellaankin viimeiseen asti, mutta ikävä kyllä mä pelkään että sota on jo hävitty.

Silti... Vinyl, underground and rave culture forever baby!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Individual

Posts: 10,942

#45 • • Individual HYPNO!
Puumajavertaus:

Jaakko ja Joonas rakentavat puumajan. Se ei ole kummoinen, mutta se on heidän itsensä rakentama. Sitten sinne pääsee vierailulle ja hengailemaan myös luottopakki Jake, hyvä kaveri ja nyt on kasassa hyvä ryhmä. On kivaa nauraa aikuisille, tehdä kolttosia ja mennä puumajaan piiloon kikattelemaan.

Okei, sitten myös naapurin Risto ja Eevakin tahtoo messiin. Yök, tyttö! Noh vieläkin on tilanne ihan ookoo, vaikkei niin rennosti voi enää ollakaan kuin alussa. Pian sana uudesta coolista mestasta kiirii myös naapurikorttelin kersojen korviin ja taas tulee lisää jengiä. Sitten joku saa päähänsä myös rakentaa puumajan. Ja sitten toinen saa saman idean. Ja sen jälkeen joku "älyää" pyytää joviaalin talonmiehen Puutarhapolku vitosesta auttamaan rakentamisessa. Yök, aikuisia! :(

Ja kuinka ollakaan, hoodeille eksyy myös muita aikuisia katselemaan, mitä siellä oikein rakennetaan. Kova kokoomuslainen Risto Patria saa mieleen, että kyllä ainakin korttelitoimikuntaan pitää viedä aloite pienen määrärahan jyvittämisestä kaupungin lasten puumaja-hankkeisiin, kunhan sitten myös hieman valvotaan, että mitä siellä majoilla tapahtuu. Ja näin kaupungin kersat saivat useita hienoja puumajoja.

Tätä katselivat sivusta myös Jaakko ja Joonas omassa jo hieman rähjäisessä majassaan muistellen vanhoja, miettien että kuinka siisitä tämä oli, chillailtiin hoodeilla ja naurettiin muille. Nyt hekin saisivat varmasti siistin puumajan kaikilla herkuilla, mutta onko se enää sama kuin aiemmin?

Miten sitten päästä tuohon lähtötilanteeseen takaisin?
Riku

Posts: 3,187

#46 • • Riku The Little Prince

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Individual, 23.7.2009 13:42:
Miten sitten päästä tuohon lähtötilanteeseen takaisin?

Ikävä kyllä ainoa tähän asti toimiva vastaus on ollut uusi alakulttuuri. Eli suomeksi sanottuna, lähdetään liikkeelle nollasta, uusin ideoin ja uusin voimin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Damien

Posts: 2,882

#47 • • Edited Damien [tr3ox]

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Riku, 23.7.2009 13:44:
---
Individual, 23.7.2009 13:42:
Miten sitten päästä tuohon lähtötilanteeseen takaisin?
---
Ikävä kyllä ainoa tähän asti toimiva vastaus on ollut uusi alakulttuuri. Eli suomeksi sanottuna, lähdetään liikkeelle nollasta, uusin ideoin ja uusin voimin.



Pitääks sitä sit kuolla reliikkinä tanssilattialle sienipäissään, ihan sillee hissukseen ja hyväksyä kohtalonsa?

Koska kyllä mä vielä revin huumoria sellasesta "fantasiasta", että lähtisi ihanaan kaivolle kavereidensa kanssa ihan sienten vaikutuksessa, hikoillen siellä itsensä läpimäräksi silmät lautasina ja aiheuttamalla siellä suurta paheksuntaa tanssimalla baaritiskien välittömässä läheisyydessä. Näinhän siis ei sitten käynyt tossa vähän aikaa sitten, se oli fantasiaa.. .

Oonks mä viimeinen mohikaani vai ihan vitun säälittävä, plurrin perään haikaileva reivi-reliikki?

Riku, mä rakastan sua! Koska me kaks miksataan yhteinen transe-miksi ja näytetään mistä se kuuluisa kana oikeastaan kusee? Tarviiks tää kesä ees transee? Mun on vaikee sanoo, ku mä viihdyn nykyään kotona lapsen kanssa niin hyvin. Mut tosissaan mä oon, ku luin että sun soittimet on paskana, nii et voisit tulla tänne - voisin hakee sut tänne ja vedettäis tossa pari päivää levyjä nippuun.

Miten on kääpiö, kuuletko jättiläisen ja sen seitsemän peninkulman levareiden kutsun?
Riku

Posts: 3,187

#48 • • Riku The Little Prince

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Damien, 23.7.2009 14:40:
Pitääks sitä sit kuolla reliikkinä tanssilattialle sienipäissään, ihan sillee hissukseen ja hyväksyä kohtalonsa?

Kutein sanoin, vastaan voi, ja pitää, taistella. Ehkä niitä löytyy muitakin, mut ollaan sit ttu dinosauruksina muiden kiusana näyttämässä mallia.

Koska kyllä mä vielä revin huumoria sellasesta "fantasiasta", että lähtisi ihanaan kaivolle kavereidensa kanssa ihan sienten vaikutuksessa, hikoillen siellä itsensä läpimäräksi silmät lautasina ja aiheuttamalla siellä suurta paheksuntaa tanssimalla baaritiskien välittömässä läheisyydessä. Näinhän siis ei sitten käynyt tossa vähän aikaa sitten, se oli fantasiaa.. .

Niin kuin muiden omituiset katseet ois ennenkään käyny enintään kuin hetkillisinä ajatuksina hurmion keskellä. Jos joku kattoo oudosti, se ei tajua, ja se jo riittääkin loppuun päättelyketjuun.

Oonks mä viimeinen mohikaani vai ihan vitun säälittävä, plurrin perään haikaileva reivi-reliikki?

Not yet and I'll race you.

Riku, mä rakastan sua!

Shh! Ei julkisesti! Liian monet luulee mua homoks jo muutenkin.

Koska me kaks miksataan yhteinen transe-miksi ja näytetään mistä se kuuluisa kana oikeastaan kusee? Tarviiks tää kesä ees transee? Mun on vaikee sanoo, ku mä viihdyn nykyään kotona lapsen kanssa niin hyvin. Mut tosissaan mä oon, ku luin että sun soittimet on paskana, nii et voisit tulla tänne - voisin hakee sut tänne ja vedettäis tossa pari päivää levyjä nippuun.

Tää alkaa pikkuhiljaa menee julkisen privailun puolelle, mut tietyin varauksin ainakin joo. Joten jatka siellä.

Miten on kääpiö, kuuletko jättiläisen ja sen seitsemän peninkulman levareiden kutsun?

Muah. Jos mä jotain oon, niin yllytyshullu. Se on saanu mut moniin noloihin tilanteisiin tähänkin mennessä, ja lisää varmasti seuraa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Damien

Posts: 2,882

#49 • • Damien [tr3ox]

Replying to Psykedeeleihin tutustuminen.:

Riku,
---
Oonks mä viimeinen mohikaani vai ihan vitun säälittävä, plurrin perään haikaileva reivi-reliikki?
---
Not yet and I'll race you.



. ..oh it's oon baby *jiihaa*

Riku,
---
Riku, mä rakastan sua!
---
Shh! Ei julkisesti! Liian monet luulee mua homoks jo muutenkin.



Sori, mä oon vähän aina ku elefantti posliinikaupassa mun tunteitteni kanssa.

Riku,
Tää alkaa pikkuhiljaa menee julkisen privailun puolelle, mut tietyin varauksin ainakin joo. Joten jatka siellä.



Roger.