•
•
2009
Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Muutama viikko vielä niin saadaan Turku + Sami lauteille ;)
--
Dj Rocca
yes, ROBIN, i`ve become a human fish!
Drum and bass on kans niin kauheen laaja käsite, jotta saisko jotain mixausta tai muuta osviittaa siitä mitä on luvassa?
•
•
2009
INSANE, ONLY TWO WEEKS!!!!!11111111oneone1....
--
Dj Rocca
•
•
2009
KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Saako tuoda omia huonekaluja kanneltavaksi? =D
--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla
Boojaa!! Kivaa tulla Turkkussee soitteleen rumpuu ja bassoo pitkäst aikaa. Mixauksia ei oo tullu tehtyy aikoihin, joten meikältä ei sellasta tarjolla ole, mut soundi menee sinne melodisemmalle puolelle eli noita Hospitalin juttuja jne.
•
•
2009
Klubin - Ilta kerros on muuttanut muotoa, tulkaa nauttimaan isommasta tanssitilasta sekä uudistumisesta ;)
--
Dj Rocca
Pitkästä aikaa taas Drum and bassia.
Perjantaita odotellessa! ^_^
Muutin tänää turkuun opiskelujen takia ni vois miettii vakavasti mestoille tulemista!=D
Soittoajat illalle:
2200-2330 Tememan
2330-0030 Boot
0030-0200 Sam Lainio
0200-0330 Rocca
Tervetuloa =)
Mites helvetissä mä oon missannu sen et tääl soitetaan junkkaa. Mikä on siis hyvä juttu. Tosin putsasin mun housekäsilaukun ihan turhaan, nyt tarvii kaivaa camo-lippis kaapista.
--
Subscribe to Jussi Soro Podcast: iTunes | RSS Stream
Have a good one lads...
Unfortunately cannot make this one :( Keep the tunes filthy and keep the whole night generally filthy :)
Jeps!! Paikalle tulossa*pahis*
Pitää vissiin välttää tupakointia tänä iltana... ainakin Klubin edustalla.. sen verta tulenarkaa menoa ja räjähdysherkkä ilta tulossa! :DD