SÄDE - 11TH Birthday - Immortality - 22.8.2009 @ Helsinki

145 posts, 8 pages, 41,091 views

Traiza

#101 • • Traiza
Oli kyllä uskomattoman hyvät bileet! Itse innostuin tanssimaan vasta Proteuksen, Neonin ja Friikin aikaan, mut siinä sitten tanssittiinkin loppuun asti. Toivottavasti pian uudelleen!
tättähäärä

#102 • • tättähäärä
Täytyy munkin jotain kirjottaa kun kerran paikalla olin. Eli, ensimmäiset bileet (kyllä :)) ja odotukset oli korkealla ja odotukset täyttyi :). Oli se musiikki sitten mitä ja kenen hyvänsä niin mulle se toimi ja tanssinkin oikeastaan paria röökitaukoa lukuunottamatta koko illan. Järjestäjälle kiitos! Tulen varmasti uudestaan :).

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

DJ Rx

#104 • • DJ Rx FINRG Recordings
FAK oliks nää EILEN!????? :/

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Damien

#107 • • Damien [tr3ox]

Replying to SÄDE - 11TH Birthday - Immortality - 22.8.2009 @ Helsinki:

DJ Rx, 23.8.2009 14:53:
---
Damien, 23.8.2009 14:51:
---
DJ Rx, 23.8.2009 14:36:
FAK oliks nää EILEN!????? :/

---

Oli, meitsi on köyhä mikäs jäbällä toimii tekosyynä? Onneks toi HD Asys klippi auttaa kiputiloihin ;)

---

Olin siinä oletuksessa et nää on ens viikol vasta, nyt hatuttaa :/

...I feel4U *pahis*...
vns

#108 • • vns
On muute kova biisi tost Synten ASYS-videost 02:20-alkaen ;g Kuka tunnistaa??? :)
Evestiina

#110 • • Evestiina
Aivan mahtavat juhlat oli kiitos järjestäjille ja vika setti oli paras!!
yellowblaaer

#111 • • yellowblaaer
*aplodit*
Vuoden paras uskallan jo sanoa... vieläkin voi tuntea sen uskomattoman energian. Se oli tunnettavissa heti kun astui sisään ja se fiilis vei heti mukanaan. En ole sellaista ennen kokenut kun on tullu mestoille joskius 23 kieppeillä.
Tuntui että tanssilattialla ihmiset pääsi ylittämään itsensä ja tuli heittäydyttyä 110% koko ajan.
Sanomattakin setit *sydän*, kanssatanssijat *sydän*.
Iso kiitos ja erityinen kiitos Glorian porukalle jälkifiilistelyistä!!!!

*hymy**hymy*
Sjel

#112 • • Sjel Apprentice.
mange pisti kyllä semmosta kolinaa että oli vaan pakko jäädä jumittamaan parvelle olusen kanssa, kiitoksia <3 toivottavasti näemme kaveria useamminkin dekkien takana tulevaisuudessa

asys meni täysin ohisektoriin, mutta viimeinen sekosetti pojilta oli kyllä reissun arvoinen.

lisää ja enemmän sakkia mestoille ens kerral eiks je

--
Will work for bandwith. :)

kinderi

#113 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Muuttopäivän jälkeen oli kiva lähteä saunoman ja tanssimaan! Ja kännäämään ja kaljottelemaan.
Kyllä mä vaan niin tykkään Säteistä, en aio missata tulevaisuudessakaan *hihu*
Kiitos ihanille kavereille joiden kanssa taas tuli jauhettua gakkaa *hali*

Ja KIITOS Säteen pojat!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Duukkis

#114 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to SÄDE - 11TH Birthday - Immortality - 22.8.2009 @ Helsinki:

yell_ow, 23.8.2009 16:59:
*aplodit*
Vuoden paras uskallan jo sanoa... vieläkin voi tuntea sen uskomattoman energian. Se oli tunnettavissa heti kun astui sisään ja se fiilis vei heti mukanaan. En ole sellaista ennen kokenut kun on tullu mestoille joskius 23 kieppeillä.
Tuntui että tanssilattialla ihmiset pääsi ylittämään itsensä ja tuli heittäydyttyä 110% koko ajan.
Sanomattakin setit *sydän*, kanssatanssijat *sydän*.
Iso kiitos ja erityinen kiitos Glorian porukalle jälkifiilistelyistä!!!!

*hymy**hymy*

Kaikista parhaimmat Säteet nää ainakin oli mulle. Vähän aikaa siitä on, kun viimeksi Säteissä kävin, mutta valot, dekot yms on ainakin kehittynyt huippuunsa.

Vähän epäilin tänne lähtiessä, että mahtaako olla tarpeeksi "kovaa" musaa, kun hardstyle/hardcore -pauketta kaipailin juuri sillä hetkellä, mutta turha luulo. Erinomaisen kovalta tää kuulosti. Heti kun tuli sisään, oli pakko aloittaa tanssiminen ja jatkaa loppuun asti välillä vaan juotavaa hakiessa. Montaa kertaa ei muuta kerennyt ajattelemaankaan kuin tanssimista, mikä on aika poikkeuksellista.

A*S*Y*S oli paras! En osannut odottaa tältä artistilta mitään, koska en kovin montaa biisiä ollut kuullut aikaisemmin (omistan kyllä Asys - Cheers -levyn, jota nyt ei soitettu).
Neonia

#115 • • Neonia BassFreak
Ihan törkeen hyvää seuraa oli koko ilta! alkuilta meni enemmänkin siihen ihmisten kanssa seurusteluun ja tupakilla juoksemiseen! *hihu* Mut kyl loppuillasta tuli sen verran hyvää jytkettä ettei malttanut pysyä enää tanssilattialta poissa! Tuli kyllä riehuttua taas jalat paskaks ja kädet kipeeks! Minä kiitän! SÄTEET EI PETÄ KOSKAAN!*sydän*
noemi

#117 • • noemi
Everytin' ya need,
everytin' ya want,
everytin' ya expect,
SÄDE will deliver!

kiitos *plur*

--
Oikeutta koneille!

aivomassa

#118 • • aivomassa are you ready to lose control ?
huh huh , älyttömän kovaa settiä ja kuosit kohdallaan ! :) jalat on vielläkin ihan muussina ankaran tamppauksen takia , ei malttanu pysyä paikallaan 5 minuuttia pitempään.. ekat säteet vaikka bileitä on vietetty jo 11 vuotta !! tää tyttö kiittää ja kumartaa .. aivan mahtavaa !

--
Dont expect us to be quiet !

Tini-

#119 • • Tini-
Kiitos säteen poppoolle taas kerran mahtavista bileistä!!!
ohgreat

#120 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Vähän vaivas ennen bileisiin tuloa että mikä mahtaa olla ASYSin nykynen soundi, mut täytyy kyl sanoo et positiivisesti yllätti et edelleen aika samallaista tykkää soitella. Muutenkin kaikki taas vaihteeks toimi eli kivaa oli. *hymy*